arctic cat 650h1
arctic cat 650h1
minkä kokoiset suuttimet täytyy vaihtaa 650h1 traktorimallin cattiin? kun kuulemma jos ottaa holkin kaasarista pois joka rajoittaa tehoja niin kuulemma pitää vaihtaa suuttimet isommaksi.ei pelaa kuulemma välikaasulla,mut täydellä kaasulla pelaa kun holkin ottaa.
Re: arctic cat 650h1
Kumpi kaasutin sulla on rattorissa ? Keihin CVK 36 vai 40 ? Kun noi on tehty -07 tai -08 malleista ja kaasari vaihtelee sen takia. CVK 36 pitäis olla vakiosuutin kokoa 132 ja CVK 40 taas 122. Voimailijalle oli laitettu suuttimeksi 140, kaasarin mallista ei ole tietoa. Helpoimmalla pääset kun hommaat Dynojetin sarjan, siinä tulee mukaan myös uusi neula. Ohjeet on myös mukana ja poranterä jolla porataan luistin ilmareikä isommaksi. OVH sarjalle on muistaakseni karvan alle 60€. Välikaasulla kone ei tosiaankaan toimi, käynti epätasaista ja kulku nykivää.
tervehdys cattimies.kaasutin on keihin cvk 40.onko sinulla tietoa et jos pääsuuttimen vaihtaa niin pitääkö myös tyhjäkäyntisuutin vaihtaa?kuvablogista katsoin sinun mönkijästä kuvat ja samanlainen on myös itselläkin.eilen hain sen.renkaat meni samantien vaihtoon,laitoin itp 28 bronkon aluvanteiila ja maavara kasvoi huomattavasti eikä ulkonäössäkään ole moittimista.
Terve terve vaan sullekkin 650. Tuolta räjäytyskuvista kun katsoo niin siellä on pääsuutin vaihtoehdot, tyhjäkäyntisuuttimille ei ole vaitoehtoja. Vastatkoon viisaammat tyhjäkäyntisuuttimelle esittämääsi kysymykseen mutta omasta mielestäni ei sitä ole pakko suurentaa, tai sen näkee sitten talvella. Avaat vaikka seosruuvia hieman. Ei Dynojetin sarjassakaan tule kuin pääsuuttimet. Tulikos sulla vakiopenkki mukaan ? Kun olen kuullut ettei kaikki ole saaneet sitä mukaan. Mulla tuli, samoin kaks vetokoukkua. Mulla menee kone ekaan huoltoon ens viikolla, samalla vaihtavat etuperän toisen vetarin stefan kun pikkuisen vuotaa. Laitoin muuten sulle YV:tä.
tuli vakiopenkki mukaan ja vaihdoin samantien vakiopenkin paikalleen.mulla tuli kans kaksi vetokoukkua mukaan,eteen ja taakse.ensi viikolla varmaan saan sen suuttimen kun ei hyllyllä ollut.
Mulla tuli kaksi taakse ja yksi eteen. Taakse kita ja kuula. Vaihdoin ne tuohon yhdistelmään josta on kuva tuolla kuvablogissa.650 kirjoitti:mulla tuli kans kaksi vetokoukkua mukaan,eteen ja taakse.
mulla ei tullut kuulaa mukaan,onko tuo pilli mikä oli kuvassa niin äänenvaimentimesta ja lähtikö miten nätisti pois?muuttuiko mikään kuin et tuli miehisemmät äänet?ostin muuten kaupan yhteydessä pohjapanssarin ja tukivarsisuojat ja vaijerin vaihdoin naruun vinssistä.kunhan saan sen isomman suuttimen vaihdan sen samantien ja otan sen holkin pois kaasarista.
Lähti nätisti pois, pikkuisen pihdeillä kun nitkutti. Äänet vaan muuttu kovemmiksi, ei muuta.650 kirjoitti: tuo pilli mikä oli kuvassa niin äänenvaimentimesta ja lähtikö miten nätisti pois?muuttuiko mikään kuin et tuli miehisemmät äänet?
oletko muuten ottanut katalysaattoria pois omasta catista?tänään kuulin et se katalysaattorin kohdalta alkaa karstottumaan ja on yksi kohta kuulemma joka ahdistaa.
Enpä ole ottanut kattia pois. Varmasti ahistaa kyseisestä paikasta.
moro cattimies! minkä kokoinen suutin tulee siinä dynojetin sarjassa? kävin ostamassa 1,5mm poranterän ja ajattelin porata sen suuttimen reijän isommaksi. 1,4mm poranteriä ei löytynyt mistään.
Dynojetin suuttimet ei ole vertailukelpoisia alkuperäisten kanssa kun sarjassa tulee mukaan myös uusi neula. Tuossa linkissä on sarjan sisältämät osat ja asennusohjeet.
http://www.dynojet.com/pdf/Q629.pdf
http://www.dynojet.com/pdf/Q629.pdf
Kerroin huollossa, että kone käy kuumana ja putki punaisena sekä ei käy kunnolla välikierroksilla. Ratkaisuna vaihtoivat suuttimet takuuna. Nyt pelittää kaikilla kierroksilla hyvin eikä putki oo enää punainen.
Nopeus mittarin mukaan 98km/h ja GPS:n mukaan todellinen nopeus 89km/h.
Kaupat tehdessä luvattiin vetokoukun johtopsarja jonka sain tuossa viimeviikolla. Aika homma laittaa paikalleen. Piti purkaa etupään lokasuoja ja ohjaintanko irti jne.
Nopeus mittarin mukaan 98km/h ja GPS:n mukaan todellinen nopeus 89km/h.
Kaupat tehdessä luvattiin vetokoukun johtopsarja jonka sain tuossa viimeviikolla. Aika homma laittaa paikalleen. Piti purkaa etupään lokasuoja ja ohjaintanko irti jne.
Miks se ohjaintanko pitää irti ottaa? Irtoaa se etukate nätisti vaikka on tanko paikallaan...rousri kirjoitti: Piti purkaa etupään lokasuoja ja ohjaintanko irti jne.
Traktori..
Etukate on yhtenäinen ns. tankkipullistuman kanssa. Katteessa on näin pituussuuntainen reikä. Voi olla että katetta 90 astetta kääntämällä katteen saa teoriassa tangon läpi pujotettua?Robbe- kirjoitti:Miks se ohjaintanko pitää irti ottaa? Irtoaa se etukate nätisti vaikka on tanko paikallaan...rousri kirjoitti: Piti purkaa etupään lokasuoja ja ohjaintanko irti jne.
Ohjausakseli menee rungon pienestä kolosta jonka "sisällä" on monitoimikytkimen liittimet joiden väliin johtosarja kytketään. Ei Tangon irroitus niin iso juttu ollut (neljä pulttia) ja näin sai enemmän johdoille liikkumatilaa. Voihan sen varmaan näppärämminkin osaava tehdä.