varmasti tyhmä kysymys(ja yksinkertainen vastaus) mutta mitä tarkoittaa mallimerkinnässä TRV,TBX ja FIS??Mistäs tiedän mikä malli mulla on Kun tossa kattelin varaosaluetteloa ja 2005 vm 500 automaatista löytyy just nuo kolme mallia.
Kannattaa tulla jo reisille niin jää enemmän aikaa metsästää B)
Nyt petti imukaula lopunkin eli katkes täysin.No tilasin uuden, mutta kummallista toimintaa eräällä liikkeellä täällä seinäjoella päin kun asiakkaan piti etsiä varaosanumero kun eivät itse sitä löytäneet... Tai sanoivat että löytyy neljää eri mallia, tiedä sitten missä luettelossa noin on.Ideatulen linkissä oli ainakin hyvin selvästi tiedot.
Tässä 2006 vuoden 400:ssa VP:ssä jää vesi lillumaan katteissa olevaan takavalon upotukseen. Saattaapi jäädä joissain muissakin malleissa. Eipä tuosta suurempaa haittaa liene. Umpioonkaan vettä tuskin pääsee, mutta jäätyessään voi aiheuttaa harmia. Porasin upotuksen pohjalle 3 reikää. Yhden keskelle ja yhden molempiin reunoihin. Testattu on ja toimii.
Neliveto ei mennyt päälle. Pienen sähkömoottorin liittimet palaneet. Purin moottorin ja juotin johdot suoraan moottorin sisältä piirilevylle.
Nyt toimii moitteetta.
On palanut kerran se sulake kun meni kissa "katon" kautta ympäri ja diodit näyttäs liittyvän vaihteen asentotunnistimeen menee tieto mittarille et mikä vaihde on päällä.
Kertokaas mulle viisaat miähet jotta kuinkapäin tuon automaattiryypyn neulan pitää toimia tai siis jotta painaako jousi sitä kaasariin päin vai ulospäin.On ongelma kun kaikki niistä kolmesta muovijalasta on poikki enkä muista tuliko jousi sinne jalkojen väliin vai neula?!?Tuntuis jotta automaattiryyppy päälle mennessään painaa neulaa sisäänpäin vai oonko vääräs?Olipa vaikiasti selitetty... Manuaalista ei mitään apua kun kuvassa ei näy koko jousta.
Edit:Haloo Käykää ny joku ruuvaamas automaattiryyppy auki ja kattokaa jotta kuinka se jousi on sielä
Kukkuu
Outo vika ilmeni tossa viikonloppuna mönkijässä. Sai muutaman kerran vekslaa virtalukkoo et meni sähköt päälle. Tosin ei tehny sitä kuin yhtenä iltana. Olin sillä kuitenkin jo ajanu jonkun 10km ja sit menny hetkeks sisälle lämitteleen ja tullu takas ulos jokun tunnin tai kahen jälkeen. n.10 kertaa kääntelin avainta lukossa ennekuin sytty mittariin valot ja bensapumppu lähti toimiin. Valot toimi kuitenkin koko ajan ihan moitteettomasti kun käänsi avaimen siihen valoasentoon.
Onko kenelläkään ollut ongelmia ACn kanssa raidetangon päiden löystymisen kanssa?
Tai sitten virtalukon kanssa?
Itselläni ei tuossa viikonloppuna kömpijässä meinannu millään mennä virrat päälle kunnes älysin heilutella virtalukon takana olevia piuhoja. Niitä kun paineli ja vähän väänteli ja kokeilin uudestaan alko taas toimiin. Voisiko virtalukon pohja olla myös syy siihen miksi polttaa välillä ING sulaketta? Muutamaan otteeseen nyt joutunu sen kans pelleileen jo kun kärähtää.