Terve,
tarttis saada artic cat 500 ex4 vm. 09 maantielle sopivat renkaat. Mikähän noissa mahtaa olla pulttijako ja sopiiko tuohon suoraan jotkut auton vanteet ja renkaat? Vai saako niitä laittaa ylipäätänsä? Selailin noita muita aihealueita ja osan mielestä saa laittaa ja toisten mielestä taas ei. Ota siitä sitten selvää. Osaako joku neuvoa mistä renkaita kannattais alkaa hankkimaan. Mieluusti pk-seutu - tampere linjalta.
Kiitos!
artic cat 500 4x4 maantierenkaat?
- jko
- 3WD
- Mönkijä:: Arctic Cat 400 -07 TL
Re: artic cat 500 4x4 maantierenkaat?
Arctic Catin pulttijako on 4x 115
Lähin auton vannejako on 4x 114,3 (esim. saab)
Mutta itse en siihen lähtisi, koska vanteen keskitys pyörännapaan perustuu ainoastaan pyörän pulttien varaan.
Autoissahan se perustuu keskireiän keskitykseen.
Toisekseen pultitkin tulee jännitykseen/kieroon, joten entäs jos pultti katkeaa kovassa vauhdissa...?
Itsellä maantieajossa 14" ITP kevyet SS106 vanteet ja Bridgestonen 205/70 x 14 auton kitkarenkaat ja olen ollut niihin enemmänkuin tyytyväinen maantieajossa, vaikka monia yhdistemiä olen kokeillut...
Itse hankin ne aikoinaan Kalajoen kumikorjaamolta, joka toimitti ne valmiiksi painotettuna matkahuollon kautta Oulun seudulle.
Lähin auton vannejako on 4x 114,3 (esim. saab)
Mutta itse en siihen lähtisi, koska vanteen keskitys pyörännapaan perustuu ainoastaan pyörän pulttien varaan.
Autoissahan se perustuu keskireiän keskitykseen.
Toisekseen pultitkin tulee jännitykseen/kieroon, joten entäs jos pultti katkeaa kovassa vauhdissa...?
Itsellä maantieajossa 14" ITP kevyet SS106 vanteet ja Bridgestonen 205/70 x 14 auton kitkarenkaat ja olen ollut niihin enemmänkuin tyytyväinen maantieajossa, vaikka monia yhdistemiä olen kokeillut...
Itse hankin ne aikoinaan Kalajoen kumikorjaamolta, joka toimitti ne valmiiksi painotettuna matkahuollon kautta Oulun seudulle.
T. Jusa
- stequ78
- Tracks
- Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)
Mulla on omassa mönkijässä itp ss212 platinum vanteet ja 225/70-15 norm. henkilöauton renkaat jotka tulivat Kalajoen kumikorjaamolta matkahuollon kautta Poriin,valmiiksi painotettuna jne eli ei muuta kun alle ja kovaa ajoa.
Monesta rengasliikkeestä ja mönkkäriliikkeestä saa renkaita ja vanteita mut nopein toimitus tod.näk. on kalajoelta.
Saa laittaa auton renkaat rekisteriotteessa,on mitä kokoa voi laittaa ja se löytyy muistaakseni huomatukset osiosta ja miks ei sais laittaa myös autoon käypiä vanteita jos jako passaa,onhan niitä vanne-adabtereita saatavilla en vaan tiedä mistä niitä saa.
T:Stequ
Monesta rengasliikkeestä ja mönkkäriliikkeestä saa renkaita ja vanteita mut nopein toimitus tod.näk. on kalajoelta.
Saa laittaa auton renkaat rekisteriotteessa,on mitä kokoa voi laittaa ja se löytyy muistaakseni huomatukset osiosta ja miks ei sais laittaa myös autoon käypiä vanteita jos jako passaa,onhan niitä vanne-adabtereita saatavilla en vaan tiedä mistä niitä saa.
T:Stequ
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
Kiitokset hyvistä vastauksista. Soittelempa siis sinne.
Hannu
Hannu