Catin 650h1 ign sulake
Catin 650h1 ign sulake
Nyt tarttis apuja. 2 kertaa käyty pikku testilenkki uudella hankinnalla ja molemmilla kerroilla IGN sulake sanonu poks. Aina olen hieman oikealle kääntynyt ja kaasua nostanut tai tyhjäkäynnille tiputtanut ja siihen on virrat loppunu. Johtosarjoja olen tutkinut mutta hankautumia en ole löytänyt.(vm.2008) tieliikenne.
Re: Catin 650h1 ign sulake
Taisi vika löytyä virtalukonpohjasta.harmaasta ja punaisesta kuori kulunut pois ja aina silloin tällöin varmaan koskettivat toisiinsa
Ei ollu vika siinä,voiko väärä tulppa aiheuttaa tälläistä?
- maxim
- 6WD
- Mönkijä:: Honda Bigred 300 Canam 450 pro
Ei tulppa sulaketta polttele.
Oletko tarkistanut johtosarjan kunnolla mittariston alta mistä se lähtee alaspäin, johtosarja hankaa rungossa oleviin kiinnikkeisiin tai ohjausputkeen ja IGN sulake palaa.
Oletko tarkistanut johtosarjan kunnolla mittariston alta mistä se lähtee alaspäin, johtosarja hankaa rungossa oleviin kiinnikkeisiin tai ohjausputkeen ja IGN sulake palaa.
Sieltä olen yrittänyt katsoa,pitänee vielä käydä huolella kaikki läpi.
Eipä ole vielä vika löytynyt kun olen johtosarjoja tutkinut ja availlut. Eilen illasta ajelin pihalla ja kääntelin ja vääntelin ohjausta ääriasentoihin ja eihän se nyt enää sammu jotenka vika on varmasti jossakin siinä tangon lähettyvillä.Pitänee vielä avata se johtonippu joka lähtee startista ja mis on valot ja vilkut.
puhdistin vielä virtalukon ja nyt pelittää,tiedä sitten missä vika oli mutta viikon verran johtoja hypistelty.