Seosruuvi on tosiaan vähän ahtaasti. Taitaa sen kyllä saada esimerkiksi porakoneen ruuvarikärjellä saada käännettyä. Eipä sitä kyllä usein tarvitse käännellä kun saa kohdalleen.
Itsellä on kanssa prikka neulan alla. Hiomallahan sen halkaisijan saa kohdilleen tai sitten joku saattaisi vaikka uhuesta rautalangasta kiepauttaa sinne lenkin neulan alle. Muistaakseni oma nosto on 0,7 mm.
Itse olen kyllä fundeeraillut jos kokeilisi vähän isompaa pääsuutinta. Vaikka tulppa on pykälää vakiota viileämpi, niin se on väriltään vähän turhan lähellä optimia ilmakoneeseen. Ei kuitenkaan itseä haittaisi vaikka kone olisi inan rikkaalla.
Työntelin viikonloppuna jäärataa auki. Piti vähän rytmittää milloin työnti umpiseen lisäleveyttä ja milloin vaan putsaili jo avatulta alalta pienempiä lumia pois pois. Öljylämmöt kummittelee jos työntää kokoajan kaasu auki sen mitä vaan kone jaksaa. Voisi koittaa jos seoksen pieni rikastus lisäisi polttoaineen jäähdyttävää vaikutusta. Paljoa ei tarvitsisi saada lämpöä pois, niin saisi aika tunteetta sen jälkeen työntää. Aura ja suojalumi on oikeastaan ainoa yhdistelmä millä tuon ongelman saa vielä ilmi. Pakkaslumen kanssa saa niin paljon vauhtia ettei enää pysty auraamaan tai syvempi lumi vyöryy auran yli.
Etusissa on kold kuttereita niin jäällä ei pito lopu ja ohjattavuus on hyvä
