Itselläni on automaatilla ( variaattorilla ) ja etuina helppo nopeuden säätely. Aina on tilanteeseen sopiva " vaihde " jos on alunperin valinnut nopeusalueen oikein. Saakos sitä 500 vielä tarjouksessa? Oli meinaan tarjoushinta halvempi kuin 400 ovh.
Jaa-a,ei kyllä kokemusta manuaalista........mutta näin perstuntumalla vois sanoa että automaatti kuluttaa enempi jos ajellaan metsäteillä yms.pitää kokoaika isompia kierroksia toisin sanoen manuaalia voi ajaa isommalla vaihteella ja pienemmillä kierroksilla.Metsätöissä kulutus lienee samaaluokkaa.Kulutuksesta muuten vois sanoa että minimaalista tuo on.....vrt mitä edelliset ajokit (Lynx 5900 / SkiDoo MXZ) minullakin oli,elikkäs näihin vehkeisiin jaksaa/raaskii bensat ostaa vaikka jokapäivä ajelisi.
Vielä lisäyksenä tuohon hintapolitiikkaan,kannattaa myös naapurikaupunkien tarjoukset tsekata.........yllättäviä eroja löytyy nimimerkillä kokemusta on.
Hondamiehet vetoaa aina variaattorin luistoon. Höh, ei niillä itelläkään kovaa voimalinjaa ole.
Lyhyellä perällä kaivaa kaikki edellämainitut laitteet, mutta 500 Arctic Cat oli mieleinen peli.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Kattelin Artic Catin sivuilta noita nelisatkuja, tuli vaan mieleen, että onko kellään tuota manuaalia? Onko ihan perus käsikytkin, vai onko sen puoliautomaatti, kun on automaatti kytkin?
Mönkijä on Cfmoto 500 4X4, ostettiin uutena 17.10.2006
J.K.J.T kirjoitti:Kattelin Artic Catin sivuilta noita nelisatkuja, tuli vaan mieleen, että onko kellään tuota manuaalia? Onko ihan perus käsikytkin, vai onko sen puoliautomaatti, kun on automaatti kytkin?