Ennen kuin alkaa kömpijät lentelemään fantasijoiden kanssa niin muistetaan että paino/koko on määräävässä asemassa, ilman ulkomittojen kasvattamista alkaa konehuoneen tilat loppumaan kesken.
Hih, lomilla pääsee koeajamaan Thunderin pitkän odottelun jälkeen. Kaveri osti sellaisen rikkoontuneen Grizzlyn tilalle, kohta päästään ajamaan Thunderilla alustatestejä kun hierotaan siihen Öhlinsit alle
Koheltaja kirjoitti:Hih, lomilla pääsee koeajamaan Thunderin pitkän odottelun jälkeen. Kaveri osti sellaisen rikkoontuneen Grizzlyn tilalle, kohta päästään ajamaan Thunderilla alustatestejä kun hierotaan siihen Öhlinsit alle
Varmaan Öheltäjä kertoilee aikanaan sitten mitä saivat tallissa ruåttin raudoille aikaiseksi. Ihan muuten vaa ..
Koheltaja kirjoitti:Hih, lomilla pääsee koeajamaan Thunderin pitkän odottelun jälkeen. Kaveri osti sellaisen rikkoontuneen Grizzlyn tilalle, kohta päästään ajamaan Thunderilla alustatestejä kun hierotaan siihen Öhlinsit alle
Varmaan Öheltäjä kertoilee aikanaan sitten mitä saivat tallissa ruåttin raudoille aikaiseksi. Ihan muuten vaa ..
Enpäs kerrokkaan, Thunder oli lyhyt tuttavuus kaverille, oli kokonaista kolme päivää ja peli meni vaihtoon. Tuli vihdoinkin järkiinsä ja siirtyi herrasmaasturin omistajaksi...
Kehui kovasti Cattia mutta sen velipoika ihastui siihen niin että kaivoi lompuukin esille ja sanoi että tätä et vie mihinkään...
Eli ajamaan päästään mutta ruåttin keppejä ei sitten laitetakkaan alle
Koheltaja kirjoitti:Thunder koeajettu, tarviiko kukaan sellaista osina?
No mitkä oli fiilikset lenkin jälkeen verrattuna canaan ?
Joko on iso cana löytänyt vertaisensa vai jäikö sarvet jo niin aikasessa vaiheessa kätee ettei enempää pysty kertomaan
No, onhan siinä voimaa, sitä ei voi kiistää. Siinäpä ne asiat olikin jotka miellytti Thunderissa eniten, pelkkä voima ei tee autuaaksi vaan kokonaisuus
Varmaan hyvä peli mutta ei mun makuun.
Sarvet jäi käteen mutta tällä kertaa mä olin varikolla kuuntelemassa kun laulu katkesi ja pusikko pöllähti kesken keppitestin. Onneksi kerkesin sillä pienen lenkin heittämään ennen sitä
Voi sissus teitä poikia.
Ensin Suzuki, sitten Suzuki uudestaan, ja taas. Sitten Yamaha ja nyt Catti.
Saisitte tulla Ouluun opettelemaan maltillista ja varovaista ajoa, nniin pysyisi laitteet nipussa.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...