Ihan vakiovalot siinä. En ole edes polttimoita vaihtanut. Kyllä noilla pärjää, mutta auran kun nostaa ylös, niin kyllähän nuo korkeammalla saisi olla ja taaksekinpäin olisi kiva nähdä. Hyvällä otsalampulla olen pihaa auraillut. Tosin tallissa on jokunen ledivalo odottelemassa.
Ilmakone melkein saa vähän rikkaalla käydäkin, että sikäli ruskea tulppa on ihan jees. Lämpöarvoa voi vähän arpoa tulpan rungon perusteella. Kuitenkin jos ei tulpat pimene, niin silloin se on ihan hyvä. Liian kylmähän alkaa kerätä nokea ja piemenee sitten. Kuumempi putsaa itseään paremmin, mutta ei tietty saa liian kuumana käydä tai alkaa sytytellä jo ennen kipinää ja se on huono homma.
Saatoin kyllä omastakin pääsuutinta jo muuttaa, mutta en muista nyt ihan varmaksi. Itsellä kun on noita Keihinin suuttimia hyllyssä. Ei muista mitä tuolla on vakiona, mutta silloin putkenvaihdon yhteydessä testailin eri suuttimia. Mihin lie sitten päädyin
Rapakon takaahan mä olen tähän kaikenlaista tilaillut. Ei ole ollut itsellä mitään akuuttia osapulaa ja perusosia olen koittanut pitää hyllyssä. Sikäli joutaa aina jokusen viikon odotella. On vaan niin helppoa hiirellä naputella osat kotiin.
300 Suizassa on tosiaan sama voimalinja, että koneen osat käy sikäli suoraan.
Yksi vanhemman mallin etuperä on hyllyssä. Se vaan oli ihan finaalissa. En ole tuota ehtinyt sovitella sen kummemmin ja toisaalta voi olla turhaa työtä kun ei noita ehjinäkään tunnu löytyvän. Kuoret väljät kaikista, niin ei saa kuntoon edes huoltamalla. Olen tuota hommaa aina välillä tutkinut ja isompien mallien -04/-05 lukolliset etuperät pitäisi käydä sut helposti. Uudemmista ei enää käy. Vasen sisempi vetarin tumppi pitää kanssa vaihtaa, mutta oikea pitäisi käydä suoraan. Tosin ihan satavarma tieto tuo ei ole niin ei ole viitsinyt ainakaan vielä haalia tuollaista noin 400..500 e osakasaa talliin. Voi kyllä olla että tuon mahdollisuuden vielä katson jos en innostu koko konetta vaihtamaan.