Arctic Cat 650 4x4

Keskustelua Arctic Cat mönkijöistä.
Darth
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Arctic Cat 650 4x4

Viesti Kirjoittaja Darth »

Levin357 kirjoitti:
vinssimestari kirjoitti:no saatpahan ainakin ylempää otettua ilman, ku on niin säälittävän alhaalla vakiona ja kyl se ahistaaki,eikä se siellä galgaryssä ollu etes kallis.
muistaaksen 20ekua kaikkineensa :wink:
tarkoitatko sitä mudbro,n hässäkkää vaiko koko ilman putsarii
Mikä, missä...en löytänyt, vaikka tovi tuli selailtua galgaryn kauppaa. Heittäkääs apinalle linkkiä...kiinnostais kanssa korjata tuo ilmanottopuoli.
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best.
Pariuraa
Levin357
4WD
Mönkijä:: rene 07 800 optio
Paikkakunta: Wahto TEAM Vetelän Marttyyrit ex cf mopo ex AC 500 ex Arctic Cat 650 V2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Levin357 »

Darth kirjoitti:
Levin357 kirjoitti:
vinssimestari kirjoitti:no saatpahan ainakin ylempää otettua ilman, ku on niin säälittävän alhaalla vakiona ja kyl se ahistaaki,eikä se siellä galgaryssä ollu etes kallis.
muistaaksen 20ekua kaikkineensa :wink:
tarkoitatko sitä mudbro,n hässäkkää vaiko koko ilman putsarii
Mikä, missä...en löytänyt, vaikka tovi tuli selailtua galgaryn kauppaa. Heittäkääs apinalle linkkiä...kiinnostais kanssa korjata tuo ilmanottopuoli.

eli jos tarkoitetaan ainoastaan ilmanottoa (etukatteen alla oleva) niin tuolta löytyy anakin.itse en oo tilaamassa teen ehkä itse

http://www.eastcoastatvsnorkels.com/

AC:LTÄ saa vissiin ostaa tota mudpron snorkkelii erikseen http://www.arcticchat.com/forums/index. ... &id=105640
vinssimestari
6WD

Viesti Kirjoittaja vinssimestari »

näköjään ei ole enää valikoimassa
toki sen voi tedä jostain taipuisasta letkustaki jota saa kotomaasta. koko oli jtn 2" sisältä mitattuna.
snorklaamisen jälkeen suutinsavotta on kyllä tehtävä :evil:
siis tod.vaginamainen ottaa etukate poies,mut kyl se lähtee kun purkaa ohjaustangot ja muut lärpäkkeet :shock:
vinssimestari
6WD

dynojettiä en saanu pelaan snorkkeleitten kans oikeen mitenkään.
jettisarjasta on käytössä vaan jouset , muuten oli mulle ihan tarpeeton :roll:
Levin357
4WD
Paikkakunta: Wahto TEAM Vetelän Marttyyrit ex cf mopo ex AC 500 ex Arctic Cat 650 V2
Viesti:

vinssimestari kirjoitti:näköjään ei ole enää valikoimassa
toki sen voi tedä jostain taipuisasta letkustaki jota saa kotomaasta. koko oli jtn 2" sisältä mitattuna.
snorklaamisen jälkeen suutinsavotta on kyllä tehtävä :evil:
siis tod.vaginamainen ottaa etukate poies,mut kyl se lähtee kun purkaa ohjaustangot ja muut lärpäkkeet :shock:

laitoin 130.iset suuttimet(mahtaako riittää)isompii kun ei saanu.toki voihan aina porat. ja sen coperheadin poxin etukate on lattiall ja snorkkelii rakentelen. käytin hyväx alkuperäst imupalikkaa mikä on siin katteen alla johon tein ison reiän 2.5" siitä ylös lähtee 95 saabin (kyrpäjyrä) etu vasen puhallus putki laitan kuvii tuleee

en tiiä toimiiko linkki http://s14.photobucket.com/albums/a345/ ... 1226655414
Darth
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Muistakaas V2:n omistajat käydä synkkaamassa kaasarit. Mulla ei dynojetit toimineet laisinkaan ja syynä oli juurikin synkkaus. Itte maksoin 5 € ko toiminpiteestä Star-servicessä.
Mulla kyllä lähtee etukate ilman purkamista...siis stongan jne. Ohjauksen kääntää sivulle ja katetta käännetään toiselle sivulle nii plop, se pullahtaa pois sieltä...paikoilleen menee myöskin. Tietenkin pari kättä lisää auttaa kummasti.
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Pariuraa
Levin357
4WD
Viesti:

Darth kirjoitti:Muistakaas V2:n omistajat käydä synkkaamassa kaasarit. Mulla ei dynojetit toimineet laisinkaan ja syynä oli juurikin synkkaus. Itte maksoin 5 € ko toiminpiteestä Star-servicessä.
Mulla kyllä lähtee etukate ilman purkamista...siis stongan jne. Ohjauksen kääntää sivulle ja katetta käännetään toiselle sivulle nii plop, se pullahtaa pois sieltä...paikoilleen menee myöskin. Tietenkin pari kättä lisää auttaa kummasti.

nyt on kaasarit synkattu.onex oli autokaasutin ajoilta jääny carburtune2 hyllylle.homana helppo
vinssimestari
6WD

Darth kirjoitti:Muistakaas V2:n omistajat käydä synkkaamassa kaasarit. Mulla ei dynojetit toimineet laisinkaan ja syynä oli juurikin synkkaus. Itte maksoin 5 € ko toiminpiteestä Star-servicessä.
no joo, taisin vähän liiotella ton katteen repimisen kans :oops:
herää kysymys et ootko muuttanu ilmanottoa?
jettipaketissa lukee mulla "stage 1- used with stock intake" :evil:
toki oisin saanut toimiin mut olis vaan pitäny alkaa tilaileen suuttimia mutta innostus lopahti "taas" :roll:
nyt on keihinin omat, koko muistaaksen 160 ja pelaa ihan ok
Levin357
4WD
Viesti:

kyllä tolla vissii vetareita nyt poikki saapi.sissus mikä laite siit tuli :D :D :D :D :D

vielä kun osais säädellä tota boxii ni ristus =D> =D> =D>

tietääkö kukaan millanen sytkäkartta kannattaa laittaa,ees osvittaa antava
Darth
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

toki oisin saanut toimiin mut olis vaan pitäny alkaa tilaileen suuttimia mutta innostus lopahti "taas" :roll:
Oli alkuperäinen, mutta otin sen lootan sieltä keulilta pois ja käänsin imuputket siihen 'tankkilaatikon' kannen alle...Dynojetit toimi sen alkuperäisen kanssa, mutta nyt piti ahdistaa hiukan ilmanottoa, kun en viittiny alkaa suuttimia vaihtaa. Tosin siinä dynojetin lootassa tuli monta kokoa, ja mulla on nyt vissiin 122:set jos oikein muistan. Nuohan suutinten koothan ei ole vertailukelpoisia keskenään eri merkkien kesken. Kun saa intoa taas riittävästi, niin kokeilen isompia suuttimia.

EDIT: paikalla oli 118:set dynojetit, nyt laitoin tilalle 126:set. Ehtoommalla auraamaan ja kokeilemaan kuinka pelittää. 8)
Viimeksi muokannut Darth, 23 Marras 2008 16:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pariuraa
Levin357
4WD
Viesti:

Darth kirjoitti:
Oli alkuperäinen, mutta otin sen lootan sieltä keulilta pois ja käänsin imuputket siihen 'tankkilaatikon' kannen alle...Dynojetit toimi sen alkuperäisen kanssa, mutta nyt piti ahdistaa hiukan ilmanottoa, kun en viittiny alkaa suuttimia vaihtaa. Tosin siinä dynojetin lootassa tuli monta kokoa, ja mulla on nyt vissiin 122:set jos oikein muistan. Nuohan suutinten koothan ei ole vertailukelpoisia keskenään eri merkkien kesken. Kun saa intoa taas riittävästi, niin kokeilen isompia suuttimia.

mulla oil 122 vakiona ny 130
vinssimestari
6WD

Levin357 kirjoitti:kyllä tolla vissii vetareita nyt poikki saapi.sissus mikä laite siit tuli :D :D :D :D :D

jos et oo vielä lukenu ni lukaseppas tuo:/www.velocitydevices.com/downloads/CDI Software and Documentation/Copperhead Instructions.pdf
Levin357
4WD
Viesti:

vinssimestari kirjoitti:
Levin357 kirjoitti:kyllä tolla vissii vetareita nyt poikki saapi.sissus mikä laite siit tuli :D :D :D :D :D

jos et oo vielä lukenu ni lukaseppas tuo:/www.velocitydevices.com/downloads/CDI Software and Documentation/Copperhead Instructions.pdf
joo luin minkä tajusin(vähän)

eli pitääkö vaihtaa kaasuläpän jouset? ei tajua enää apua

haluunko ostaa vielä sen jet kitin?

ostettu :D :D

saapunut
Levin357
4WD
Viesti:

vinssimestari kirjoitti:oli aika mietoja ne ohjelmat mitä tulee mukana , mut värkkäämällä/ harjottelemalla saattaa päästä katkoon vetareita 8):

edit: meikäläisen tuppisuulla 200 viesti! sille :drinkers:

josko ois mahdollista saada pikkasen apuja tohon värkkäämiseen kun en oikeen osaa.
Viliko
R.I.P
Mönkijä:: ArcticCat V2

Viesti Kirjoittaja Viliko »

Kyllähän niitä käyriä sinne naputtelee mutta niiden vaikutuksen toteaminen onkin sitten hankalaa ... Ainiin sitten kun tulee Polle tauti niin säädöt kohdillaan ... ei saakeli.
Vastaa Viestiin