arctic cat h2 1000 hajosi kesäkuussa vieläkin korjaamossa

Keskustelua Arctic Cat mönkijöistä.
Avatar
pelsu100
6WD
Viestit: 289
Liittynyt: 28 Tammi 2006 21:30
Paikkakunta: Orimattila, XP850 EPS -10

Viesti Kirjoittaja pelsu100 »

Tämänkin viestiketjun lukee kohtuullinen määrä jälleenmyyjiä jne.

Ei sitten tämän perusteella kannata odottaa että laitteiden takuuhuoltoajat lyhenee tai palvelu paranee. Jos mielestäsi jonkun ostamasi tavaran kohtuullinen korjaus kestää n.4kk ja olet sen kuluttajana valmis hyväksymään niin ok, näinkin voidaan mennä ja kohta se sama homma vie 5kk...

Ostin veneen toukokuussa
Ostin television toukouussa
Ostin pesukoneen toukokuussa
Ostin auton toukokuussa
Ostin polkupyörän toukokuussa
Ostin mönkijän toukokuussa

Vein ne kaikki huoltoon kesäkuussa - sain takaisin lokakuussa :roll:

Ei oikeen tunnu että läpi menisi- muitten kuin mönkkärin osalta.

Toivottavasti myyjä ja merkin edustaja ottivat edes puhelimen kauniiseen käteensä, soittivat asiakkaalle ja pyysivät Anteeksi :x

Onnea uuden Catin kanssa, yhden miehen pinnaa varmasti jo tälle vuodelle venytetty riittämiin.
Avatar
msk383
6WD
Viestit: 344
Liittynyt: 07 Tammi 2007 13:20
Mönkijä:: BlackCat H2 / Scrambler 1k

Viesti Kirjoittaja msk383 »

kingi kirjoitti:
jänkhä kirjoitti:
Darth kirjoitti:Niinno, ainahan tietenkin voi hankkia brandt:n maahantuomia laitteita...takuulla. :lol:

Osu ja uppos..... 8)


tai sitten ostaa sumekon takuutuotteen ja raapia päätään koko kesän :wink: meinas osua mutta kerkesin väistää :twisted:
Hehee, mä raavin päätäni ja kuuntelin aikani vittuilua ja valheita. Mutta hups, kyse olikin pollen takuista :shock: Miten se on mahdollista, ja jopa vielä niin monen kohdalla!? Outoo, tai sitten ei..

Sitten tässä ketjussa parjatun catin maahantuoja tilasi samana päivänä puuttuvat osat lentorahtina jenkkilästä ja hups, pian tuliki viestiä että laite on huollettuna ja fiksattuna noudettavissa. On se kummaa miten muilla sattuu ja muilla ei. Edelleen nostan hattua sumekon kattipuolen äijille.
Atv Team Pumpulipersepojat
Avatar
Tepy
6WD
Viestit: 940
Liittynyt: 10 Huhti 2008 08:21
Mönkijä:: Polleheppa
Paikkakunta: Hullun hauska kylä

Viesti Kirjoittaja Tepy »

poke kirjoitti:[...Tepy lukee tarkemmin´...
Pahoittelen lukihäiriötäni...
pelsu100 kirjoitti:.. Jos mielestäsi jonkun ostamasi tavaran kohtuullinen korjaus kestää n.4kk ja olet sen kuluttajana valmis hyväksymään niin ok, näinkin voidaan mennä ja kohta se sama homma vie 5kk...
....
Vein ne kaikki huoltoon kesäkuussa - sain takaisin lokakuussa :roll:
Tähänkö sitä on menty kuluttajia palveltaessa. Onko tämä kohtuulisen pitkä korjaus aika kuluttajien kohdalla hyväksyttää/yleistä? Näin ei pitäisi olla. Teollisuuden, b-to-bo puolella ostaja olisi vaihtanut jo aika päiviä sitten "toimittajan".

Jokaiselle on varmaankin syntynyt, jos minkälainen mielikuva yrityksesta A ja B jne.. ja jos vielä rekkulaa tehdessä vastapuolella on henkilöllä huono päivä, niin hän voi munata koko edustamasta yrityksen maineen. Siksi on hyvä, että jälleenmyyjät ja maahantuojat lukevat näitä, toivottavasti ottavat näistäkin palautteista opiksi. Menetetty asiakashan on vaikeinta/kalleinta saada takaisin ja onhan mönkkäri markkinoilla merkkejä ja malleja. Jos haluaa pysyä merkkiuskollisena, niin jatkossa voi vaihtaa jälleenmyyjää. Kuluttaja meidän vain osatta vaatia oikeudemme asialliseen ja ripeään kohteluun -jokainen myyjä voi miettiä asian näin: mitä jos tämä tapahtuisi minulle, olenko valmis odotteluun/epätietoisuuteen vai toivonko, että asia korjataa nopeasti?

Hyviä ajohetkiä Vahdokkaalle + merkistä, mallista, väristä, sukupuolesta jne. riippumatta jokaiselle mönkijälle/kömpijälle. Ja muistetaan jos tarvetta rekkulaan tulee, niin tehdään se heti ja asiallisesti (vaikka kuinka :twisted: ). Sitten jos ei homma luista, niin kuluttasuoja on olemassa, ym, tänne vaan tekstiä niin ..
Jos kirjoittamani juttu meni päin metsiä, niin ei tuo mittään, sillä niin menee mönkimisenikin.

Jos hulluuteen osallistuu riittävän monia, siitä tulee normaalia.
Cooleri
Tracks
Viestit: 1532
Liittynyt: 21 Huhti 2005 17:35

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

Kai kaverille annettiin edes jatkoa takuuaikaan, ettei se lyhentynyt tuon odottamisen vuoksi :-k
Mutta uskomaton aika korjaukselle tuo silti on, jotenkin olisi hyväksyttävää että joku osa joka ei haittaa varsinaisesti ajamista olisi pitkällä toimitusajalla mutta ei tuollain että koko kone seisoo ajamattomana. :evil:

Voihan toki olla niinkin että osia ei varastoi kukaan ja ne menee tehdastoimitukseen, jolloin toimitusajat ovat pitkiä. Silloin käsittääkseni maahantuojallakin on mahdollisuus purkaa jo maassa olevista peleistä tarvittavat osat mönkijän kuntoon saattamiseksi.Jos halutaan palvella asiakasta.
Ei tuollainen peli yritysmaailmassa toimisi hetkeäkään että edes tavaran toimitusaikaa ei saa selville. Miten se voi nykyaikana olla niin hankalaa saada perusjuttuja kuten toimitusaika selville kun on netti ja sähköposti ja puhelin keksitty ?
Back in business
Vastaa Viestiin