poke kirjoitti:[...Tepy lukee tarkemmin´...
Pahoittelen lukihäiriötäni...
pelsu100 kirjoitti:.. Jos mielestäsi jonkun ostamasi tavaran kohtuullinen korjaus kestää n.4kk ja olet sen kuluttajana valmis hyväksymään niin ok, näinkin voidaan mennä ja kohta se sama homma vie 5kk...
....
Vein ne kaikki huoltoon kesäkuussa - sain takaisin lokakuussa
Tähänkö sitä on menty kuluttajia palveltaessa. Onko tämä
kohtuulisen pitkä korjaus aika kuluttajien kohdalla hyväksyttää/yleistä? Näin ei pitäisi olla. Teollisuuden, b-to-bo puolella ostaja olisi vaihtanut jo aika päiviä sitten "toimittajan".
Jokaiselle on varmaankin syntynyt, jos minkälainen mielikuva yrityksesta A ja B jne.. ja jos vielä rekkulaa tehdessä vastapuolella on henkilöllä huono päivä, niin hän voi munata koko edustamasta yrityksen maineen. Siksi on hyvä, että jälleenmyyjät ja maahantuojat lukevat näitä, toivottavasti ottavat näistäkin palautteista opiksi. Menetetty asiakashan on vaikeinta/kalleinta saada takaisin ja onhan mönkkäri markkinoilla merkkejä ja malleja. Jos haluaa pysyä merkkiuskollisena, niin jatkossa voi vaihtaa jälleenmyyjää. Kuluttaja meidän vain osatta vaatia oikeudemme asialliseen ja ripeään kohteluun -jokainen myyjä voi miettiä asian näin: mitä jos tämä tapahtuisi minulle, olenko valmis odotteluun/epätietoisuuteen vai toivonko, että asia korjataa nopeasti?
Hyviä ajohetkiä
Vahdokkaalle + merkistä, mallista, väristä, sukupuolesta jne. riippumatta jokaiselle mönkijälle/kömpijälle. Ja muistetaan jos tarvetta rekkulaan tulee, niin tehdään se heti ja asiallisesti (vaikka kuinka

). Sitten jos ei homma luista, niin kuluttasuoja on olemassa, ym, tänne vaan tekstiä niin ..