Viliko kirjoitti:Kyllähän niitä käyriä sinne naputtelee mutta niiden vaikutuksen toteaminen onkin sitten hankalaa ... Ainiin sitten kun tulee Polle tauti niin säädöt kohdillaan ... ei saakeli.
Itte tilasin Cycle-Partsilta 0405-115 Ball Joint - Front tingattuna noin $26 taalan kappalehintaan koko setin. Samasta paikasta löyty myös EPIn vastaavat muutaman taalan halvempana.
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best. Pariuraa
Tuolla jossain oli maininta, että V2 olisi parempi moottorina kuin tuo H1? Mikä tekee tuosta kakkosesta paremman? Liekkö kuinka iso polttoaineen kulutuksessa. ?
Mielenkiinnolla odotan, paljonko enemmän tuo nykyinen 650H1 LE vie kuin entinen 300:nen. Ero on varmaan huomattava, muttei maata kaatava. (tietty näitä on huono verrata, kun nykyinen on tuplaten isommalla koneella).
Jep, Kawasakin kone on. Ja ainakaan omastani en ole märkäkytkintä vielä löytänyt.
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best. Pariuraa
mitäs öljyjä ootte käyttäny kyseisessä vehkeessä. merkki liikkeessä kun asiaa tiedustelin niin sanoivat että ihan 10w-40 öljyä, mutta onkos se jotain mineraalipohjasta puoli synteettistä vaiko täys-synteettistä.
Bensalla pestään pensselit ja diiselillä tehdään voimaa.
Tässä oli aiheeseen liittyvä http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... =7&t=21470
Itte olen tähän asti käyttänyt Arctic catin öljynvaihtokittiä jossa suodatin ja täyssynteettiset 0w-40 ölpät märkäkytkin lisäaineilla mukana. Nyt hain suodattimia ja öljyiksi meinasin jotakin 10w-40 puolisynteettistä tai täyssynteettistä moottoriöljyä. Ei mitään ultraGXLHXYZsuperhyper blandista vaan tavallista moottoriöljyä joka täyttää sen API SE, SF tai SG luokituksen.
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best. Pariuraa
paljos toi öljytilavuus on tosa v2 koneessa oikeesti? ohjekirjasen mukaan 1.75 litraa mutta tosa kun vaihdoin öljyt ja pistin ton 1.75 litraa ja kun suodatin täyttyi niin mittatikku kastu nipin napin. no 2 litraa pistin loppujen lopuks ja nyt on koneen ollessa kylmä ni mittatikku kastuu vähä yli puoleen väliin.
Bensalla pestään pensselit ja diiselillä tehdään voimaa.
Ja huomio: V2:ssa mittatikku kierretään paikalleen mitattaessa toisin kuin muissa cattiloissa.
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best. Pariuraa
onkos muilla 650 twinin omistajilla ollu seuraavanlaisia "ongelmia"
esim: kun on jossain jyrkässä nousussa ja joutuu lähtemään ns nollista niin aluksi tuntuu ettei tapahdu oikein mitään mutta kyl se sit herää jossain vaiheessa ja sitten kyllä vastaa kaasuun ihan hyvin samoin vapaalla kiertää tyhjäkäynniltä heti ihan ok.
myös pakilla (keltanen nappi pohjassa) esim ojasta jos joutuu nousemaan pois niin on kyllä niin väsynyttä että hyvä että jaksaa edes nousta pois ojasta.
renkaat on 27 tuumaset.
varin remmi on n 2-3mm liian löysällä voisiko johtua siitä?
vanha 325 polaris magnumikin pyöritti pikku puolella paremmin mun mielestä renkaita jotka sillon oli alla: 26 tuumaset swamp litet... vai onko cattilassa vaan pidemmät välitykset josta johtuu tuo laiskuus 27 pyörillä, ihmettelen jos näin on.
Bensalla pestään pensselit ja diiselillä tehdään voimaa.
vm 2006 toi on eli sen mukaan pitäs olla kyl se tiuhempi perä. noh ei se kait se hihna sitten ainakaan ole, kun ei ole mitään kummempia ääniä siltä suunnalta kuulunu eikä oo kyllä käryny hihna.
edittä: kyllä ton kans ihan toimeen tulee ja polleen en ainakaan vaihda pitää vaa saada enämpi tunteja alle ton vempeleen kans ni kyllä se siitä. kait.
Bensalla pestään pensselit ja diiselillä tehdään voimaa.
onkos muilla 650 twinin omistajilla ollu seuraavanlaisia "ongelmia"
esim: kun on jossain jyrkässä nousussa ja joutuu lähtemään ns nollista niin aluksi tuntuu ettei tapahdu oikein mitään mutta kyl se sit herää jossain vaiheessa ja sitten kyllä vastaa kaasuun ihan hyvin samoin vapaalla kiertää tyhjäkäynniltä heti ihan ok.
myös pakilla (keltanen nappi pohjassa) esim ojasta jos joutuu nousemaan pois niin on kyllä niin väsynyttä että hyvä että jaksaa edes nousta pois ojasta.
renkaat on 27 tuumaset.
varin remmi on n 2-3mm liian löysällä voisiko johtua siitä?
vanha 325 polaris magnumikin pyöritti pikku puolella paremmin mun mielestä renkaita jotka sillon oli alla: 26 tuumaset swamp litet... vai onko cattilassa vaan pidemmät välitykset josta johtuu tuo laiskuus 27 pyörillä, ihmettelen jos näin on.
Tuntuu olevan ominaisuus... Oiskohan tällä säätäjällä tekemistä mitään asian kans? Siis sillä joka on variaattorikopassa ja säätää ykkösvariaattoria. Ite teen joskus tiukassa paikassa niin ettää nostan kierrokset jarrupäällä. sitten ku tuntuu että kissa herää niin kaasu pohjaan ja jarru pois. Hyllyssä ois oottamassa uudet jouset variaattoriin... Onko muilla kokemusta kawasakin variaattorin virittelystä?