dvx moottori...
dvx moottori...
Onko kellään tietoo et missä olis sama kone kun tos dvx? tarviis rattaita hommailla ja cattiin niitä ei löydy...
Kauppias itse .. http://www.jumoto.fi/kauppa
Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008
vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008
vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
siinä dertsissä (DR Z400) on eri ketjulinja mitä mönkkäreissä (LT-Z,KFX ja DVX).
on muuten enskassa voimaa ihan erilailla mitä mönkkärissä. kaasari ja nokat erilaisia. lisäksi puristus on ensiossa kovempi. puristuksen muutos on tehty ltz:aan paksummalla tiivisteellä. lisäsi dertsi ottaa kierroksia paljon enempi, oliko jopa 1000 enempi
ois kivaa tietää miksi kone on pitäny laimentaa nelipyörään?
ite aattelin männänvaihdon yhteydessä vaihtaa nokat ja laittaa wisecon korkeempi puristuksellisen männän. Kaasarikin pitäis vaihtaa, mutta maksavat liikaa.. nokat ja männän saa jenkeistä tosi edullisesti.
on muuten enskassa voimaa ihan erilailla mitä mönkkärissä. kaasari ja nokat erilaisia. lisäksi puristus on ensiossa kovempi. puristuksen muutos on tehty ltz:aan paksummalla tiivisteellä. lisäsi dertsi ottaa kierroksia paljon enempi, oliko jopa 1000 enempi

ois kivaa tietää miksi kone on pitäny laimentaa nelipyörään?
ite aattelin männänvaihdon yhteydessä vaihtaa nokat ja laittaa wisecon korkeempi puristuksellisen männän. Kaasarikin pitäis vaihtaa, mutta maksavat liikaa.. nokat ja männän saa jenkeistä tosi edullisesti.
- ProXtreme
- 2WD
- Viestit: 40
- Liittynyt: 16 Tammi 2006 18:43
- Paikkakunta: Anjalakoski: Honda TRX 350 FE -06 Offroad Suzuki LT-Z 400 K7 Onroad
No mä laitoin omaani dynon 155 kun on putkivaihdettu ja K&N vapari sekä neula on muistaakseni kolmanneksi alimmassa lovessa. Ilman putsarista täytyi raapasta se mutka veke kun ei saannu riittävästi ilmaa.
P.S Cattiin saa jenkkilästä nokkia ihan kohtuu hintaan http://www.hotcamsinc.com/
P.S Cattiin saa jenkkilästä nokkia ihan kohtuu hintaan http://www.hotcamsinc.com/
Terve!
Anteeksi nyt heti kättelyssä että olen tissiposkirunkkari ja koitan masentaa, mutta älä pistä hirveesti rahaa kiinni mönkkärin virittämiseen, koska tehokasta et laitteestasi saa, ellet sitten vaihda moottoria siihen.
Noi rossimönkkärit on tehty montuilla ajoon, eli paikkoihin joissa ei juuri yli 60km/h ole "mittarissa" ja niissä olosuhteissa niiden tehot riittää aika kivasti.
Ite rakentelin innoissani reilu vuosi sitten "tosi tykin" , johon tehtiin kansi venttiileineen, nokat, big bore kitit boksit ja käsityönä putki alusta loppun asti ja ammattilaisen toimesta jne jne...
Tulos oli kyllä ripeämpi kuin vakio, mutta ei tosiaankaan sen kolmen tonnin arvoinen mitä sihen rahaa kului.
Se nyt vaan on fakta homma, että jos haluat mönkijäsi oikeen kunnolla kulkevan, niin tehoja täytyy olla noin 100 hepoa ja sitä ei ykspyttysestä saa oikeen muuten kuin turbolla...
Jos taas ajelet montulla ja haluat pikku piristystä ja parempaa kaasunvastaamista, niin sitten kannattaa noita pikku poppakonsteja käyttää, mutta tehokasta ei rossimönkkäristä ihan pikkurahalla...
Tuo on mun mielipiteeni ja jonkinlaista kokemustakin asiasta löytyy kun yksi vekotin on tullut rakenneltua.
Anteeksi nyt heti kättelyssä että olen tissiposkirunkkari ja koitan masentaa, mutta älä pistä hirveesti rahaa kiinni mönkkärin virittämiseen, koska tehokasta et laitteestasi saa, ellet sitten vaihda moottoria siihen.
Noi rossimönkkärit on tehty montuilla ajoon, eli paikkoihin joissa ei juuri yli 60km/h ole "mittarissa" ja niissä olosuhteissa niiden tehot riittää aika kivasti.
Ite rakentelin innoissani reilu vuosi sitten "tosi tykin" , johon tehtiin kansi venttiileineen, nokat, big bore kitit boksit ja käsityönä putki alusta loppun asti ja ammattilaisen toimesta jne jne...
Tulos oli kyllä ripeämpi kuin vakio, mutta ei tosiaankaan sen kolmen tonnin arvoinen mitä sihen rahaa kului.
Se nyt vaan on fakta homma, että jos haluat mönkijäsi oikeen kunnolla kulkevan, niin tehoja täytyy olla noin 100 hepoa ja sitä ei ykspyttysestä saa oikeen muuten kuin turbolla...
Jos taas ajelet montulla ja haluat pikku piristystä ja parempaa kaasunvastaamista, niin sitten kannattaa noita pikku poppakonsteja käyttää, mutta tehokasta ei rossimönkkäristä ihan pikkurahalla...
Tuo on mun mielipiteeni ja jonkinlaista kokemustakin asiasta löytyy kun yksi vekotin on tullut rakenneltua.
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
kuitti tuohon suuttimeen.Originaalit luvut ja Dyno-Jet luvut eivät ole vertailukelpoisia. Joten kokemus vain auttaa.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Tuolla olis DynaTekin pokseja:tt82 kirjoitti:Hei mistä niitä "rev boxeja" sais?
http://www.hotseatperformance.com/psp/s ... rentPage=2
Tossa halvempi jota ei saa ohjelmoitua:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DynaTek- ... dZViewItem