Kaverillani on Arctic Cat 650 H1.
Mistä löytyyy "variaattoriguru" tai osia, että saisi vielä lisää välitystä ja vehkeen kulkemaan vielä jonkin verran lujempaa?
Lisää välitystä?
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Muutama tuumaa originaalia isommat katurenkaat auttaa huippuihin varmasti. Lisäksi tulee kaupantekiäisenä kevyempi rullaaminen, joten voi säästää paikkoja ja polttoainetta.
Varivelhosta en tiedä, mutta eiköhän joku täältä ilmoittaudu.
Varivelhosta en tiedä, mutta eiköhän joku täältä ilmoittaudu.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Mutta jos kytkin sekä vari toimii oikein eli molemmat vaihtaa tappiin asti, niin et siltä puolelta lisää huippunopeutta saa (kannattaa tarkistaa ensin). Silloin pitää mennä välityksien puolelle eli joko jo ehotettua isompata rengasta tai sitten pitää ronkkia rattaita...niin tai onhan vielä yksi vaihtoehto joskaan ei kovin hyvä eli kierroksia myllyyn lisää.
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön!
Juice
http://www.svar.1g.fi/kuvat/
Juice
http://www.svar.1g.fi/kuvat/
Terve Mikko!msk383 kirjoitti:Moro ilkka!Koetas kysellä tuota ihan paikallisista mönkijäliikkeistä. Ei pitäisi olla mikään kovin pitkä tai vaikea remppa niin kuin th700:n atomisointi mutta osat saattavat maksaa satasia.

En muistanutkaan, että harrastat kans näitä vehkeitä. Kaverini asustelee kans sielä suunnalla ja tuli asia puheeksi tuossa yksi viikonloppu... mites Bird, onko vielä atomeina?
Jostain pitäisi tosiaan löytää lisää välitystä, lieneekö sitten vaikeaa hommaa?!