Helloo
Olis tarkoitus hakea huomenis Catti mallia -04 4x4 500cc
ajettu on 600km ja siisti peli on kaiketi kysees. Honda oli ensin samanvuotisena Fa.na tarjolla samoilla kilsoillakin vielä mutta maavara ei oikein miellyttänyt. Laite tulee puunajoon yms. Kertokaa nyt viisaat millaisesta laitteesta on kyse koska itse olen vihreä näiden mönkijöiden suhteen. Onko ylipäätään voimaa tarpeeksi työskentelyyn ja kestävyys hyvä Kannataneeko harkita vielä jotain muuta merkkiä?
Viimeksi muokannut 1Hunter, 08 Joulu 2006 19:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No niin ac on haettu. Mikä nappi/kytkin se on ohjaustangon vasemma kahvan tyvessä on? Siis Stoppi-katkaisijan alla ja olikohan keltanen väriltään. Vapaalla kun siitä painaa niin kojetaulussa syttyy R-valo päälle mutta ei se kyllä pakkia kytkenyt päälle. Manuaali on laitteesta vielä tulonpäällä niin tyhmän täytyy asioita kysellä
Raaka veikkaus että se nappi kytkee nelivedon päälle pakitettaessa joka ilman napinpainamista on pois päältä vaikka nelivedonlinkku onkin päällä !
pollessa rajoittaa samanmoinen nappula myös kierroksia pakitettaessa ettei lennä mukkelis makkelis sarvien yli kun taksepäin yrittää lähteä liipasin pohjassa ilman napin painamista !
Kunhan arvailin mutta tämmöstä luulen ja kokeilemalla noita selvität helposti olinko oikeassa
rulez kirjoitti:Raaka veikkaus että se nappi kytkee nelivedon päälle pakitettaessa joka ilman napinpainamista on pois päältä vaikka nelivedonlinkku onkin päällä !
Hei eihan se mikään polle ole
eli alempaa nappulaa kun pitää pohjassa voi taaksepäin ajaa kovempaa kuin mitä pakkirajoitin antaa (6mph) ei vaikuta nelivetoon
Neliveto on siis päällä pakitettaessakin paino tai ei sitä nappulaa
Viimeksi muokannut Viliko, 09 Joulu 2006 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä Catissa on neliveto aina päällä silloin kun se on kytketty. Kyse on ilmeisesti pakkirajoittimesta, kun peruutat niin moottorin kierrosten rajoitin puuttuu peliin ettei tule pakittaessa vahinkoja jos kone pääsee hyökkäämään. Nyt kun peruutat ja rajoitin on päällä niin sitä nappulaa painamalla saat rajoittimen pois päältä, tästä on apua kun olet jumissa tai peruutat raskaan kuorman kanssa.
rulez kirjoitti:
pollessa rajoittaa samanmoinen nappula myös kierroksia pakitettaessa ettei lennä mukkelis makkelis sarvien yli kun taksepäin yrittää lähteä liipasin pohjassa ilman napin painamista !
Kunhan arvailin mutta tämmöstä luulen ja kokeilemalla noita selvität helposti olinko oikeassa
Ei niin väärää ettei jotain lähes oikeaakin
ViLiko kirjoitti:
Hei eihan se mikään polle ole
eli alempaa nappulaa kun pitää pohjassa voi taaksepäin ajaa kovempaa kuin mitä pakkirajoitin antaa (6mph) ei vaikuta nelivetoon
Vaikkakaan en ikuna ole kyseistä laitosta päässyt kokeilemaan kyllä siinäkin jotain yhteistä pollenkanssa on harmi vaan että ne yhteiset asiat ovat ainakin pollen huonoihin keksintöihin kuuluvia
Tokihan se jossain hyväkin on tuommonen rajotussysteemi mutta esim.lumenaurauksessa täysin joutava systeemi jos nappula olisi on/off tyyppinen kytkin joka pysyy siinäasennossa mihin sen jätät näkisin asian jo aivan eri valossa
Jos nyt vielä sellasta kysyis että onko tämä -04 mallin 500cc kone suzukin kone ? Sitten toki tehotkin kiinnostaa vaikka vääntöhän se on millä möyritään(paljoko kilowatteja ompi?). Ja Ja millaiset öljyt koneeseen laitan kun vaihdon aika tulee? Mobil 1 täyssynteettisetkö Vaiko Shellin helixit ? Siis käykö samat kun autooon??
ja mittariin tulee myös punainenjohto jossa keltaiset raidat ... siinä kulkee vaihdekytkimeltä (gearswitch) tieto pakista
Eli punakeltainen johto on maadoitettu kun pakki päällä tästä johdosta saat siis pakkivalot toimimaan