Oulussa Sarvi-/ Aallikkokankaalla ajaminen kielletty

Tänne tiedotteet esim laittomista paikoista missä Ei sitten ajella!!
Avatar
ATC
Koheltaja (r)
Viestit: 5025
Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
Mönkijä:: Maatalous traktori
Paikkakunta: Oulu

Oulussa Sarvi-/ Aallikkokankaalla ajaminen kielletty

Viesti Kirjoittaja ATC »

Oulun kaupunki on kieltänyt ulkoilu ja virkistysalueella moottorikäyttöisillä ajoneuvoilla ajamisen ( jo vuonna -03 ), joten olisi fiksua jos alueella ei enää ajeltaisi.
Asia on sikäli hankala, että siellä on huristeltu useampi vuosikymmen ja vielä puolustusvoimat on myllänneet aluetta, joten helposti kuvittelisi, että ei yksi renkaanpiirto haittaa ketään.
Näin periaatteessa onkin, mutta kun nyt alueella ajaminen on kielletty, asia on yksiselitteisen selvä.
Kieltoon on syynä asuin alue, joka tulee välittömään läheisyyteen ja maastoalueet on suunniteltu ulkoilu ja virkistyskäyttöön.
Vaikka valvontavastuu on allekirjoittaneella, ei kielto ole meikäläisen keksintöä vaan pikemminkin päin vastoin, sillä olen aikoinaan ollut anomassa aluetta enska ja crossi käyttöön, puolustusvoimilta.
Olen pyrkinyt olemaan asiallinen kohtaamistilanteissa ja ohjeistanut korvaaville/luvallisille ajoalueille.
Asiallisia on myös olleet kuskit jotka alueella olen tavannut, kiitos siitä, sillä jonkun tämä homma lienee hoidettava ja alan harrastajana lienee meikäläisellä intressejä hoitaa homma fiksusti toisin kuin jonkun ulkopuolisen, näin ainakin itse asian koen.
Asiaa koskevia kysymyksiä voi esittää täällä tai soittamalla meikäläiselle.

Seppo Nykänen
Nolla neljä neljä 7032634
_________________
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...