Tuohon vaivaan löytyy helppo lääkitys.pete-801 kirjoitti:vaikken jäsen olekkaan(vielä)

Tuohon vaivaan löytyy helppo lääkitys.pete-801 kirjoitti:vaikken jäsen olekkaan(vielä)
Photoshopillahan tuo logo on tehty, 3d:t tekaisin (tai paremmin: etsin tuon renkaan netistä eräästä kaupallisesta grafiikkapalvelusta ja sitten hieman siistin ja renrderöin) 3ds maxilla.pommipoika kirjoitti:mitä ohjelmaa, xl8r, käytät?
Silläpä brodeerausta varten tarvitsee varmasti yksinkertaistaa tuota logoa, tehdä siitä esim. 2-3 värinen versio tms.Jere itte kirjoitti:Nuo pyöreät logot ovat ihan hyviä, mutta niiden brodeeraaminen siten että niistä tulee selkeitä on jokseenkin vaikeaa, ellei jopa mahdotonta. Muutoin varsin onnistuneita, mä tykkään tuosta rengas-aiheesta. ATV-Pirkanmaallahan on ihan puhtaasti tyylitellyt mönkkärit ihan siksi kun valmista grafiikkaa ei löytynyt niin otin piirtopöydän laatikosta ja piirsin ne itse. Meidän logo on myös yksinkertaistettu siksi että värejä olisi sopivan vähän painatuskustannusten minimoimiseksi, sekä brodeeraamisen vuoksi.
Iso käsi täältä xl8r:lle, komeita ovat!
Jere itte kirjoitti:Ota tuohon sinivalkoiseen vaakunaan tosta mun piirtämästä ATV-Pirkanmaan vaakunasta noi mönkkärit? Ton crossipelin
brodeeraaminen tuollaisenaan ei onnistu vaan sitä pitää yksinkertaistaa jonkin verran että tikkauksista tulee siistit ja
selkeät.
Tai piirrä itse/etsi netistä mönkkärin kuva minkä saat yksinkertaistettua sellaiseksi että se on hyvä.
Muutoin tuo on aika hyvän näköinen.