Uudenmaan mönkijöiden sivuille kaivataan lisää bannereita. Koko on 800x239 pixeliä. Kuvan tekijällä pitää olla oikeudet kuviin ja niiden käyttöön.
Mallia bannereista voi katsoa Uudenmaan Mönkijöiden sivulta.
Bannereissa saisi olla maasto, katu, työ, crossi, mopo, sladikuva, työkuva, ja perus mönkijän kuvia.
Suurella todennäköisyydellä kotijäätelö muistaa ahkerimpia tekijöitä. Mutta varmuudella en voi vielä luvata, koska tästä ei ole vielä sovittu.
T. Webmaster / uudenmaanmonkijat.fi
Bannereita kaivataan.
- xl8r
- 3WD
- Mönkijä:: Bashan BS250-11B
- Viesti:
Re: Bannereita kaivataan.
Jahka toi Ezzy vaan saa kinukkinsa koipien väliin, niin suunnataan jonnekkin kuvailemaan vähän kiinanihmeitä, ehkä siitä voisi pari kuvaa irrota 

-
- 6WD
- Mönkijä:: Polaris SP500efi -09 EU-raksa
http://uudenmaanmonkijat.fi/jasenille/
Onko tuon bannerin kaikkiin kuviin varmasti oikeudet että saa käyttää?
Näyttää seassa olevan kaverin ottamia kuvia kaks, ja vesileimat on "ovelasti" johonkin hävinneet, huomasin vaan.
Kunhan tarkistelen...
Onko tuon bannerin kaikkiin kuviin varmasti oikeudet että saa käyttää?
Näyttää seassa olevan kaverin ottamia kuvia kaks, ja vesileimat on "ovelasti" johonkin hävinneet, huomasin vaan.
Kunhan tarkistelen...
Ajoneuvona Polaris Urheilumies 500satanen Euroopan Unioni-tractor vuosimalli: Kyllä.
- rane
- 6WD
- Mönkijä:: Can-Am 800 XT
harvemmin on itsestään otettuja kuvia itse ottanut,eli ehkä voin kysyä ottajilta luvat noihin kuviin jos tiedän kuka ne otti ?
Uudenmaan Mönkijät Ry
-
- 6WD
- Mönkijä:: Polaris SP500efi -09 EU-raksa
Nii en kaivannutkaan sitä tietoa kuka niissä kuvissa on, vaan onko kuvien (minun tietoon ainakin noiden kahden) ottajalta kysytty lupa käyttää nimenomaan julkisesti ja miks vesileimat on leikattu pois? Olen meinaan toisaalla katsellut samoja kuvia eräässä galleriassa, ja silloin niissä vielä oli vesileimat.
Ei pilkunhässintää, vaan oikeutta eläim.. eikun kuvien ottajalle

Ajoneuvona Polaris Urheilumies 500satanen Euroopan Unioni-tractor vuosimalli: Kyllä.
-
- 4WD
- Mönkijä:: Can-Am 650 XT TL
Se mistä mä sain kuvat, niin niissä ei ollut vesileimoja. Joten vesileimoja ei ole "ovelasti poistettu", koska niitä ei ole mistään galleriasta suoraan kopioitu. Kuvia on toki muokattu ja pienennetty, jotta ne mahtuisivat yhteen banneriin. Minulle on ilmoitettu, että kuvia saa käyttää vapaasti. Mut toki soita kaverillesi ja kysy onko hän antanut esim. kuvassa näkyvälle ihmisille vapaat oikeudet kuvan käyttöön, ja jos ei ole niin pyydäthän kaveriasi ottamaan yhteyttä uudenmaan mönkijöiden hallitukseen, niin voidaan asiasta neuvotella tai kuva poistaa sivuilta.kodE kirjoitti:Nii en kaivannutkaan sitä tietoa kuka niissä kuvissa on, vaan onko kuvien (minun tietoon ainakin noiden kahden) ottajalta kysytty lupa käyttää nimenomaan julkisesti ja miks vesileimat on leikattu pois? Olen meinaan toisaalla katsellut samoja kuvia eräässä galleriassa, ja silloin niissä vielä oli vesileimat.
Ranen kanssa tästä oli joskus pari vuotta sitten juttua, joten en tarkalleen muista mitä sovittiin. Näin lomien kunniaksi pidetään kuvat bannerissa 

Polaris 500 H.O. TL + 3 lasten mönkkäriä
EX - Suzuki LT-R 450
EX - Suzuki LT-R 450
- pommipoika
- Tracks
- Mönkijä:: Can-am 500 max T3
täältä saa käyttää uudenmaan mönkijät ry.n sivuille noita "montulla ajelu" kuvia. ei markkinointiin.
Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin*
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin*
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage