Bannereita kaivataan.

Keskustelua yhdistystoiminnasta
dacool
4WD
Viestit: 121
Liittynyt: 26 Maalis 2009 17:02
Mönkijä:: Can-Am 650 XT TL
Paikkakunta: Helsinki

Bannereita kaivataan.

Viesti Kirjoittaja dacool »

Uudenmaan mönkijöiden sivuille kaivataan lisää bannereita. Koko on 800x239 pixeliä. Kuvan tekijällä pitää olla oikeudet kuviin ja niiden käyttöön.
Mallia bannereista voi katsoa Uudenmaan Mönkijöiden sivulta.

Bannereissa saisi olla maasto, katu, työ, crossi, mopo, sladikuva, työkuva, ja perus mönkijän kuvia.

Suurella todennäköisyydellä kotijäätelö muistaa ahkerimpia tekijöitä. Mutta varmuudella en voi vielä luvata, koska tästä ei ole vielä sovittu.

T. Webmaster / uudenmaanmonkijat.fi
Avatar
xl8r
3WD
Viestit: 94
Liittynyt: 23 Maalis 2010 12:43
Mönkijä:: Bashan BS250-11B
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Bannereita kaivataan.

Viesti Kirjoittaja xl8r »

Jahka toi Ezzy vaan saa kinukkinsa koipien väliin, niin suunnataan jonnekkin kuvailemaan vähän kiinanihmeitä, ehkä siitä voisi pari kuvaa irrota :)
Kotisivut
RI DIN DIN DIN!!!

Uudenmaan Mönkijät RY
kodE
6WD
Viestit: 453
Liittynyt: 22 Syys 2007 14:07
Mönkijä:: Polaris SP500efi -09 EU-raksa
Paikkakunta: Lahti

Re: Bannereita kaivataan.

Viesti Kirjoittaja kodE »

http://uudenmaanmonkijat.fi/jasenille/

Onko tuon bannerin kaikkiin kuviin varmasti oikeudet että saa käyttää?
Näyttää seassa olevan kaverin ottamia kuvia kaks, ja vesileimat on "ovelasti" johonkin hävinneet, huomasin vaan.

Kunhan tarkistelen...
Ajoneuvona Polaris Urheilumies 500satanen Euroopan Unioni-tractor vuosimalli: Kyllä.
Avatar
rane
6WD
Viestit: 809
Liittynyt: 10 Elo 2006 20:25
Mönkijä:: Can-Am 800 XT
Paikkakunta: Vantaa/Pälkäne

Re: Bannereita kaivataan.

Viesti Kirjoittaja rane »

harvemmin on itsestään otettuja kuvia itse ottanut,eli ehkä voin kysyä ottajilta luvat noihin kuviin jos tiedän kuka ne otti ?
Uudenmaan Mönkijät Ry
kodE
6WD
Viestit: 453
Liittynyt: 22 Syys 2007 14:07
Mönkijä:: Polaris SP500efi -09 EU-raksa
Paikkakunta: Lahti

Re: Bannereita kaivataan.

Viesti Kirjoittaja kodE »

Nii en kaivannutkaan sitä tietoa kuka niissä kuvissa on, vaan onko kuvien (minun tietoon ainakin noiden kahden) ottajalta kysytty lupa käyttää nimenomaan julkisesti ja miks vesileimat on leikattu pois? Olen meinaan toisaalla katsellut samoja kuvia eräässä galleriassa, ja silloin niissä vielä oli vesileimat.

Ei pilkunhässintää, vaan oikeutta eläim.. eikun kuvien ottajalle :)
Ajoneuvona Polaris Urheilumies 500satanen Euroopan Unioni-tractor vuosimalli: Kyllä.
dacool
4WD
Viestit: 121
Liittynyt: 26 Maalis 2009 17:02
Mönkijä:: Can-Am 650 XT TL
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bannereita kaivataan.

Viesti Kirjoittaja dacool »

kodE kirjoitti:Nii en kaivannutkaan sitä tietoa kuka niissä kuvissa on, vaan onko kuvien (minun tietoon ainakin noiden kahden) ottajalta kysytty lupa käyttää nimenomaan julkisesti ja miks vesileimat on leikattu pois? Olen meinaan toisaalla katsellut samoja kuvia eräässä galleriassa, ja silloin niissä vielä oli vesileimat.

Ei pilkunhässintää, vaan oikeutta eläim.. eikun kuvien ottajalle :)
Se mistä mä sain kuvat, niin niissä ei ollut vesileimoja. Joten vesileimoja ei ole "ovelasti poistettu", koska niitä ei ole mistään galleriasta suoraan kopioitu. Kuvia on toki muokattu ja pienennetty, jotta ne mahtuisivat yhteen banneriin. Minulle on ilmoitettu, että kuvia saa käyttää vapaasti. Mut toki soita kaverillesi ja kysy onko hän antanut esim. kuvassa näkyvälle ihmisille vapaat oikeudet kuvan käyttöön, ja jos ei ole niin pyydäthän kaveriasi ottamaan yhteyttä uudenmaan mönkijöiden hallitukseen, niin voidaan asiasta neuvotella tai kuva poistaa sivuilta.
vaskin
4WD
Viestit: 220
Liittynyt: 10 Touko 2007 17:51
Paikkakunta: Loppi

Re: Bannereita kaivataan.

Viesti Kirjoittaja vaskin »

Ranen kanssa tästä oli joskus pari vuotta sitten juttua, joten en tarkalleen muista mitä sovittiin. Näin lomien kunniaksi pidetään kuvat bannerissa 8)
Polaris 500 H.O. TL + 3 lasten mönkkäriä
EX - Suzuki LT-R 450
Avatar
pommipoika
Tracks
Viestit: 2708
Liittynyt: 15 Maalis 2009 10:38
Mönkijä:: Can-am 500 max T3
Paikkakunta: muurame

Re: Bannereita kaivataan.

Viesti Kirjoittaja pommipoika »

täältä saa käyttää uudenmaan mönkijät ry.n sivuille noita "montulla ajelu" kuvia. ei markkinointiin.
Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin*
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
Vastaa Viestiin