Olen ostamassa Hondaa, mutta mikä malli olis se oikea...

Täällä arvotaan sinulle sopivaa mönkijää
Lukittu
jrpas33
2WD

Olen ostamassa Hondaa, mutta mikä malli olis se oikea...

Viesti Kirjoittaja jrpas33 »

Olen ostamassa mönkijää, luultavasti Hondaa. Kävin katsomassa käytettyä 500FA, onko tietoa sen vaihteiston toimivuudesta. Koeajossa vaikutti ok peliltä, toki ehkä vähän möhkelö kun minulla tulisi olemaan 95% huviajelua, eli mönkimistä erilaisissa paikoissa.

Toinen varteenotettava vaihtoehto olisi uusi 420FE, sitä en ole vielä päässyt koeajamaan mutta ehkä sekin maanantaina onnistuu. Se olis pieni ja näppärä ja ruisku olis nykytekniikkaa. Helppo joskus virittää boxilla yms...

Kertokaa aloittelijalle ettei tule väärää malli valintaa.

Polariksella olen ajellut jonkin verran, se on oikea 4x4 mutta kun kulutus on kauhe, ei metsässä ole huoltoasemia.

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
Jallu
Mönkkärit Ry:n jäsen

Viesti Kirjoittaja Jallu »

Kaverilla oli keväällä sama ongelma,kovasti katseli käytettyjä mutta tallissa silläkin seisoo trx420 FE ja on ollut kovin tyytyväinen :D
wintersoul
3WD

420

Viesti Kirjoittaja wintersoul »

Itellä jos olisi tarpeeksi oravan nahkoja niin mulla olis itellä 420 ... jos olet lukenut
esim. mönkijät lehden arvostelun vehkeestä ja mitä foorumilla on siitä kerrottu
voi siitä saada ilon pitkäksi aikaa... 8)
Eiku ajattelin vaan että on parempi varmaan jos
ostat vinssin kans ku lähet koittamaan.
OlliRV
6WD

Viesti Kirjoittaja OlliRV »

Kirjoitin hakukriteeriksi "Honda", löytyi 991 viestiä. Eiköhän sieltä löydy vastaus kysymykseesi. :wink:
"Tosi Varovasti"

Can-Am Outlander 800 H.O. EFI -07
Tieliikenne
Janne 450R
Tracks

Viesti Kirjoittaja Janne 450R »

Suosittelen 420 Hondaa, siinä hinta ja laatu kohtaa. Itsellä kokemusta n.6kk ajalta kyseisestä koneesta. Ajona ollut ihan kaikkea mahdollista, kivikosta mudan kautta tien lanaukseen ja vikoja ollu tasan 0.
Ainoa mihin siitä ei ole on +90km/h nopeuksissa leikkiminen.

Metsä huristeluun köykänen ja kelpo kone, tilaukseen vaan 8)

Teillä vähän välimatkaa mutta kysy tuolta www.perhekotituulia.net Hannu auttaa mielellään.
Hondamies
3WD
Mönkijä:: HONDA trx 500 rubicon -04

Viesti Kirjoittaja Hondamies »

Juu itsellä 500 hoonda ja vaihteet toimivat vallan mainiosti 8) mutta sinulle paremmin vosi käydä tuo 420 honda :wink:
-HONDA-
Huikkari75
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Huikkari75 »

Olipas huojentavaa lukea mitä suosittelette mönkkäriksi ;) Eilen tuli sovittua Honda TRX 420 FE:n kaupoista. Ens viikolla pitäis saada uutukainen :o
- Honda TRX 420 FE -
Don Padre
6WD

Viesti Kirjoittaja Don Padre »

Huikkari75 kirjoitti:Olipas huojentavaa lukea mitä suosittelette mönkkäriksi ;) Eilen tuli sovittua Honda TRX 420 FE:n kaupoista. Ens viikolla pitäis saada uutukainen :o
Erittäin hyvä valinta. Jos pääpaino olis ollut mettähommissa yms. niin silloin ehkä Rubicon olis ollut parempi. Onnitteluni!
Mönkijä, mikä ihana tekosyy!

Täytä elinsiirtotestamentti http://www.lahjaelamalle.net/
Verta pakkiin http://www.veripalvelu.fi/
opelman1
4WD

Viesti Kirjoittaja opelman1 »

Huikkari75 kirjoitti:Olipas huojentavaa lukea mitä suosittelette mönkkäriksi ;) Eilen tuli sovittua Honda TRX 420 FE:n kaupoista. Ens viikolla pitäis saada uutukainen :o
Et varmasti tule pettymään laitteeseen, oma honda ainakin toiminu moitteettomasti.. vauhdissa kyllä jäädään siirtymillä, mut metässä kevee viedä.. Seuraavaks sulla alkaa koneen varustelu vinssi (warn) , renkaat, pohjapanssari :lol:
Huikkari75
Noppeli

Don Padre kirjoitti:
Erittäin hyvä valinta. Jos pääpaino olis ollut mettähommissa yms. niin silloin ehkä Rubicon olis ollut parempi. Onnitteluni!
Kiitos :D
- Honda TRX 420 FE -
Huikkari75
Noppeli

opelman1 kirjoitti: Et varmasti tule pettymään laitteeseen, oma honda ainakin toiminu moitteettomasti.. vauhdissa kyllä jäädään siirtymillä, mut metässä kevee viedä.. Seuraavaks sulla alkaa koneen varustelu vinssi (warn) , renkaat, pohjapanssari :lol:
Kiitos ! Mulle asennetaan samantien, ennenkuin haen sen, niin vinssi,vetokoukku ja pohjapanssari :) Vanteet ja renkaat seuraavaksi 8) Ehdotuksia vanteiksi/renkaiksi ? :o
- Honda TRX 420 FE -
Lukittu