Olen ostamassa Hondaa, mutta mikä malli olis se oikea...
Olen ostamassa Hondaa, mutta mikä malli olis se oikea...
Olen ostamassa mönkijää, luultavasti Hondaa. Kävin katsomassa käytettyä 500FA, onko tietoa sen vaihteiston toimivuudesta. Koeajossa vaikutti ok peliltä, toki ehkä vähän möhkelö kun minulla tulisi olemaan 95% huviajelua, eli mönkimistä erilaisissa paikoissa.
Toinen varteenotettava vaihtoehto olisi uusi 420FE, sitä en ole vielä päässyt koeajamaan mutta ehkä sekin maanantaina onnistuu. Se olis pieni ja näppärä ja ruisku olis nykytekniikkaa. Helppo joskus virittää boxilla yms...
Kertokaa aloittelijalle ettei tule väärää malli valintaa.
Polariksella olen ajellut jonkin verran, se on oikea 4x4 mutta kun kulutus on kauhe, ei metsässä ole huoltoasemia.
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
Toinen varteenotettava vaihtoehto olisi uusi 420FE, sitä en ole vielä päässyt koeajamaan mutta ehkä sekin maanantaina onnistuu. Se olis pieni ja näppärä ja ruisku olis nykytekniikkaa. Helppo joskus virittää boxilla yms...
Kertokaa aloittelijalle ettei tule väärää malli valintaa.
Polariksella olen ajellut jonkin verran, se on oikea 4x4 mutta kun kulutus on kauhe, ei metsässä ole huoltoasemia.
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
-
- 3WD
420
Itellä jos olisi tarpeeksi oravan nahkoja niin mulla olis itellä 420 ... jos olet lukenut
esim. mönkijät lehden arvostelun vehkeestä ja mitä foorumilla on siitä kerrottu
voi siitä saada ilon pitkäksi aikaa...
esim. mönkijät lehden arvostelun vehkeestä ja mitä foorumilla on siitä kerrottu
voi siitä saada ilon pitkäksi aikaa...

Eiku ajattelin vaan että on parempi varmaan jos
ostat vinssin kans ku lähet koittamaan.
ostat vinssin kans ku lähet koittamaan.
-
- Tracks
Suosittelen 420 Hondaa, siinä hinta ja laatu kohtaa. Itsellä kokemusta n.6kk ajalta kyseisestä koneesta. Ajona ollut ihan kaikkea mahdollista, kivikosta mudan kautta tien lanaukseen ja vikoja ollu tasan 0.
Ainoa mihin siitä ei ole on +90km/h nopeuksissa leikkiminen.
Metsä huristeluun köykänen ja kelpo kone, tilaukseen vaan
Teillä vähän välimatkaa mutta kysy tuolta www.perhekotituulia.net Hannu auttaa mielellään.
Ainoa mihin siitä ei ole on +90km/h nopeuksissa leikkiminen.
Metsä huristeluun köykänen ja kelpo kone, tilaukseen vaan

Teillä vähän välimatkaa mutta kysy tuolta www.perhekotituulia.net Hannu auttaa mielellään.
- Huikkari75
- Noppeli
- Don Padre
- 6WD
Erittäin hyvä valinta. Jos pääpaino olis ollut mettähommissa yms. niin silloin ehkä Rubicon olis ollut parempi. Onnitteluni!Huikkari75 kirjoitti:Olipas huojentavaa lukea mitä suosittelette mönkkäriksiEilen tuli sovittua Honda TRX 420 FE:n kaupoista. Ens viikolla pitäis saada uutukainen
Mönkijä, mikä ihana tekosyy!
Täytä elinsiirtotestamentti http://www.lahjaelamalle.net/
Verta pakkiin http://www.veripalvelu.fi/
Täytä elinsiirtotestamentti http://www.lahjaelamalle.net/
Verta pakkiin http://www.veripalvelu.fi/
- opelman1
- 4WD
Et varmasti tule pettymään laitteeseen, oma honda ainakin toiminu moitteettomasti.. vauhdissa kyllä jäädään siirtymillä, mut metässä kevee viedä.. Seuraavaks sulla alkaa koneen varustelu vinssi (warn) , renkaat, pohjapanssariHuikkari75 kirjoitti:Olipas huojentavaa lukea mitä suosittelette mönkkäriksiEilen tuli sovittua Honda TRX 420 FE:n kaupoista. Ens viikolla pitäis saada uutukainen

- Huikkari75
- Noppeli
- Huikkari75
- Noppeli
Kiitos ! Mulle asennetaan samantien, ennenkuin haen sen, niin vinssi,vetokoukku ja pohjapanssariopelman1 kirjoitti: Et varmasti tule pettymään laitteeseen, oma honda ainakin toiminu moitteettomasti.. vauhdissa kyllä jäädään siirtymillä, mut metässä kevee viedä.. Seuraavaks sulla alkaa koneen varustelu vinssi (warn) , renkaat, pohjapanssari

- Honda TRX 420 FE -