mitäpä tuosta kinastelemaan, jotku vaan haluaa ajaa uudella, jotkut taas tyytyy muiden "raiskaamiin" merkkivehkeisiin, ite kuulun jälkimmäisiin, mutta kyllä oon myös ollu tyytyväinen niin autojen ku mönkkäreidenki kohdalla:)
Ei hirveitä.. Moottorin kiinnikkeitä joutui hitsailemaan uudestaan. Tuo johtui tärinästä, ja tärinä tuli ainakin osaksi kuluneista variaattorin rullista. Olisi jo aikaisemmin kannattanut vaihtaa tuo variaattorikitti. Sylinterin alapään tiivisteen joutui vaihdattamaan takuuseen. Alkoi pikkuhiljaa vuotaa enemmän ja enemmän.
Muuten on kyllä ollut yllättävän huoletonta ja kovaa ajoa..
juhakone kirjoitti:Ei hirveitä.. Moottorin kiinnikkeitä joutui hitsailemaan uudestaan. Tuo johtui tärinästä, ja tärinä tuli ainakin osaksi kuluneista variaattorin rullista. Olisi jo aikaisemmin kannattanut vaihtaa tuo variaattorikitti. Sylinterin alapään tiivisteen joutui vaihdattamaan takuuseen. Alkoi pikkuhiljaa vuotaa enemmän ja enemmän.
Muuten on kyllä ollut yllättävän huoletonta ja kovaa ajoa..
ei hirveitä?? kyllä nuo viat ainaki ois meikälle riittäny! mutta jos tykkää rassata niin mikäs siinä
Tuohan on ihan normaalia, jos kinuskien kanssa on touhunnu . Ja onhan noista "merkki" vehkeistäkin irronnu/murtunu kiinnikkeitä ja osia sekä tiivisteitä alkanu vuotamaan (huom. kilometrit!). Jos noin vähillä murheilla selviää niin ei se minun mielestä ole ollenkaan paha..
juhakone kirjoitti:Ei hirveitä.. Moottorin kiinnikkeitä joutui hitsailemaan uudestaan. Tuo johtui tärinästä, ja tärinä tuli ainakin osaksi kuluneista variaattorin rullista. Olisi jo aikaisemmin kannattanut vaihtaa tuo variaattorikitti. Sylinterin alapään tiivisteen joutui vaihdattamaan takuuseen. Alkoi pikkuhiljaa vuotaa enemmän ja enemmän.
Muuten on kyllä ollut yllättävän huoletonta ja kovaa ajoa..
ei hirveitä?? kyllä nuo viat ainaki ois meikälle riittäny! mutta jos tykkää rassata niin mikäs siinä
niin ihan tollasia normivikoja saattaa hymy hyytyä kun pata tippuu tielle kesken kauppareissun
no niin no.. en tiiä miten teillä on koneet kiinni, mutta ei se tuossa ainakaan putoa minnekkään jos yksi kiinnike sylinterin yläpäästä murtuu.. Pyöriihän se ainakin kardaaneitten varassa vielä, vaikka kaikki kiinnikkeet oliski irti
ei hirveitä?? kyllä nuo viat ainaki ois meikälle riittäny! mutta jos tykkää rassata niin mikäs siinä
Pakko kuitata..hymiöitä tai ei..
Mikä on riittävä määrä vikoja, että niitä on "liikaa"?Ja jos ne menee vieläpä takuisiin
Onneks "merkki" pelissä ei ole vikoja
Kuten edellä mainittukkin, merkki vehkeissäkin vikaa löytyy, muttei niistä mainita jokaisessa topikissa.
Ja jos noita kinkki vehkehiä haluaa haukkua siihen on ihan oma topikki: http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... c&start=45
juhakone kirjoitti:Ei hirveitä.. Moottorin kiinnikkeitä joutui hitsailemaan uudestaan. Tuo johtui tärinästä, ja tärinä tuli ainakin osaksi kuluneista variaattorin rullista. Olisi jo aikaisemmin kannattanut vaihtaa tuo variaattorikitti. Sylinterin alapään tiivisteen joutui vaihdattamaan takuuseen. Alkoi pikkuhiljaa vuotaa enemmän ja enemmän.
Muuten on kyllä ollut yllättävän huoletonta ja kovaa ajoa..
ei hirveitä?? kyllä nuo viat ainaki ois meikälle riittäny! mutta jos tykkää rassata niin mikäs siinä
ei hirveitä?? kyllä nuo viat ainaki ois meikälle riittäny! mutta jos tykkää rassata niin mikäs siinä
Pakko kuitata..hymiöitä tai ei..
Mikä on riittävä määrä vikoja, että niitä on "liikaa"?Ja jos ne menee vieläpä takuisiin
Onneks "merkki" pelissä ei ole vikoja
Kuten edellä mainittukkin, merkki vehkeissäkin vikaa löytyy, muttei niistä mainita jokaisessa topikissa.
Ja jos noita kinkki vehkehiä haluaa haukkua siihen on ihan oma topikki: http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... c&start=45
ei se vikojen määrä vaan kohteet jossa viat ilmenee ja sama se mulle on jos haluat jatkuvasti jotain olla korjaamassa niin siitä vaan. turha sitten täällä piipittää että taas se chinashitneverherd atv hajosi