Terve!
Täällä näyttää olevan asiantuntevaa porukkaa joten osaatte ehkä auttaa minua. (itse en tiedä mönkkäreistä juuri mitään)
Homman nimi on se että mulla on pirunmoinen mönkkäri kuume päällä ja joku vempele ois saatava alle.
Kertokaas nyt että mitä ootte mieltä tästä.
Olen ajatellut jotain crossi tyylin mönkkärii joka sais maksaa max 2000€. esim. http://www.glanspower.fi/products.php?g1=fa29ec malli Bashan BS250-11B RAPTOR Mönkijä Tieliikennekäyttöön.
Onko ihan kuolleena syntynyt idea? onko parempia ehdotuksia? täytyy olla tieliikenne malli.
Mönkkäri tulee ennemminkin huvi käyttöön kuin joka päiväiseen ajamiseen. Eli ei pitkiä työ matkoja.
Hitsipilli ei pysy käsissä kun ei sellaista ole mutta muuten tajuan jotain noista huolto jutuista.
Onko nuo 200-250 kuutioiset semmosii nuhapumppuja että Siwan kulmalla olevat mopopojat tulee ja ajaa ohi? Kiihtyykö nuo mihinkään? Vai olenko ostamassa itselleni harmia koko rahan edestä?
Neuvoja kaivataan. Kertokaa jos teillä on mielessä joku muu merkki/malli ei tarvi olla uusi kunhan ei mikään rikkinäinen romu.
Kiitos.
Ensimmäinen mönkijä?
-
- 6WD
- Mönkijä:: Polaris Magnum 330 -04
Re: Ensimmäinen mönkijä?
kannattaa alottaa lukemalla tuo Comanche-osio, jossa on paaaaaljon juttua noista vehkeistä...
Pääsee sitä pienemmälläkin