TL mönkijää ostamassa, mikä merkki hyvä halvoista?

Täällä arvotaan sinulle sopivaa mönkijää
Brummbär
4WD

Viesti Kirjoittaja Brummbär »

Itsellä on puolitoista vuotta käytössä ollut tieliikenne CF-Moto ja tyytyväinen olen toistaiseksi ollut. Korjaamossa on kerran ollut määräaikaishuollossa, mutta ei minkään vian takia. Ajettu on nyt runsaat 700km, josta suurin osa erilaisilla teillä. Aluksi oli kampe kankea ajettava, mutta nyt on vetristynyt niin, että on ilo ajaa. Kokeilin tuota Shellin V-Power "Ferraribensaa" Motoon ja tuntuu perstuntumalta, että ottas rundii vähän ilosemmin. Ero ei ole suuri, mutta kumminkin. Tuo nyt meni vähän ohi topicin, mutta menköön. Moto ei ole hinnaltaan enään mikään halpislaite. Maksaa nykyisin n.7000,- €
Niin kauan, kun ilmassa on pyöriä, moottori, katteita ym. tavaraa on myös toivoa.
jankok
2WD

Viesti Kirjoittaja jankok »

[ Mistä päin jankok on kotoisin...voisin neuvoa jos turun suunnalta :wink: .[/quote]

Kuopion vierestä siillinjärveltä, kyllä taitaa ajatukset tässä hintaluokassa kallistua tuonne derbin suuntaan, mutta pitää käydä vertailemasa muutamia yksilöitä.
Kapa_Hki
Noppeli

Re: TL mönkijää ostamassa, mikä merkki hyvä halvoista?

Viesti Kirjoittaja Kapa_Hki »

Halvalla ei saa yleensä hyvää. Kiinalaiset kuten Linghait, CF-Motot ja NF-Hunterit kai menettelevät vähäisessä käytössä. Parasta on, jos varaosia saa useammalta taholta. Toki kiinalaisiakin voi hieman rakennella paremiksi, mutta rakentelu maksaa. Laatumerkeiksi luen Can-amit, Pollet, Hondat ja muut Japsit. Kannattaa harkita tarkkaan keneltä mönkijät ostaa! Tietojeni mukaan mönkijää ei kannata ostaa Modularbox Oy:stä, koska kuulemma on liian paljon takuun hoito-ongelmia!
porsas
3WD

Viesti Kirjoittaja porsas »

pari vuotta vanhaa linhaita, smc/derbiä tai kymcoa rupee saamaan parilla tonnilla.
nettimotosta vaan hakua :wink:
jötkis
4WD
Mönkijä:: Raktori-Polle

Viesti Kirjoittaja jötkis »

Onkos kellään kokemuksia tuosta Keewayn Dragonista? Ei olisi uutenakaan mikään kallis, mutta luvataan kuiten 2 vuoden takuu. Jos vaikka innostuisi tuohon Kymcon rinnalle hankkimaan toisenkin laitteen. :D
Jönssi
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Jönssi »

Moro

Mulla on ollu Keeway Dragon vähän reilu vuoden verran ja vikoja tuntuu olevan ihan p*******sti. Vaihdelaatikossa, vaihdetangossa, bensamittarissa, startissa, kaasarissa tiiviste vuosi. Takuu oli enemmän kuin paikallaan tämän laitteen kanssa. Mut motti taitaa olla ilmeisesti sama kuin Linhain. Niin mulle joku väitti ja se näyttääkin päällepäin ihan samalta. Toisaalta kun olen lukenut juttuja noista muista kinkeistä niin ei tämä niihin verrattuna taida sen huonompi olla. Takuu/huoltopaikkoja on Keewaylla tosi paljon.

Jos haluutte lähempiä kokemuksia tosta laitteesta niin palatkaa asiaan.
Nerd-O
4WD
Mönkijä:: Arctic Cat 700 EFI SE -09
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nerd-O »

Kapa_Hki kirjoitti:Halvalla ei saa yleensä hyvää. Kiinalaiset kuten Linghait, CF-Motot ja NF-Hunterit kai menettelevät vähäisessä käytössä. Parasta on, jos varaosia saa useammalta taholta. Toki kiinalaisiakin voi hieman rakennella paremiksi, mutta rakentelu maksaa. Laatumerkeiksi luen Can-amit, Pollet, Hondat ja muut Japsit.
Nohnoh. Vaikka onkin vanha kirjoitus niin ei tuo homma nyt ihan noin mene. Linhaista ei pultit putoile, kuten ns. merkkikoneesta Artic Catista. Linhaissa ei myöskään mittari vuotanut heti uutena, kuten Artic Catissa. Kyllä minä ainakin voin Linhaita suositella, koska sellaisen olen omistanut. Se pitää vaan etukäteen tietää että ei ne ehkä ihan vastaa Hondaa. Ainakin itselläni Linhain takuu oli huomattavasti parempi kuin Polariksen. Ei kitisty mitään kun akku meni takuuseen. Polariksella olisin varmaan joutunut sen itse maksaa, ihan vaan sillä periaattella että olen kait liikaa ladannut sitä mönkkärillä tai jotain.

Vaikka Catista nuo pultit vähän putoilee niin eipä se haittaa. Ne on korvattu uusilla ja laitettu ruuvilukitetta. Ei putoile enää. Pientä fixailua on varmaan joka laitteessa. Tiettyjä tyyppivikoja.
Tulin, näin ja koitin sormella. Siellähän se oli.
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Nerd-O kirjoitti:
Kapa_Hki kirjoitti:Halvalla ei saa yleensä hyvää. Kiinalaiset kuten Linghait, CF-Motot ja NF-Hunterit kai menettelevät vähäisessä käytössä. Parasta on, jos varaosia saa useammalta taholta. Toki kiinalaisiakin voi hieman rakennella paremiksi, mutta rakentelu maksaa. Laatumerkeiksi luen Can-amit, Pollet, Hondat ja muut Japsit.
Nohnoh. Vaikka onkin vanha kirjoitus niin ei tuo homma nyt ihan noin mene. Linhaista ei pultit putoile, kuten ns. merkkikoneesta Artic Catista. Linhaissa ei myöskään mittari vuotanut heti uutena, kuten Artic Catissa. Kyllä minä ainakin voin Linhaita suositella, koska sellaisen olen omistanut. Se pitää vaan etukäteen tietää että ei ne ehkä ihan vastaa Hondaa. Ainakin itselläni Linhain takuu oli huomattavasti parempi kuin Polariksen. Ei kitisty mitään kun akku meni takuuseen. Polariksella olisin varmaan joutunut sen itse maksaa, ihan vaan sillä periaattella että olen kait liikaa ladannut sitä mönkkärillä tai jotain.

Vaikka Catista nuo pultit vähän putoilee niin eipä se haittaa. Ne on korvattu uusilla ja laitettu ruuvilukitetta. Ei putoile enää. Pientä fixailua on varmaan joka laitteessa. Tiettyjä tyyppivikoja.
Eihän tuossa laatumerkkilistassa Cattia olekaan, ehkä juuri mainitsemistasi syistä... :lol:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Nerd-O
4WD
Mönkijä:: Arctic Cat 700 EFI SE -09
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nerd-O »

ATC kirjoitti:Eihän tuossa laatumerkkilistassa Cattia olekaan, ehkä juuri mainitsemistasi syistä... :lol:
Damn.. Taas tuli kiinan ihme ostettua vaikka luulin että se olisi amerikkalainen.. :wink:
Tulin, näin ja koitin sormella. Siellähän se oli.
Lukittu