Kyllähän hidas puoli on vetohommissa paikallaan, mutta kyllä sitä tarpeeksi vetää 350 Grizzlylläkin.johny1332 kirjoitti:Totaaa, 350 Grizzlyssähän ei oo hidasta puolta. Mitenkähän sen veto-ominaisuudet mahtaa olla, etenkin metsässä??
kyllä itellä ainanki ku on toi 450 niin hidas alue on kyllä auttanu monella paikkaa aivan törkeesti.. varsinkin lukon kanssa ryömittäessä pahassa paikkaa...
esim. pahassa maastossa ku ajelee rankakärri perässä niin on helppo kalastella hidas-alue päällä hyvää reittiä ku ei tarvii luisuttaa keskipako kytkintä vasten kokoajan ku pääseee niin hitaasti etenemään ku kytkin on jo napannu kunnolla kiinni.... ja tästä syystä sitten ei tuu niitä nykäsyjä vaan ryömii tasaseen eteenpäin
suosittelen kyllä vähintään tätä 450:stä jos todella pahaan paikkaan aikoo ajaa... mutta sitten jos tasasella vaan päästelee kärrynkin kanssa niin ihan varmasti 350 riittää mainiosti
Se vaihde kun ei ole sen kummemmin hidas kuin nopeakaan, vaan on siltä väliltä; jos 350 grizzly kulkee huippuja 75km/h kierrokset melkein tapissa, ja 660 grizzly 60km/h hitaalla puolella, kertoo se mielestäni siitä että ei se 350:n vaihde ole hirveän paljon nopeammaksi välitetty kuin 660:sen hidas puoli.
Telikärryn vetäminen metsässä on taatusti helpompaa mönkijälle kuin yksiakselisen vetäminen, ja jos katsoo etukäteen hyvän reitin, niin ei pitäis ongelmia olla.