Kyllähän se isompi kone aina takaa suuremman väännön ja useimmiten myös kestävämmän vaihdelaatikon.

450cc koneista ja isoimmista löytyykin sitten tehopaketteja jotka kestääkin. Se että viriviri kampiakseli/pytty/mäntä paketteja löytyy, ei tarkoita sitä että alakerta/kytkin/vaihdelaatikko kestää, vaan sitä juuri tarkoitin tuolla isomoottorisen suosimisella, että saa sitten laakista kestävän paketin, joka on jo alunalkujaan suunniteltu kestämään tehoa ja vääntöä. Itse onnistuin ihan rajoitetuilla tehoilla, saamaan raptorin vaihdelatikosta harvahampaisen, niin miten sitten olisi viritetyllä käynyt?
Ja kyllä mielestäni jotain ihan tehollistakin eroa on isoimmissa koneissa, esimerkiksi Canan 800cc +60hv ei ole edes mahdollista saavuttaa millään pikkukoneella, ainakaan kestävyyden kärsimättä.
Ja nyt kannattaa huomioida myös sekin, että se joka on tuhonnut kulkineensa liialla virittämisellä, ei todennäköisesti huutele siitä foorumeilla, vaan nuolee haavansa ihan omissa oloissaan.