Jospa joku miettii samojen asioiden kanssa kun minä, niin pittääpä vähän aukaista miltä tämä vajaa 2vk on tuntunut. SMC Wild Cat 500 tuli sitten hommattua, ja täytyypi myöntää ettei kaduta kyllä pätkääkään. Hankin siis laitteen ns, umpimettästä ja en ollut kuin joskus testannut "maasto"peliä. Ensimmäiset 3km ajelin vähän varovaisemmin, ja sen jälkeen kun niksit oppi, niin hanaa ja hauskaa on riittänyt. Peukkukaasu oli ihan ok. Tilasin kuitenkin yhdistetyn peukkurullakaasun, ja kyl toi rulla paremmin istuu mun käteen. Tosin kyl tuo peukkukaasukin aikaa vielä saa. Et kumpikin kelpaa.Jani_rr kirjoitti:juu ei tuolla crossiradalla varmaan pahemmin tule pöllytettyä. Tuo polaris näyttää aika hyvältä kamppeelta, mut aattelin pikkasen halvempaaMää olen nääs testaamassa tuleeko tästä uusi harrastus, ja ei viittis sijoittaa isoja summia. Tuo mun 5t on sit tod max budjetti ja jos halvemmalla löydän niin se o plussaa. Kahtoo sit vuoren päästä jos laittaa prätkän lihoiksi ja hankkii sitä laatua siinä vaiheessa
![]()
Olen nyt näitä sivuja tuntitolkulla seurannut ja koittanut miettiä sitä mönkkäriä. Tosiaankin tuo dinli ois siinä mielessä hyvä valinta ku kaveri on sitä myynyt ja huoltanut firmansa kautta (kehui myös ihan ok laitteeksi), ja saisin uuden kohtuu hintaa siltä myöskin hankittua. Itsellä tosin ei ole paikkaa pahemmin huoltaa sitä, niin pitää lyyjä taaleria tiskiin jos jotain menee rikki. Uusi takuun kannalta kiinnostaisi.. "Laatu" peli ois kyllä myös harkinnassa (käytettynä), eli japsi, yms. Tuossa tosiaankin on muutama vaihtoehto jo tullutkin noista vermeistä ja lisää saa toki laittaa. Tosiaankin pitää olla liikenne malli ja paukkua saa olla, eli mää tahron tehoa! ;D smc wildcat oliko ihan uusi ulottovuus. meenpä googlettaa. Kiitokset kaikille avusta! Kyl tää tästä!![]()
Ps. Sori "valaisevasta" otsikosta..
Itse asiaan. Paukkua tuossa vehkeessä on riittävästi, ja laadukkaalta vaikuttaa kaikinpuolin. En tod kaipaa japsia, tai muita "laatu" merkkejä. Tosin kaikkeen aikanaan kyllästyy, ja seuraava askel onkin sitten enemmän kuutioita, ja noissa crosseissa ei taida paljoo vaihtoehtoja olla, joten se taitaapi sitten olla raptori. Tosin Raptoriin sijoitan vasta siinä vaiheessa kun olen varma ettei prätkälle ole enää käyttöä

Kyselin alunperin prätkästä siirtyneitä, ja aika vähän irtosi kokemuksia. Voin sanoa että ei tarvii kahta kertaa miettiä kummalla lähtee liikenteeseen. Tänään vettä tullut kohtuutella ja kaverin kanssa käytiin ajelemasa, ja hauskaa oli. En olisi prätkällä lähtenyt tuolla ilmalla koskaan ajelee. Enkä ole tässä 10vuoden aikana oikestaan ajellut kuin "hyvillä" keleillä. Mutta mönkkäri!