Moro!
Onko porukalla kokemusta kuinka paljon vaikuttaa -17 vuosimallien tulo tässä syksyn aikana vanhojen -16 hintoihin?
Onko niin merkittäviä hintoja että kannattaako odotella. Vai pysyykö 16 mallien hinnat ennallaan ja uusien hinnat vain nousee?
Uuden t3 mönkijän osto vuodenvaihteessa
Re: Uuden t3 mönkijän osto vuodenvaihteessa
Öö, minkäs takia edes T3:sten hinta pitäis muuttua?
Polaris Sportsman EFI 500 Forest DLX T3 2012
- ceebbari
- 4WD
- Viestit: 148
- Liittynyt: 25 Syys 2012 07:58
- Mönkijä:: Kawasaki kvf 750
- Paikkakunta: Porvoo
Re: Uuden t3 mönkijän osto vuodenvaihteessa
Ainahan ne hinnat vaan nousee ja vanhan mallin saa halvemmalla...
- Kopra
- Noppeli
- Viestit: 10
- Liittynyt: 09 Syys 2016 09:02
- Mönkijä:: Kodiak 700 SE T3
- Paikkakunta: Hattula
Re: Uuden t3 mönkijän osto vuodenvaihteessa
Meinaatko että uuden 2017 mallin ovh hinnat vaan kasvaa edeltäjästä ja vanhan 2016 mallin hinta pysyy samana?ceebbari kirjoitti:Ainahan ne hinnat vaan nousee ja vanhan mallin saa halvemmalla...
Eli ei järkeä odotella uusia malleja.
Re: Uuden t3 mönkijän osto vuodenvaihteessa
Mä ainakin veikkaisin can-amin joidenkin mallien osalta näin, että ylivuotiset 2016 mallit pysyy samalla hinnalla kuin koko vuoden on ollut, koska uusiin 2017 malleihin on tullut parannuksia ja lisää hintaa. Näin kauppiaan on helppo myydä ylivuotinen vanhaan, sen normaalihintaan, kun uusi maksaa vaikka 700€ enemmän. Jossei ostaja ole asialle vihkiytynyt ja seurannut mallien hintoja yms, jää sille tästä hyvä mieli, kun sai sen "ylivuotisen reilusti halvemmalla". Nuo kun on muutenkin hinnoiteltu ns. "kamppanjahinnoin" eli sama laite maksaa joka kaupassa about saman verran, säästöä saat aikaan vaan tinkimällä kaupan päälle varusteita, toimituskuluja, ekaa huoltoa yms. Nämä vain minun mietteitä, nettimoto näyttää totuuden kun vuosi vaihtuu.
Re: Uuden t3 mönkijän osto vuodenvaihteessa
Jatketaanpa ketjuun pientä spekulaatiota jälleenmyyntiarvoista.
Mitenköhän näiden t3 mallien jälleenmyyntiarvojen kanssa käy kun osa saa kulkea jo 60 km/h ja osalla ei ole edes huhuja milloin ko. malleja tulee.
Dilemma on seuraava; ostaisiko nyt uuden canan maxin 40km/h versiona vai pollen 60 km/h touringmallin?
Kummassa on hinta tullut kovemmin peruskalliota kohti muutaman vuoden päästä? Laki tuskin muuttuu siten että nyt ostetun traktorin muutoskatsastus nopemapaan luokkaan olisi mahdollista ja onko 40km/h markkinoita lainkaan muutaman vuoden sisällä?
LT kortti pitäisi sitten joka tapauksessa suorittaa mikäli tielle halajaa, en usko sen lain korttivaatimusten suhteen muuttuvan parin kuukauden sisällä..
Mitenköhän näiden t3 mallien jälleenmyyntiarvojen kanssa käy kun osa saa kulkea jo 60 km/h ja osalla ei ole edes huhuja milloin ko. malleja tulee.
Dilemma on seuraava; ostaisiko nyt uuden canan maxin 40km/h versiona vai pollen 60 km/h touringmallin?
Kummassa on hinta tullut kovemmin peruskalliota kohti muutaman vuoden päästä? Laki tuskin muuttuu siten että nyt ostetun traktorin muutoskatsastus nopemapaan luokkaan olisi mahdollista ja onko 40km/h markkinoita lainkaan muutaman vuoden sisällä?
LT kortti pitäisi sitten joka tapauksessa suorittaa mikäli tielle halajaa, en usko sen lain korttivaatimusten suhteen muuttuvan parin kuukauden sisällä..
Re: Uuden t3 mönkijän osto vuodenvaihteessa
En tiedä Can-ameista, mutta onpa vain hupanen laitos tuo Pollen Touring T3beenä! Tekee paljon tuo 20km/h:n nopeuden nosto tienpäällä.
Uskoisin että jälleenmyyntiarvo säilyy paremmine, tai vähintäänkin menee paremmin kaupaksi tulevaisuudessa.
Tuo ajokorttihomma varmasti tulee muuttumaan siten, että saa b-kortilla ajella. Ite ajoin LT:n, ei siitä kuitenkaan ole kustannuksia kuin n.150€ , jos aiemmin toimitettu lääkärintodistus on vielä voimassa.

Uskoisin että jälleenmyyntiarvo säilyy paremmine, tai vähintäänkin menee paremmin kaupaksi tulevaisuudessa.
Tuo ajokorttihomma varmasti tulee muuttumaan siten, että saa b-kortilla ajella. Ite ajoin LT:n, ei siitä kuitenkaan ole kustannuksia kuin n.150€ , jos aiemmin toimitettu lääkärintodistus on vielä voimassa.