Tervehdys ystävät!
Olen viimeaikoina etsiskellyt käytettyä (Polaris sportsman 500-570) traktorimönkijää, ja käytettynä lähes kaikki kyseisistä on T3A = 40km/h mallia, Kuinka helposti tällaisen saisi muunnettu T3B:ksi = 60km/h malliksi? Pitääkö tehdä tietynlainen katsastus, vai kuinka?
Apuja, kiitos!
T3A -> T3B Mönkijä
Re: T3A -> T3B Mönkijä
Muutamia keskusteluja löytyy aiheesta, ja saattaa olla mahdoton tehtävä. Tai ainakin sillä summalla mitä siihen muutokseen kannattaa varata rahaa saa hyvinkin 60kymppiä kulkevan
-
- 3WD
- Mönkijä:: Cfmoto cforce 450L eps t3b -17
- Viesti:
Mulla huollos softattiin 40>60kmh kulkevaks, sitä ennen ajoin 8500km neljääkymppiä
Ilmeisesti sitä ei pysty vaihtaa sitä luokitusta mutta nopeutta pystyy. Cfmoto 450

Emmää tiiä...
Joo voihan sen Polariksenkin muuttaa vaikka 100kmh kulkevaksi, mut on ihan yhtä laiton kuin tuo sinunkin koneeseesi tehty muutos.SandePrkl kirjoitti:Mulla huollos softattiin 40>60kmh kulkevaks, sitä ennen ajoin 8500km neljääkymppiäIlmeisesti sitä ei pysty vaihtaa sitä luokitusta mutta nopeutta pystyy. Cfmoto 450
Can am Outlander 1000 xt-p -15
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Tekemätön paikka, eli trafi ei hyväksy muutosta ns. ylöspäin. Omituinen juttu, mutta tästä ollut laajasti puhetta maahantuojien kanssa ja ei vaan onnistu. Lisäksi ns. CoC-todistusta ei maahantuojat anna laitteeseen joka ei ole heidän / valmistajan tyypittämän kokonaisuuden mukainen, vaan on siis 40 km/h rakenteellista nopeutta kulkeva laite.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
-
- Noppeli
- Mönkijä:: T3B Polaris Sportsman 570 -18
Kiitos vastauksista.
Paskempi homma, ajattelinkin soitella katsastuskeskuksiin, maahantuojille mutta turhaa kuuluu olevan.
Noh, omasta mielestä tämä vähentää vaihtoehtoja erittäin reilusti.
Itse näen tässä vaihtoehtoina ostaa jonkun 5 donan TGBn ym, tai ostaa uudempi (2016 ish) Sportsman 570 käytettynä jotain 7 tonnia give or take.
Jos teillä on ehdotuksia, niin pistäkää ihmeessä tulemaan? (T3B mönkijöitä siis, 60km/h on absoluuttinen alaraja imho)
Paskempi homma, ajattelinkin soitella katsastuskeskuksiin, maahantuojille mutta turhaa kuuluu olevan.
Noh, omasta mielestä tämä vähentää vaihtoehtoja erittäin reilusti.
Itse näen tässä vaihtoehtoina ostaa jonkun 5 donan TGBn ym, tai ostaa uudempi (2016 ish) Sportsman 570 käytettynä jotain 7 tonnia give or take.
Jos teillä on ehdotuksia, niin pistäkää ihmeessä tulemaan? (T3B mönkijöitä siis, 60km/h on absoluuttinen alaraja imho)
-
- 4WD
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 Max T3
Myydään -osastolla 60km/h kulkeva Polaris 570.
Itä-Suomen Mönkijät ry
Ex: Linhai IRS 400 Le7, -12
Ex: Linhai IRS 400 Le7, -12