
Eli itsellä ei muistaakseni ikinä ole mönkijästä teho loppunut, se mikä mönkijässä yleensä ensimmäisenä loppuu on pito ja toinen on tuo maavara. Tähän tosiaan voi vaikuttaa tuolla rengasvalinnalla, ketjut on kiva lisävaruste, tosin jos ketjuilla loppuu pito, silloin ollaankin jo usein kunnolla jumissa ja alkaa tukevan vinssauspuun haku

Itse päädyin tuohon Cforce 450 tehostin malliin ja budjetti oli max 9000 tai jotain, koska itse tykästyin tähän. Toiset vahvat vaihtoehdot olivan Cana ja TGB. CF:n lukko pelaa tosi hienosti. Itsekään en pitänyt tuosta vaihteenvalitsimen sijoittelusta, mutta siihen luonnollisesti tottuu hyvin pian.
Mun mielestä n 10000 euron sijoituksen takia kannattaa puntaroida aika tarkkaan mikä on itselle se paras laite. Jos on hc työkäyttöä vain niin sitten varmaan kannattaa varmaan tuohon massaan ja maavaraan jonkin verran paljon kiinnittää huomiota.
Joo, tässä ei ollut kyllä mitään uutta mutta tulipahan kirjotettua

"muokkaus": Niin ja työkäyttöön ehdottomasti ohjaustehostin.