ViiMax kirjoitti:Grizzly 450 oli veneporissa tarjouksessa 5990,-
Siihen vinssi + asennussarja n.300€ sekä puskulevypaketti n.400€, yhteensä 6690,- (jos siis asentaa vinssin ja auran itse eikä laske työlle hintaa), vinssi ja lumiaura -hinnat on netistä katteltu, eli ne pitää jostain sit erikseen ostaa.
Joo, tuota mä just meinasinkin. Tuohon koneen hintaan liikkeet haluais viel sen toimituskulun 350e, mutta eiköhän tosta vielä sais vähän tingattua.
Mönkijävarikon kautta pääsin sellaiseen hintaan 152cm puskulevyn, vinssin, asennussarjojen ja peräkärryn kanssa, että, noin 1300e menis. Warnin tavaroilla. Eikös Broncokin oo ihan laadukasta tavaraa? Ei oo noiden varustekauppojen kanssa vertailua tullu tehtyä, niin en tiedä, löytyykö halvemmalla jostain. Puskulevykin varmaan riittää 137cm leveänä. Työ maksanee mäyräkoiran verran, kun autotallissa yhen illan touhuaa

Hondan kyllä tiputin nyt pienen harkinnan jälkeen vaihtoehdoista. Syynä 24" rengas 11" vanteella. Jos nyt kuitenkin innostuu tosissaan möyrimisestä, on rengaskoon kasvattaminen aika vaikeaa noilla vanteilla, joten taas tietää usean sadan euron rahanmenoa, jotta saa vaikka 27" renkaat.
Varmasti hyvä kone, mutta ihan loputonta kassaa ei ole.
Valinta siis jammun ja canan välillä. Canan etulukon toiminta ratkaisee paljon, kun koeajolle pääsen. Jos on samanlainen viive kuin vanhassa, 400 mallissa, on valinta sen jälkeen helppo. Sitten ajetaan Poriin peräkärryn kanssa ja haetaan tuo Grizzly pois.