TGB vs. Can-Am
-
- 4WD
- Viestit: 176
- Liittynyt: 06 Joulu 2016 19:50
- Mönkijä:: TGB Blade 550 T3 -16
- Paikkakunta: Loimaa
Re: TGB vs. Can-Am
Lainaan itse itseäni hintaan liittyen,
Mielessä ollut Can Amin 450 karvalakkitraktorimalli ja TGB:n Blade 550. Hinnat jotakuinkin 7000-8000€ väliin.
Eli uusi T3 tuohon hintahaitariin. Myönnän että mainitsin epäselvästi mikä, millainen ja minkä hintainen....
Hondat kalliita.....
Mielessä ollut Can Amin 450 karvalakkitraktorimalli ja TGB:n Blade 550. Hinnat jotakuinkin 7000-8000€ väliin.
Eli uusi T3 tuohon hintahaitariin. Myönnän että mainitsin epäselvästi mikä, millainen ja minkä hintainen....
Hondat kalliita.....
Re: TGB vs. Can-Am
Olet saanut siis hyviä vaihtotarjouksia muualtakin kuin Modularboxista?Karo kirjoitti:Honda hyvä! Mut ne kaikki kuulostaa maamoottoreilta, ja näyttää enemmän kiinalaisilta kuin kiinalaiset. Kaikki mallit ihan samannäköisiä. Ja kyllä korealaisista maksetaan vaihdossa todella hyvin, kiinalaisten vaihtohinnoista en tiedä.
Can am Outlander 1000 xt-p -15
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
Re: TGB vs. Can-Am
Niinpä, lisäisin vielä että kannattaa miettiä kumpi on helpompaa, lisätä vai vähentää mönkijän painoa.seatts kirjoitti:Työhommissa suuri paino on etu, mutta maastossa taas haitta.
- ViiMax
- Tracks
- Viestit: 4448
- Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
- Mönkijä:: Sp 500
- Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala
Re: TGB vs. Can-Am
On TGB:ssä hyviäkin asioita, eritoten työkäyttö (lumenauraus, kärrinveto, yms), mutta toisaalta suuri omapaino ja vähän nuhanen moottori tekee laitteesta maastoajossa/maantieajossa aika kankean, vaikkakin on suhteellisen vakaa ja mukava ajettava noin muuten. Lisäksi alusta on ikävän jäykkä vakiona, jos oikein mukavan haluaisi, pitäisi iskarit vaihtaa parempiin, mikä nostaa kustannuksia huomattavasti.
Jos nyt olisi itsellä valinta edessä Can am vs. TGB niin kyllä can amin ottaisin ennemmin. Varsin tuossa 450 mallissa on paletti niin hyvin kohillaan, sekä takuun pidennys, parempi huolto/varaosa-verkosto, jälleenmyyntiarvosta puhumattakaan on Can amin selkeä etu.
Ja kuten joku jo edellä mainitsi tuosta tgb:n painosta, sitä on helpompi lisätä kuin ottaa pois... Ja kun laitetta alkaa modaamaan, ei arvo varmasti siitä nouse ainakaan...
Jos nyt olisi itsellä valinta edessä Can am vs. TGB niin kyllä can amin ottaisin ennemmin. Varsin tuossa 450 mallissa on paletti niin hyvin kohillaan, sekä takuun pidennys, parempi huolto/varaosa-verkosto, jälleenmyyntiarvosta puhumattakaan on Can amin selkeä etu.
Ja kuten joku jo edellä mainitsi tuosta tgb:n painosta, sitä on helpompi lisätä kuin ottaa pois... Ja kun laitetta alkaa modaamaan, ei arvo varmasti siitä nouse ainakaan...
Re: TGB vs. Can-Am
Tulee mieleen ainakin sellainen korealaismerkki kuin Kymco. Niitä oli myynnissä enemmän joku vuosi sitten, mutta en ole enään nähnyt. Mites olisi vaihtoehtona tuon TGB:n sijasta CF-Moto? En ole nähnyt teguja missään muualla myynnissä kuin Modularboxissa. Ceffejä sensijaan myyvät nykyään nämä ns. laatukaupatkin ja Ceffin mallisto on uusiutunut kokonaan ja näiden laatukauppojen huollotkin sitten tietysti Ceffejä myös huoltavat. Itsellä ollut jo 9,5 vuotta Ceffi ja nyt siis lokakuusta lähtien tämä uusi CF-Moto 800 T3 Terralander.
Niin kauan, kun ilmassa on pyöriä, moottori, katteita ym. tavaraa on myös toivoa.
Re: TGB vs. Can-Am
Ei ole Kymco Korealainen vaan Taiwanista, kuten TGB.
Re: TGB vs. Can-Am
Ok, hyvä jos näin on. Minulle kerrottiin eräässä Kemiönsaarelaisessa maatalousmyymälässä sen olevan korealainen. Katselin siellä myynnissä ollutta Kymco MXU 500 mönkkäriä. Ihan asiallisen näköinen kampe oli.
Niin kauan, kun ilmassa on pyöriä, moottori, katteita ym. tavaraa on myös toivoa.
-
- 4WD
- Viestit: 176
- Liittynyt: 06 Joulu 2016 19:50
- Mönkijä:: TGB Blade 550 T3 -16
- Paikkakunta: Loimaa
Re: TGB vs. Can-Am
Laitoin TGB:stä tarjouskyselyn menemään. Blade 550 EFI+Finman telikärryt+Defan letkulämppäri.
Saas nährä....
Saas nährä....
-
- 4WD
- Viestit: 176
- Liittynyt: 06 Joulu 2016 19:50
- Mönkijä:: TGB Blade 550 T3 -16
- Paikkakunta: Loimaa
Re: TGB vs. Can-Am
Nonni.
Pakasta vedetty musta TGB Blade EFI 550 tulossa. Elikäs vinssi, vetokuula, peräkärrypistoke, takaboxi, kahvasuojat, defan letkulämmitin johtoineen ja finmanin 1000kg kippitelikärry. Piikkiketjut piti ottaa vielä samaan pakettiin mutta hintaa olis tullu päättömästi. Tyydyn siis IKH-laatuun niiden osalta.
Ja nyt odotellaan, viikon sanoi Modularin setä toimitusajaksi.
Tarinaa varmaan riittää tulevaisuudessa kuvien kera muissa osioissa.
Itseasiassa on jo pari kysymystä mielessä....-->
Pakasta vedetty musta TGB Blade EFI 550 tulossa. Elikäs vinssi, vetokuula, peräkärrypistoke, takaboxi, kahvasuojat, defan letkulämmitin johtoineen ja finmanin 1000kg kippitelikärry. Piikkiketjut piti ottaa vielä samaan pakettiin mutta hintaa olis tullu päättömästi. Tyydyn siis IKH-laatuun niiden osalta.
Ja nyt odotellaan, viikon sanoi Modularin setä toimitusajaksi.
Tarinaa varmaan riittää tulevaisuudessa kuvien kera muissa osioissa.
Itseasiassa on jo pari kysymystä mielessä....-->
Re: TGB vs. Can-Am
Kysyitkö edes vastaavasti varustellun Canan hintaa?
Can am Outlander 1000 xt-p -15
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
-
- 4WD
- Viestit: 176
- Liittynyt: 06 Joulu 2016 19:50
- Mönkijä:: TGB Blade 550 T3 -16
- Paikkakunta: Loimaa
Re: TGB vs. Can-Am
En sitten kysynyt muilta kun TGB:n tarjous oli mielestäni ok.
Pakettihinta rekisteröitynä ja kotiin tuotuna kärryn kanssa oli halvempi kuin outlanderin 450 pro:n perushinta hinnastossa.
Pakettihinta rekisteröitynä ja kotiin tuotuna kärryn kanssa oli halvempi kuin outlanderin 450 pro:n perushinta hinnastossa.
Re: TGB vs. Can-Am
Totta kai TGB on reilusti halvempi kuin Can-Am. Ei niitä myytäisi yhtään jos hinta olisi samoissa.
-
- 4WD
- Viestit: 176
- Liittynyt: 06 Joulu 2016 19:50
- Mönkijä:: TGB Blade 550 T3 -16
- Paikkakunta: Loimaa
Re: TGB vs. Can-Am
Niinhän ne "laatumerkit" tuppaa olemaan kalliimpia.
Kokeillaan nyt keskiluokan kömpijää ja vaihdetaan sitten premium-vehkeeseen jos paljastuu että TGB on täysi sonta.
Kokeillaan nyt keskiluokan kömpijää ja vaihdetaan sitten premium-vehkeeseen jos paljastuu että TGB on täysi sonta.