Moro!
Onko tietoa noista can-am 450/570 traktoreista, onko ne siis ainoastaan T3 vai myös T3b?
Pollen 570 kiihottais ehkäpä nyt eniten, mutta canakin kelpais 60km/h mallina..
Miten on tehojen kanssa cana450 vs polle570? cana570 taitaa piestä pollen mennen tullen, siis teho/vääntö?
Entä sellainen asia, että jos ostan kamppeen vaikkapa 500km päästä ja sitten kun se porsii takuuaikana, niin pitääkö se kiikuttaa ostopaikkaan takuukorjaukseen?
Käyttötarve on lumityöt, vuodenpäästä pojan koulumatkat, jäätelökioskilla käynti tyttären kanssa ja tietysti metässä mönkiminen, ei niinkään kärryn vetotarpeita.
Jotain mitä pitäis huomioida noista vaihtoehdoista valittaessa? Molemmissa on vissiin 100% lukot, 2hlö rekisterissä jne..?
Onko Tuusulan suunnalla suosituksia/kokemuksia huoltopaikoista (molemmat merkit)?
Tänks!
-J
Polle/Cana T3b
Re: Polle/Cana T3b
Canamin hinnastossa on merkitty mallit tarkkaan, siitä näkee 60km/h mallit.
Ei tarvi huollattaa ostopaikassa. Itse joskus luulin, että ostopaikassa saisi parempaa palvelua huollossa. Yhden uuden Polariksen ostanu ja kyllä oli ostopaikan huollossa ni paskaa palvelua, ettei toista Polarista mulle enää tule.
Lukot taitaa olla muissa kuin ABS malleissa. Pienimmästä koneesta en oo tosin varma.
Ei tarvi huollattaa ostopaikassa. Itse joskus luulin, että ostopaikassa saisi parempaa palvelua huollossa. Yhden uuden Polariksen ostanu ja kyllä oli ostopaikan huollossa ni paskaa palvelua, ettei toista Polarista mulle enää tule.
Lukot taitaa olla muissa kuin ABS malleissa. Pienimmästä koneesta en oo tosin varma.
Jees, toi huolto homma on selkee, voi huollattaa muuallakin, mutta miten mahdolliset
takuukorjaukset menee?

Eiköhän se hoidu jokaisen valtuutetun korjaamon toimesta, eihän myyjä liike sitä takuukorjausta kustanna vaan maahantuoja
- sf-atv
- Tracks
- Mönkijä:: Pollet, Hondat, Suzukit
- Viesti:
Takuuasiat hoituu kunhan on ko. organisaation liike.
Honda, Polaris, Victory, Indian ja Suzuki mekaanikko / valtuutettu huolto SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
http://www.sefotec.fi
Hyvä hyvä.. Nyt on polle tilattu ja lauantaina haku reissulle..