Eli kysymyksenä on että miten tuollaista käytettyä tieliikennemönkkäriä voisi laillisesti piristää?

En siis tarkoita että pitäisi iskeä kiinni mitään tehareita tai muita, olen vaan ollut poissa tästä moottorien säädöstä vuosia, joskus teininä/lapsena omistin mopon mitä nyt sitten vähän piristettiin. Autolla nyt vaan ajellut jonkun vuoden. Mitä nyt olen tajunnut näistä niin esim ilmansuodattimella voidaan vissiin saada paremmin kiihtymään/kulkemaan mönkkäri? tällaisista vapaavirtaussuodattimista olen jotain kuullut, ja tietysti kaikkien suodattimien puhdistus/vaihto aina helpottaa liikkumista?, onko bensaletkun pituudella jotain merkitystä?, renkaiden koolla kovasti väliä ja saako hammasrattaita kovin vahdella ja jos saa niin mitkä olisivat hyvät koot kiihtyvyyden ja nopeuden suhteen katukäyttöön jne jne. Mönkijä on siis vuoden 2007 Yamaha Raptor YFM350R-W, ollut todella hyvässä käytössä kyllä muuten, montuilla ei olla ajeltu, jonka kyllä huomaa kun ottaa sarvista kiinni ja ravistaa

. Kertyokaapa nyt tyhmälle aloittelijalle että mitä perusasioita kannattaa tehdä koneelle niin saadaan paremmin hyrräämään!

En nyt löytänyt tätä aihetta täältä mistään uutena asiakkaana, pahoittelen jos tästä on jo aikaisemmin keskusteltu. ja kiitos jo etukäteen vastauksista!