hankala se on tehä tasauspyörästö semmoseen vehkeeseen missä on lähtökohtaisesti suora akseli takarenkaasta toiseen.
enkä minä eikä varmaan moni muukaan ottaisi semmosta crossia mikä vetää vaan toisella takusella

semmoseen missä on perä ja vetarit niin ei tarvii ku sähkösolenoidilla, servomoottorilla, LSD (limited slip) tai muu vastaava "locker" yksikkö joka kontrolloi takapyörästön lukkoa.
kun kaikissa mönkkäreissä on ollu ennen tätä säädöstä lähtökohtasesti takaperä ns: lukkoperä... olipa se lopullinen veto sitten toteutettu perällä\vetareilla tai suoralla akselilla takarenkaasta toiseen.
edit: poislukien tietenkin esim polariksen turf kytkimet ja vastaavan kaltaiset ratkaisut muutamissa merkeissä.
edit2: onko näitä 2017 tieliikennemönkijän vaatimuksia nyt jossain saatavilla sillein että siitä ymmärtäisi jotain?? jos jollain on linkki niin saa laittaa näkyviin ne vaatimukset.