Onko kokemuksia kaksipaikkaisista traktoreista?
Onko muita kuin polle ja canam? Kumpaa suosittelisitte retkeilyyn sekä pieniin työhommiin?
Onko nyky pollet jo viimeisteltyimpiä kuin 2008-2009?
varsinkin traktorit tuntuu olevan vähä sinnepäin tehty varsinki sähköjen osalta. can amista ei kokemuksia mutta oisko se hienompi peli?
Kaksipaikkaiset traktorimönkiät?
-
- Noppeli
- Viestit: 8
- Liittynyt: 04 Tammi 2014 21:11
- Mönkijä:: polaris 570 efi
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: Kaksipaikkaiset traktorimönkiät?
Tietääkö joku mitä eroa on "kaksipaikkaisen" ja normaalin T3 traktorimönkijän rekisteriotteen tekstissä?
-
- 3WD
- Viestit: 63
- Liittynyt: 28 Elo 2010 21:11
- Mönkijä:: Can am Outlander max Pro+ 570
Re: Kaksipaikkaiset traktorimönkiät?
Mulla ainakin otteessa lukee kohdassa: istuimien lukumäärä 2.
Meille tuli Can am outlander viikko sitten... nyt on jo tunteja yli 10 ja ensihuoltoa odotellaan. Loistava laite ollut toistaiseksi, tiellä mukava pidemmän akselivälin ansiosta sekä maastossa menee kivasti, kankea kääntymään ahtaissa paikoissa. Kallion nousut ja ojan ylitykset menee yllättävän hyvin pituuden ansiosta. 2-paikkainen cana taitaa olla pollea aika paljon halvempi, 1-paikkaiset suunnilleen saman hintaiset. Canassa vakiona ohjaustehostin, josta pollessa pitää maksaa lisähintaa, kun joutuu valitsemaan kalliimman mallin. Pollen ominaisuuksista ei muuta jäänyt mieleen kun koneita vertailin. Canan etulukko vs. polle kääntynee pollen hyväksi maastossa. pari kertaa ollut sillain nakelissa, että joutunut selkäydintä kiusaamaan... canassa pitää antaa hetken jauhaa tyhjää, että molemmet etuset alkavat vetämään. Canan jousitus on "nopeassa" ajossa ainakin hyvä, mitä nyt T3 -luokan laitteella voi nopeaksi kutsua
Canan rajoitin on toteutettu valovuosia fiksummin kuin pollessa. Rajoitettuna Cana on täystehoinen ja kulku toppaa sähköisesti mittarin näyttäessä 43. Pollen 570 oli rajoitettu kaasukahvasta, jolle on työkäytössä varmaankin pakko jotain tehdä, että voimaa saa ulos -> menee heti laittomaksi.
Meille tuli Can am outlander viikko sitten... nyt on jo tunteja yli 10 ja ensihuoltoa odotellaan. Loistava laite ollut toistaiseksi, tiellä mukava pidemmän akselivälin ansiosta sekä maastossa menee kivasti, kankea kääntymään ahtaissa paikoissa. Kallion nousut ja ojan ylitykset menee yllättävän hyvin pituuden ansiosta. 2-paikkainen cana taitaa olla pollea aika paljon halvempi, 1-paikkaiset suunnilleen saman hintaiset. Canassa vakiona ohjaustehostin, josta pollessa pitää maksaa lisähintaa, kun joutuu valitsemaan kalliimman mallin. Pollen ominaisuuksista ei muuta jäänyt mieleen kun koneita vertailin. Canan etulukko vs. polle kääntynee pollen hyväksi maastossa. pari kertaa ollut sillain nakelissa, että joutunut selkäydintä kiusaamaan... canassa pitää antaa hetken jauhaa tyhjää, että molemmet etuset alkavat vetämään. Canan jousitus on "nopeassa" ajossa ainakin hyvä, mitä nyt T3 -luokan laitteella voi nopeaksi kutsua

Canan rajoitin on toteutettu valovuosia fiksummin kuin pollessa. Rajoitettuna Cana on täystehoinen ja kulku toppaa sähköisesti mittarin näyttäessä 43. Pollen 570 oli rajoitettu kaasukahvasta, jolle on työkäytössä varmaankin pakko jotain tehdä, että voimaa saa ulos -> menee heti laittomaksi.
--
Can am Outlander max Pro+ 570 T3 -2019
Ex. Can am Outlander 500 maxi T3 -2014
Ex. Suzuki Kingquad 700 -2007
Can am Outlander max Pro+ 570 T3 -2019
Ex. Can am Outlander 500 maxi T3 -2014
Ex. Suzuki Kingquad 700 -2007