

Yleisin varmasti koska on ainut rajoitus. Yksi ristipää ruuvi pois ja kaasu painuu loput 2/3 osaa. Satula(traktorin istuimella korotettu) on jotain huvittavan ja järkyttävän rajamailla, mutta on helppo irrottaa ja verhoilija paikkaa helposti reiän.Skygo kirjoitti:Yleisin rajoitus Tr -pollessa näyttäisi olevan kaasun rajoitus. Poistamista ei voi suositella, jos päristät tutkaan 80, siinä tapauksessa ko. laite luetaan käsittääkseni vähintään liikennetraktoriksi. Ja sakot ajoneuvokohtaiseta ylittämisestä.
Mikähän mahtaa olla rikoksen vakavuus jos poistaa liikenneturvallisuutta vaarantavan (nostaa painopistettä) penkin tr-mönkijästä? Aika monet näyttävät tehneen sen. Onko huomautuksia tullut?Roosa999 kirjoitti:Speksissä lukee, että ainoastaan nopeus on rajoitettu. Tehoa saa olla vaikka kuinka paljon.
Pollen rajoituksen toteutuksesta on ristiriitaista tietoa, joten varmasti en osaa sanoa.
Maastokelpoisuus on ihan sama kuin kaikilla vehkeillä. Toki tietyissä tilanteissa tarvitaan myös ajoneuvon ja renkaanpyörimisnopeutta, mutta muutoin ovat liikkeellä samoilla ominaisuuksilla.
Eräs maatalonisäntä vastasi tähän: Mikäli palkkaa "rengin" töihin, niin penkin pitää olla normin (sen ja sen) mukainen/mallinen jne.., lieneekö työturvallisuus juttuja "työntekijää" kohden. Mutta jos "isäntä" ajaa itse, niin voi istua vaikka kakkosnelosen päällä ... ei oo kuulemma polliisit hätylelleet.jupeki kirjoitti:Mikähän mahtaa olla rikoksen vakavuus jos poistaa liikenneturvallisuutta vaarantavan (nostaa painopistettä) penkin tr-mönkijästä? Aika monet näyttävät tehneen sen. Onko huomautuksia tullut?
Tässä poliisin tiedotuksen kanta asiaanjupeki kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla rikoksen vakavuus jos poistaa liikenneturvallisuutta vaarantavan (nostaa painopistettä) penkin tr-mönkijästä? Aika monet näyttävät tehneen sen. Onko huomautuksia tullut?