Pisin matka päivässä?
Pisin matka päivässä?
Minkälaisia matkoja muut on ajellu? Ittellä pisin on ollu päivässä Helsingistä Tahkolle 485km ja viikko sen jälkeen takas. 2017 Can-am 570
-
- 3WD
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 650 MAX
Re: Pisin matka päivässä?
No huh huh. Kuinkas kauan matkaan meni. Piditkö taukoja, vai menitkö niinku Rautaperse mentaliteetilla? Itse olen ajanut K-pää - Hyvinkää, noin 220km ja mahdollisimman pieniä teitä ja kerran kahvilla, viidessä tunnissa. Ihan max minulle. 

*** Uudenmaan Mönkijät Ry ***
Ja mikähän mahtoi olla traktorin nopeus?
John Deere XUV 855d + Country 330/t15 4WD
Sinnepäin 9h ja takas vajaa 8h. 5min Taukoja pidettiin reilu 100km välein, Mikkelissä Burger King ja 40€ parkkisakkoWilkku kirjoitti:No huh huh. Kuinkas kauan matkaan meni. Piditkö taukoja, vai menitkö niinku Rautaperse mentaliteetilla? Itse olen ajanut K-pää - Hyvinkää, noin 220km ja mahdollisimman pieniä teitä ja kerran kahvilla, viidessä tunnissa. Ihan max minulle.

Joskus kun nämä -17 Can-amit oikein innostuu, syntyy paine-aalto jonka voimasta kierrokset nousevat ja Cruising Altitude voi olla jopa 75-80km/h :O. Omakohtaisesti kutsun tätä ilmiötä lentäväksi Sinapiksi.Jussi kirjoitti:Ja mikähän mahtoi olla traktorin nopeus?
Saa siinä jo istua pitemmän tovin. Arvelinkin jo että nopeampaa traktoria on käytössä. Jos huiput ois sen 40 niin menishän siinä vähän piteeeempääään...
John Deere XUV 855d + Country 330/t15 4WD
- Kokko11
- 3WD
- Mönkijä:: Polaris Sportsman XP1000 -17
Mistä parkkisakon sait. Onko näissä pidettävä kiekko mukana? Moottoripyöräthän on vapautettu moisesta pelleilystä.
Umry
Vapepa
Vapepa
Oliskohan joskus tullu telojen kans 60 kilsaa ajettua putkeen. Aivan riittävän pitkä matka 

Laitettiin Burgerkingin eteen parkkiin, ostettiin lippu ja laitettiin mittaristokatteen väliin. Kun tultiin takas oli lippu hävinny ja parkkisakko kuminauhalla tangossa kiinni. Saipahan hyvän matkamuistonKokko11 kirjoitti:Mistä parkkisakon sait. Onko näissä pidettävä kiekko mukana? Moottoripyöräthän on vapautettu moisesta pelleilystä.

Pitäs olla semmonen laki että jos ei oo pyyhkijöitä niin ei voi antaa parkkisakkoa 
Ens kerralla ota kännyllä kuva lipusta.

TÄÄ, ihan tottaTATOU4S kirjoitti:Pitäs olla semmonen laki että jos ei oo pyyhkijöitä niin ei voi antaa parkkisakkoa