reivanen kirjoitti: Mutta en villimmissä unissanikaan näkisi järkisijoituksena maksaa "laadun tunnusta" 50% enemmän. 4 vuoden takuu myös lämmittää mieltä paljon enemmän kuin usko laatuun +2v takuu.
noo ei nyt kannata ihan kylmiltää huudella , ota ny tunteja kunnolla ja kahtellaa sitten mikä on meininki . Kyllä noi kiinan laitteet vaan näyttää olevan tuskasia myydä pois kun on aikaaa takana. Ja siitä laadusta oikeesti ei kannata myös riemuta ihan hirveästi, jos melkeen jokaisessa laitteessa mikä on made in china on enemmän tai vähemmän sanomista. Mutta jos access on toiminut niin kuin pitääkin niin se on hyvä, sehän on pääasiakin.
jiiipee kirjoitti:ja siitä laadusta oikeesti ei kannata myös riemuta ihan hirveästi, jos melkeen jokaisessa laitteessa mikä on made in china on enemmän tai vähemmän sanomista
No johan pomppas! Jos jäbällä vehe pelaa kun ajatus niin mikä sää olet sanomaan että turha siitä riemuta? Koita saada oma stondis edes vähän laskemaan ja lueskele noita merkkiosioita! Äläkä tule sanomaan ettei niissä ole vikoja!
Jos tarkastellaan vaikka 4v omistusjaksoa niin varmasti prosentuaalisesti putoaa enemmän tuntemattoman merkin hinta. Mutta kun esim kanan lähtöhinta on niin paljon korkeampi niin saa todella paljon vähemmän pudota prosenteissa että jäisi euromääräisesti edes samanhintaiseksi sen omistus. Puhumattakaan mitä osia rikkoontuu 2v aikana kun ei ole takuuta enää.
Nyt on käytetty kömpijä taas huollossa, kaikki kunnossa paitsi vielä vasemman jarrun mikrokytkin antaa kontaktihäiriötä puoliksi painettuna. Ei ollut vika päällä huollossa niin sille ei voitu mitään tehdä...
On se hassua lukea kerta toisensa jälkeen miten kannattaa hankkia merkkikone, ja silti niissä tuntuu olevan paljon enemmän ongelmia. Ja voin vakuuttaa että ei ole ollut kevyellä käytöllä accessi
Muutaman kerran on käynny mielessä josko sitä laittas jonkun 1000 kuutioisen koneen että sais oikeasti tehoa ralliin, mutta kustannuslaskenta on aina tukevasti palauttanut todellisuuteen. Milloinkohan alkaa idästä tulla järkevänhintaisia tonnisia hirmuja?
En löyäntyt noepalla etsinnällä kyseistä kapinetta. Oishan se mukava jos idän ihmeet pistäs oikeesti hanttiin merkkivehkeitä myös isolohkojen luokassa. 700cc luokassa on jo kunnon kilpailu todellisuutta, ainoastaan tämä 1000cc on vielä valloittamatta.
Tänään vaihdettiin akku koska eilen kylpypaljun nostoreissulla ei enää jaksanut käyntiin. Uudessa akussa on 2 Ah enemmän kuin tehtaan akussa.
Metsäperävaunut ovat osoittautuneet yllättävän käteväksi mönkijän varusteeksi, muussakin kuin polttopuun teossa. Vuos sit kaivettiin aurinkokeräimen tieltä maata pois usean kuormallisen verran käyttäen maakauhaa ja lavaa. Syksyllä nostettiin 460kg puukattila peräkärriin, viime viikolla tehtiin 15 tukin verran 4 metristä sahapuuta ja kuljetettiin kenttäsirkkelille, eilen nostettiin kylpypalju laiturille...
jiiipee kirjoitti:No kyllähän nousee järeetä tavaraa tuollasella kärrillä.
Tänä päivänä kyllä hävettää katsoa tuota videota, on nostettu ainakin 50% isompia tukkeja alle puolessa ajassa. Mutta eihän kaikkea voi osata aivan heti...
Access on suurimmilta osin toiminut moitteettomasti, kerran kun ajettiin hiekkalastia rankassa maastossa niin paukahti peräkoukun kiinnityspultit poikki, mutta tulevaisuudessa ei tarvitse sitä huoilehtia koska rakennettiin lisäjäykisteet peräkoukun kiinnitykselle =) Jos löytyy kiinnostusta niin voin laittaa kuvia.
Pahoittelut myöhästyneestä vastauksesta. Tässä on kuva josta käy ilmi vahvistus, todella yksinkertainen rakenne ja kestää varmasti enemmän kuin tarpeeksi. Puol metrii lattaa, metri L-palkkia ja muutama pultti, mutteri ja prikka.
On muuten aivan käsittämätön koukun rakenne vakiona, kun tota tarkemmin ajattelee niin ei tota oo voitu suunnitella muuhun kun kuorman vetoon tiellä.
Ja siis tämä pitkälle taka-akselin yli tuleva peräkoukku on mielestäni äärimmäisen hyvä ominaisuus accessissa käsiteltävyyden takia. Harmi vain että se tekee siitä vaikean vahvistaa pystysuunnassa, ja vakiona ei ole rankkaan käyttöön riittävää lujuutta.