noo ei nyt kannata ihan kylmiltää huudella , ota ny tunteja kunnolla ja kahtellaa sitten mikä on meininki . Kyllä noi kiinan laitteet vaan näyttää olevan tuskasia myydä pois kun on aikaaa takana. Ja siitä laadusta oikeesti ei kannata myös riemuta ihan hirveästi, jos melkeen jokaisessa laitteessa mikä on made in china on enemmän tai vähemmän sanomista. Mutta jos access on toiminut niin kuin pitääkin niin se on hyvä, sehän on pääasiakin.reivanen kirjoitti: Mutta en villimmissä unissanikaan näkisi järkisijoituksena maksaa "laadun tunnusta" 50% enemmän. 4 vuoden takuu myös lämmittää mieltä paljon enemmän kuin usko laatuun +2v takuu.
Access Sipoo
-
- 6WD
- Viestit: 736
- Liittynyt: 18 Tammi 2010 20:58
- Mönkijä:: Can Am 570 Pro T3b
- Paikkakunta: Jokela
Re: Access Sipoo
Ulkona.
Re: Access Sipoo
No johan pomppas! Jos jäbällä vehe pelaa kun ajatus niin mikä sää olet sanomaan että turha siitä riemuta? Koita saada oma stondis edes vähän laskemaan ja lueskele noita merkkiosioita! Äläkä tule sanomaan ettei niissä ole vikoja!jiiipee kirjoitti:ja siitä laadusta oikeesti ei kannata myös riemuta ihan hirveästi, jos melkeen jokaisessa laitteessa mikä on made in china on enemmän tai vähemmän sanomista
-
- 6WD
- Viestit: 736
- Liittynyt: 18 Tammi 2010 20:58
- Mönkijä:: Can Am 570 Pro T3b
- Paikkakunta: Jokela
Re: Access Sipoo
Koita barossa vähän huumoria ymmärtää, ja näihin maaottelu talkoisiin en lähde
Ulkona.
Re: Access Sipoo
Jos tarkastellaan vaikka 4v omistusjaksoa niin varmasti prosentuaalisesti putoaa enemmän tuntemattoman merkin hinta. Mutta kun esim kanan lähtöhinta on niin paljon korkeampi niin saa todella paljon vähemmän pudota prosenteissa että jäisi euromääräisesti edes samanhintaiseksi sen omistus. Puhumattakaan mitä osia rikkoontuu 2v aikana kun ei ole takuuta enää.
-
- 6WD
- Viestit: 736
- Liittynyt: 18 Tammi 2010 20:58
- Mönkijä:: Can Am 570 Pro T3b
- Paikkakunta: Jokela
Re: Access Sipoo
Kyllähän tuossa totuuden siemen löytyy kun katsoo hankinta hintaa, ja mihin hintaa niitä myydään, siinä voi olla isokin pudotus.
Ulkona.
Re: Access Sipoo
Nyt on käytetty kömpijä taas huollossa, kaikki kunnossa paitsi vielä vasemman jarrun mikrokytkin antaa kontaktihäiriötä puoliksi painettuna. Ei ollut vika päällä huollossa niin sille ei voitu mitään tehdä...
On se hassua lukea kerta toisensa jälkeen miten kannattaa hankkia merkkikone, ja silti niissä tuntuu olevan paljon enemmän ongelmia. Ja voin vakuuttaa että ei ole ollut kevyellä käytöllä accessi
Muutaman kerran on käynny mielessä josko sitä laittas jonkun 1000 kuutioisen koneen että sais oikeasti tehoa ralliin, mutta kustannuslaskenta on aina tukevasti palauttanut todellisuuteen. Milloinkohan alkaa idästä tulla järkevänhintaisia tonnisia hirmuja?
On se hassua lukea kerta toisensa jälkeen miten kannattaa hankkia merkkikone, ja silti niissä tuntuu olevan paljon enemmän ongelmia. Ja voin vakuuttaa että ei ole ollut kevyellä käytöllä accessi
Muutaman kerran on käynny mielessä josko sitä laittas jonkun 1000 kuutioisen koneen että sais oikeasti tehoa ralliin, mutta kustannuslaskenta on aina tukevasti palauttanut todellisuuteen. Milloinkohan alkaa idästä tulla järkevänhintaisia tonnisia hirmuja?
- kekkonem
- Tracks
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 13 Maalis 2007 10:05
- Mönkijä:: XP -14 T3
- Paikkakunta: Lohja
Re: Access Sipoo
Eikös cf motolta ollut tulossa 1000 kuutioinen hirmupeli? Ei muuta kuin joululahjalistaan muistiin.
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
Re: Access Sipoo
En löyäntyt noepalla etsinnällä kyseistä kapinetta. Oishan se mukava jos idän ihmeet pistäs oikeesti hanttiin merkkivehkeitä myös isolohkojen luokassa. 700cc luokassa on jo kunnon kilpailu todellisuutta, ainoastaan tämä 1000cc on vielä valloittamatta.
-
- 6WD
- Viestit: 621
- Liittynyt: 28 Marras 2009 22:06
- Mönkijä:: Honda 500FA
- Paikkakunta: Oulun seutu
Re: Access Sipoo
http://atvportal.ru/novosti/cfmoto-x10-pervoe-foto
Voi siinä tovi mennä että ihan valloittaa. Hyvähän se toki on että saadaan kilpailua alalle. Maksaahan se tieten tuommonen isolohko kinkkikin jotakin.
Voi siinä tovi mennä että ihan valloittaa. Hyvähän se toki on että saadaan kilpailua alalle. Maksaahan se tieten tuommonen isolohko kinkkikin jotakin.
Re: Access Sipoo
Tänään vaihdettiin akku koska eilen kylpypaljun nostoreissulla ei enää jaksanut käyntiin. Uudessa akussa on 2 Ah enemmän kuin tehtaan akussa.
Metsäperävaunut ovat osoittautuneet yllättävän käteväksi mönkijän varusteeksi, muussakin kuin polttopuun teossa. Vuos sit kaivettiin aurinkokeräimen tieltä maata pois usean kuormallisen verran käyttäen maakauhaa ja lavaa. Syksyllä nostettiin 460kg puukattila peräkärriin, viime viikolla tehtiin 15 tukin verran 4 metristä sahapuuta ja kuljetettiin kenttäsirkkelille, eilen nostettiin kylpypalju laiturille...
Metsäperävaunut ovat osoittautuneet yllättävän käteväksi mönkijän varusteeksi, muussakin kuin polttopuun teossa. Vuos sit kaivettiin aurinkokeräimen tieltä maata pois usean kuormallisen verran käyttäen maakauhaa ja lavaa. Syksyllä nostettiin 460kg puukattila peräkärriin, viime viikolla tehtiin 15 tukin verran 4 metristä sahapuuta ja kuljetettiin kenttäsirkkelille, eilen nostettiin kylpypalju laiturille...
Re: Access Sipoo
Tänä päivänä kyllä hävettää katsoa tuota videota, on nostettu ainakin 50% isompia tukkeja alle puolessa ajassa. Mutta eihän kaikkea voi osata aivan heti...jiiipee kirjoitti:No kyllähän nousee järeetä tavaraa tuollasella kärrillä.
Access on suurimmilta osin toiminut moitteettomasti, kerran kun ajettiin hiekkalastia rankassa maastossa niin paukahti peräkoukun kiinnityspultit poikki, mutta tulevaisuudessa ei tarvitse sitä huoilehtia koska rakennettiin lisäjäykisteet peräkoukun kiinnitykselle =) Jos löytyy kiinnostusta niin voin laittaa kuvia.
Re: Access Sipoo
pistä kuvia vaan tuleen. itseäni kiinnostaa kyseinen merkki. onko tullut havaituksi mitään ns.heikkoa kohtaa vehkeessä?
Re: Access Sipoo
Pahoittelut myöhästyneestä vastauksesta. Tässä on kuva josta käy ilmi vahvistus, todella yksinkertainen rakenne ja kestää varmasti enemmän kuin tarpeeksi. Puol metrii lattaa, metri L-palkkia ja muutama pultti, mutteri ja prikka.
On muuten aivan käsittämätön koukun rakenne vakiona, kun tota tarkemmin ajattelee niin ei tota oo voitu suunnitella muuhun kun kuorman vetoon tiellä.
On muuten aivan käsittämätön koukun rakenne vakiona, kun tota tarkemmin ajattelee niin ei tota oo voitu suunnitella muuhun kun kuorman vetoon tiellä.
Re: Access Sipoo
Ja siis tämä pitkälle taka-akselin yli tuleva peräkoukku on mielestäni äärimmäisen hyvä ominaisuus accessissa käsiteltävyyden takia. Harmi vain että se tekee siitä vaikean vahvistaa pystysuunnassa, ja vakiona ei ole rankkaan käyttöön riittävää lujuutta.