Mielenkiintoinen pelinavaus Accessilta. Harmittavasti laite vain pilattu variaattorilla. Toki nopeudenrajoittaminen olisi vaihteelliselle haastavampaa, mutta ei toki mahdotonta.
http://www.accessmotor.fi/monkkarimalli ... -30-sp-t3/
Access Sport 4.30 SP T3
Access Sport 4.30 SP T3
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
-
- Noppeli
- Viestit: 4
- Liittynyt: 01 Loka 2017 22:03
- Mönkijä:: Access Motor Burelli Sp 300
- Paikkakunta: Lahti
Re: Access Sport 4.30 SP T3
Itsellä lähes identtinen peli tuon kanssa.
Oma vuosimallia 2008 ja normaali tieliikennemalli. (Ainut suomessa?)
Itse olen tykännyt vaikka onkin variaattorivetoinen.
Oma vuosimallia 2008 ja normaali tieliikennemalli. (Ainut suomessa?)
Itse olen tykännyt vaikka onkin variaattorivetoinen.
Re: Access Sport 4.30 SP T3
Jos ottaa huomioon miten paskoja ratkaisuja valmistajat yleensä tekevät, niin eihän se olisi ennennäkemätöntä että rajoitetaan kierroslukua/kasaua (vakiona, ostaja voi sitten kääntää ruuvia ja elvyttää laite).Toki nopeudenrajoittaminen olisi vaihteelliselle haastavampaa, mutta ei toki mahdotonta.