Tuli tossa pienessä kalja pöhnässä laitettua Canan ylipitkä kärsä uuteen uskoon, http://kuvablogi.com/blog/4596/2/
Ei se kaikkein kaunen ole mutta toimiva mokoma on, pahimmasta paikasta nokka lyheni noin 15cm. Omat valot piti heittää tallin nurkaan ku tila loppui kesken, 26 renkuloilla ylitys on 3cm luokkaa ja 27 Swamp lite:llä ylitystä ei oooooo
Asian näkönen lättänokka, seuraava vaihe on nakata valomaski tallin nurkkaan. Putkirunko ja PE-muovia siihen kiinni, sen jälkeen peli kiipeää vaikka talon seinälle. Rullakidan näköjään jo nakkasitkin keulalta törröttämästä, onko siinä liukuohjain vai pelkästään reikä muovissa?
Tollasta suunnittelin entiseen värkkiin mutta ei kerennyt toteuttamaan, nykyistä ei taas viitti alkaa varustamaan pahoja paikkoja varten että pysyy siistissä kunnossa...
Mönkkä paikkaa vinssin puutteen huimapäisellä ajotyylillään.
Luultavasti ei oo vinssiä eikä tule.
Ja lyhennys on hieman hienomman näköinen kuin se aikaisempi versio mun canassani
Joo kuten JJ jo mainitsi vinsiä ei oooo eikä tuuu pitänee yrittää pysyä kamujen kanssa sen verran väleissä etteivät jätä mua suonsilmään . Warnin pikkuvinssi kärsään mahtuu jos haluu mutta ei sitä tarvii ku VAUHTI korvaa laadun, lauantaina sit näkee pysyykö mokoma viritys mukana.
villev kirjoitti:ei perskuta..... ite en tohtis ilman vinssiä lähtee mihinkään ajeleen..ainakaan yksin.
sen verran on hikeä puskenu sillon ku ei vinssiä ollu ja aina sai olla soittamassa kavereita hätiin..
noh, sulla on varmaan tuota taitooki erillailla ku mulla
No siitä taidosta mitää tiä ja naakeliinkin osaan sujuvasti jäädä , ku ollaan upoksissa ja Canasesta ei näy ku naru nokalta ni silloin ollan nöyrää poikaa ja katsotaan kamuja anovasti .
keulan pituuteen on kohtuu helppoja ratkaisuja jos se tuntuu ongelmallisen pitkältä, omaani värkkäilin hieman , vaikka en ole sillä oikein vielä ehtinyt rypemäänkään, onpahan Raajärvellä sitten mukava hakea tuntumaa uuteen värkkiin.. http://kuvablogi.com/blog/4590/8/
Muun huollon keskeytyessä osien odotteluun iski inspiraatio nokan muotoiluun. Ehkäpä tuo nyt ei ole enää ihan niin herkkä tarttumaan vastapenkkaan ja ompahan ainakin nuo lisävalot ja vilkut nyt vähemmän riskialtiissa paikassa.
Tuo keulaa pidentävä puskurirauta piti laittaa jotta on jotain jalansijaa kun siirtää painoa etupyörille. Suojaahan se tietysti keulaa vesakossa ajettaessa.