Dodi, nyt on huolto kovaa vauhtia käynnissä.
Venttiileitä on väännelty, ei ne varmaan vielä kohillaan oo, ni ei voi sanoa että ois säädetty.
Ku en oikeen tiedä et mitä venttiileit pitäis säätää sillon, ku on 1 tai sillon ku on 2 siinä anturin reiässä. Eli varmistan siis vielä, että jos on 1, ni voi säätää kummankin pytyn pakopuolen venttiilit, ja ku on 2, ni voi säätää molempien pyttyjen imupuolen?
Moottoriöljy ja vaihteistoöljyt on kummiski nyt valutettu pihalle, nyt pitäis vaan miettiä että mistä kolosta niitä tuupataan sinne takaisin sisään.
Tossa ku pohdin että mistä niitä vaihteistoöljyjä otetaan pois, ni kerkesin funtsimaan et täähän on variaattori peli, ei tässä oo vaihteistoa. No 10min myöhemmin onneks sain neronleimauksen, et onhan siellä toki vaihteet eteen ja taakse
Nyt tässä ois pohdinnan alla et mistä noi etu ja takaperän öljyt valutetaan pihalle, ja mistä niitä sinne tuupataan takaisin. Eli jos siihen pientä neuvoa sais. Ainaki joku kuuskulmaruuvilla oleva kolo löyty puolestavälistä(reunasta) ja joku torx ruuvi sieltä alhaalta, eli oiskohan ne noi?
Näytti vaan etupäässä olevan hassusti jarrulevyn kohilla noi, ni jos tota kautta.. ni pitää olla varovainen ettei jarrulevy mee rasvaseks, saattaa olla muuten vähän liukasta ajella.
Moottoriöljy varmaan laitetaan mittatikun reiästä? Ja vaihteistoöljy sen poistoventtiilin yläpuolella olevasta muovikorkista? Jos toi öljypohjan pultti enään pitää ees öljyjä sisällä, ku taisin kiristää hippasen liikaa. No toivotaan et ihan kaikki jengat ei menny
Kaikki rasvanipat tais löytyy, eli kardaanien ristinivelissä 1kpl edessä ja takana, ja etu alatukivarren rasvanipat 2kpl molemmin puolin?
Kävi vartijakin moikkaamassa, vaikka mielestäni hälyttimet aktivoin pois.. tulee siitä varmaan pieni "TI-hallin lisämaksu"
