Mariolla kirjoitti:
Korotus satsi tuli Jenkeistä ja maksoi n.100 ecua, oli tosi simppelit osat ja nyt tuumataan et tehrään niitä muutama satsi ittelle ja myyrään kavereille etuusasti
Jos muuten alat värkkäämään noita korotussatseja enemmänkin, niin voisipas kiinnostaa
Tuolla viripajan korutussarjalla ei varmaan mitään ongelmia tule, ehkä hivenen normaalia suurempaa kulumista vetoniveliin vain mutta tähän väliin sopinee pieni varoittava esimerkki.
Itseäni on harmittanut canan takajousituksen liikerata, joka taittaa iskarin yläpäätä. Yksi originelli iskari on mulla jo katkennut ja aikoinaan Foxin iskareita canaan tuunatessa päässä idealamppu syttyi.. Tein 30x30 proliilista noin 4cm jatkopalan johon porasin reijät ristiin (vähän tuon Mariolan kuvan etuiskarin korotuspalan näköinen jatko) ja kiinnitin sen iskarin yläpäähän, tällä sain takaiskarin molemmat korvakot saman suuntaiseksi eli elimoitua yläpään taiton koska sisäänjoustossa pyörä liikkuu myös taaksepäin. Homma toimi hienosti pari vuotta mutta kun viime kesä työhommissa ruuvasin jousituksen kaikkein kiremmälle ja ajoin toisen takarenkaan tyhjänpäälle (siis jousitus täysin ulkona) reilussa vedossa, niin vetari nykäisi perän puolen kuulat pesästään suojakumiin. Joten korotustakaan ei kannata tehdä miten sattuu.
heips, piruuttaa kokeilin renee semmosta hyvin hillittyä korotusta taakse , tarkottaa, iskarin pidennystä noin 2 sentillä. ei tykkää vetarin murrukset, sisemmät murrokset pomppas ilosest pihalle kupeistaan ihan tallissa sisällä, eli ei varmasti kestä ajoa, siis siinä vaiheessa tietty kun max ulosjousto.
herää kysymys että pitääkö niitä murroksia/vetareita vaihtaa johonkin erimallisiin? koska kyllähen noita on kuitenkin koroteltu..
Jaahas, laitetaas pieniä päivitys kuvia Canan modauksesta
Taas on jotain pientä hilpettä ilmestynyt kukonpoikaan. Projekti vaati erinnäisen määrän olutta ja kirosanoja mutta tulipa tehtyä, kaiken kivan lisäksi otin kaikki sähköliittimet auki ja käsittelin ne sprayllä joka on suunniteltu veden alaisten sähköliitäntöjen käsittelyyn, onneksi Canassa ei ole kuin kolme liitintä vai oliko niitä 300 no jotain siltä väliltä Liimojen kuivettua on varmasti videopätkää tulossa......ja syvältä
TRX420- sillä mennään minne vaan.PÄIVITYS->Honda Rincon, sillä mennään minne vaan ja muuallekkin.PÄIVITYS->Outlander 1000 X MR, no need to explain!
Jos porukka meinaa alkaa snorkaa kanoja niin mä oisin kans halukas tilaamaan jonkun valmis sarjan. Itsellä ei lontoo taivu niin en pysty ilman "apuja" tilailemaan ku ei noita tunnu suomessa olevan...
J.Morgan kirjoitti:Itsellä sama snorkkeli setti ja hyvin pelaa, tiivistikkö huolella myös varikotelon takaosan ?
Eilen eka testaus ja kelluuhan se
Varinkoteloon meni jostain vesi, ei voi mennä snorkkelin kautta koska liitokset ovat tiiviit, uskoisin että varin kotelo vuotaa. Tarkoitatko tuolla varikotelon takaosalla ulomman kopan takaosaa vai sisempää muoviosaa johon varin kotelo kiinnittyy?
TRX420- sillä mennään minne vaan.PÄIVITYS->Honda Rincon, sillä mennään minne vaan ja muuallekkin.PÄIVITYS->Outlander 1000 X MR, no need to explain!
Sisempää osaa mikä tulee lohkoon kiinni , muovin ja lohkon välissä on vain kaksi onnetonta o-rengasta. Laita kunnon tiivisteliimaa
(esim kenttiä) siihen väliin ja myös kopan kumitiivisteen molemmille puolille sikafleksiä nii pitää. Tarvit kytkimen ulos vetopultin kans
ei ollu kallis 15€ "marmoritiskillä"