Yritin searchilla etsiä muttei löytynyt oikeita hakusanoja..
Eli tuli eilen hukutettua pari kertaa -09 outti penkin alareunaa myöden puhtaaseen makeaan veteen, ja vari haukkoi oikein huolella vettä.
Kiskottiin kaverin hondalla (joka myöhemmin myös hukutettiin) kuiville ja käänneltiin istumaan perseelleen ja variaattorin takailmanotto letku irti ja kuivattelun jälkeen toimi täysin normaalisti.
Onko näihin tarvinnut kastelun jälkeen tehdä mitään huoltoa / voitelua, vesi oli aivan kirkasta eli mitään suolitkua ei ole päässyt sisuksiin, ja mitä tuolle takailmantulolle voisi tehdä jottei joka puron ylityksessä vedetä vinssillä viimesiä metrejä kun hihna alkaa luistaa..
Moottoriöljyjä ei varmaan tarvitse alkaa vaihtamaan ennenkuin kone saa huolella imuputkesta vettä?
400 outlanderin hukutus
-
- 6WD
- Viestit: 528
- Liittynyt: 18 Helmi 2007 12:47
- Mönkijä:: Myyty...
- Paikkakunta: Liedon ja Pöytyän välissä.
Re: 400 outlanderin hukutus
Kannattaa silti katsoa etu/takaperät ja se moottori ettei ole päässyt vettä sisään itse upotin muutaman kerran Canan eikä muita ongelmia tullut kuin se hihna alkaa luistaa.Putsasin variaattorin kuitenkin säännöllisesti keväällä ja syksyllä eikä siellä normaalia likaisempaa ollut.
Toisaalta eipä siinä nyt kauaa mene jos sinne vaikka kurkkaa...
Sun pitää rakentaa snorkkelit niin ei tule ongelmia.
Toisaalta eipä siinä nyt kauaa mene jos sinne vaikka kurkkaa...
Sun pitää rakentaa snorkkelit niin ei tule ongelmia.
EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
-
- Tracks
- Viestit: 1146
- Liittynyt: 05 Maalis 2006 03:22
- Mönkijä:: Polaris SP 500 EFI T3
- Paikkakunta: Helsinki
Re: 400 outlanderin hukutus
Ei kai sen vielä tuossa vaiheessa pitäisi vettä variin hörpätä?
Itselläni hyytyi aikoinaan vedessä meno jo kun astinlaudoilla oli 10 senttiä vettä. Syyksi paljastui huonosti paikalleen asennettu varikopan tiiviste. Kun rikkoutunut tiiviste vaihdettiin uuteen, ei vedessä rypemisessä ole ollut ongelmia.
Kannattanee myös tsekata ne varin ilmanottoputkien klemmarit. Nekin saattavat olla asennuksen jäljiltä löysällä ja päästävät vettä varikoppaan.
Itselläni hyytyi aikoinaan vedessä meno jo kun astinlaudoilla oli 10 senttiä vettä. Syyksi paljastui huonosti paikalleen asennettu varikopan tiiviste. Kun rikkoutunut tiiviste vaihdettiin uuteen, ei vedessä rypemisessä ole ollut ongelmia.
Kannattanee myös tsekata ne varin ilmanottoputkien klemmarit. Nekin saattavat olla asennuksen jäljiltä löysällä ja päästävät vettä varikoppaan.
Viljami
Vuoden turhake 2007, ja ylpeä siitä.
Vuoden turhake 2007, ja ylpeä siitä.
-
- Noppeli
- Viestit: 21
- Liittynyt: 04 Kesä 2009 02:05
- Mönkijä:: Can-am Outlander 400
- Paikkakunta: Linnajoki
Re: 400 outlanderin hukutus
Kyllä se sen verran syvällä kävi että varin takaputken suuaukko jäi vedenpinnan alapuolelle.
Mitä äkkiä googlasin 165$ (=115€) + rahti+tullit maksais amerikanmaalla valmis sarja, pitää varmaan uponorputkesta alkaa liimaa paikkaa meiningillä jossainvaiheessa kasailemaan snorkkelia ainakin tolle taaemmalle varihuohottimelle..
Jos isoimmat tarkistelis ja sit vaan kovaa ajoa.
kiitoksia tästä
Mitä äkkiä googlasin 165$ (=115€) + rahti+tullit maksais amerikanmaalla valmis sarja, pitää varmaan uponorputkesta alkaa liimaa paikkaa meiningillä jossainvaiheessa kasailemaan snorkkelia ainakin tolle taaemmalle varihuohottimelle..
Jos isoimmat tarkistelis ja sit vaan kovaa ajoa.
kiitoksia tästä