can-am 400/500 2009 tieliikenne
can-am 400/500 2009 tieliikenne
Nyt kun 2010 malleja on näköjään jo paljon liikenteessä, onko purukka kysellyt missä hinnoissa "uudet" 2009 tieliikke mallin hinnat liikkuvat .
joitakin tarjouksia olen itsekin pyydellyt tuntuu olevan paljon hinnoissa eroja.
joitakin tarjouksia olen itsekin pyydellyt tuntuu olevan paljon hinnoissa eroja.
Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
Onhan niissä hinnoissa eroja kauppiaasta riippuen,sekä siitä että onko kuinka monta hyllyssä joista pitää päästä eroon. Ei muuta kuin soittokierros ja halvimman tarjouksen puotiin kauppoja tekemään 

Kylätason mönkijäkuski
-
- 6WD
- Viestit: 308
- Liittynyt: 02 Maalis 2006 22:20
- Paikkakunta: Oulunseutu, Can-am Outlander 570 T3
Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
Voi olla isokin ero 400 ja 500 mallien hinnoittelun välillä. 400 kun on jo alkujaan liki täydellinen, niin se ei ole muuttunut 2010 kuin kosmeettisesti.
500:een on tullut nopeampi lukko ja ohjaustehostin. joten siinä on enemmän merkitystä ottaako 2009 vai 2010 mallin.
500:een on tullut nopeampi lukko ja ohjaustehostin. joten siinä on enemmän merkitystä ottaako 2009 vai 2010 mallin.
-
- 6WD
- Viestit: 528
- Liittynyt: 18 Helmi 2007 12:47
- Mönkijä:: Myyty...
- Paikkakunta: Liedon ja Pöytyän välissä.
Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
Turun Sanomissa tänään maastomallinen 400 Outlander efi 5490€+toim.kulut 250€ ja TL 8600€+350€ kuvassa uuskorinen mutta mainintaa vuosimallista ei ole ja liike on Kone-Viitasalo Raisio.
EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
tollaisissa hinnoissa useimmilla liikkeillä näyttää olevan.Paras tarjous tällä hetkellä 400cc 09 malli 8500€ sis.vinssin ja puskulevyn.undis-73 kirjoitti:Turun Sanomissa tänään maastomallinen 400 Outlander efi 5490€+toim.kulut 250€ ja TL 8600€+350€ kuvassa uuskorinen mutta mainintaa vuosimallista ei ole ja liike on Kone-Viitasalo Raisio.
Pitäiskö jo luovuttaa ja tehdä kaupat
Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
Tarjoukset vaan paranee. 400cc 2010 8900€ sis.warn RT vinssin ja puskulevyn.Nyt taidan kätellä jo myyjää.Toivottavastiebox kirjoitti:tollaisissa hinnoissa useimmilla liikkeillä näyttää olevan.Paras tarjous tällä hetkellä 400cc 09 malli 8500€ sis.vinssin ja puskulevyn.undis-73 kirjoitti:Turun Sanomissa tänään maastomallinen 400 Outlander efi 5490€+toim.kulut 250€ ja TL 8600€+350€ kuvassa uuskorinen mutta mainintaa vuosimallista ei ole ja liike on Kone-Viitasalo Raisio.
Pitäiskö jo luovuttaa ja tehdä kaupat
-
- Noppeli
- Viestit: 8
- Liittynyt: 24 Maalis 2008 13:18
- Mönkijä:: Can-Am 400 EFI EC Optio -10
- Paikkakunta: Etelä-Pohojam'maa
Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
Tuohan on BRP:n kampanjamalli tuosta maastopelistä. Tosin yhteen mainokseen oli vahingossa livahtanut lisämaininta "rekisteröitävissä tieliikenteeseen" eli optio.undis-73 kirjoitti:Turun Sanomissa tänään maastomallinen 400 Outlander efi 5490€+toim.kulut 250€

Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
Kloppi2 kirjoitti:Tuohan on BRP:n kampanjamalli tuosta maastopelistä. Tosin yhteen mainokseen oli vahingossa livahtanut lisämaininta "rekisteröitävissä tieliikenteeseen" eli optio.undis-73 kirjoitti:Turun Sanomissa tänään maastomallinen 400 Outlander efi 5490€+toim.kulut 250€
Noniin, tänään sain tehtyä kaupat 2010 nelisatasesta tieliikenne canasta.Nyt vietetään sitten pari viikkoa yöttömiä öitä,Niin lopullinen hinta oli sitten 8500€ vinssin ja etulevynkanssa.
-
- Noppeli
- Viestit: 12
- Liittynyt: 18 Marras 2009 23:12
- Mönkijä:: Defender 800 Pro
- Paikkakunta: Raasepori
Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
Eilen tuli taloon Outlander 400 2010. Ec optio ja warnin 2500 vinssi siihen 5490,- +tk (350)
Aivan mahtava vehje, tänään (sisäänajossa) tuotiin jo pari täyttä autokärryllistä puuta metsästä ja toimi kuin unelma.
Mutta nyt heti alkoi jo polttaa toi rekisteröiminen. Siitä pari kysymystä:
a) Tämän palstan perusteella ei ole mitään hyötyä venyttää rekkarointia keväälle (ei halvempaa, koska ei km:t nyt ole tuollaisia 6000-luokan kilsoja, vaikka 6kk täyttyisi). Onko rekisteröinti käytännössä vain laitteen raahaaminen katsastusasemalle vai miten toi käytännössä toimii?
b) Kun 10h huolto joka tapauksessa on edessä, niin onko myyneen yrityksen helpompi rekisteröidä vielä siinä vaiheessa (vrt. laite on silloin vielä kuin uusi ja niillä voi olla soppari tai käytäntö rekisteröinnistä, joka olisi helpompi.
c) Onko EC optiossa kuristukset mukana, vai ovatko vain maastokäyttöön myydyt ilman mokomia lähtökohtaisesti?
d) Ihan aiheesta toiseen, onko hyviä ideoita säilytyslaatikoiksi eteen tai taakse? Alkuperäiset on kohtuullisen kovissa hinnoissa ollakseen perusmuovilaatikoita
Aivan mahtava vehje, tänään (sisäänajossa) tuotiin jo pari täyttä autokärryllistä puuta metsästä ja toimi kuin unelma.
Mutta nyt heti alkoi jo polttaa toi rekisteröiminen. Siitä pari kysymystä:
a) Tämän palstan perusteella ei ole mitään hyötyä venyttää rekkarointia keväälle (ei halvempaa, koska ei km:t nyt ole tuollaisia 6000-luokan kilsoja, vaikka 6kk täyttyisi). Onko rekisteröinti käytännössä vain laitteen raahaaminen katsastusasemalle vai miten toi käytännössä toimii?
b) Kun 10h huolto joka tapauksessa on edessä, niin onko myyneen yrityksen helpompi rekisteröidä vielä siinä vaiheessa (vrt. laite on silloin vielä kuin uusi ja niillä voi olla soppari tai käytäntö rekisteröinnistä, joka olisi helpompi.
c) Onko EC optiossa kuristukset mukana, vai ovatko vain maastokäyttöön myydyt ilman mokomia lähtökohtaisesti?
d) Ihan aiheesta toiseen, onko hyviä ideoita säilytyslaatikoiksi eteen tai taakse? Alkuperäiset on kohtuullisen kovissa hinnoissa ollakseen perusmuovilaatikoita

Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
hyvä Apsku että olet tyytyväinen ostokseesi,minä sain kans tiedon että ensviikolla pitäisi olla laite valmiina.
A)kilvitys ei varmaankaan ole iso asia.minulta perittiin 100€ rekisteröinnistä+1540€ liikenneveroa,Niin minulle tulossa sama laite kuin sinulla
A)kilvitys ei varmaankaan ole iso asia.minulta perittiin 100€ rekisteröinnistä+1540€ liikenneveroa,Niin minulle tulossa sama laite kuin sinulla
- migu250
- Tracks
- Viestit: 1270
- Liittynyt: 23 Huhti 2007 00:35
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 T3 2013
- Paikkakunta: Pohjois-Espoo
- Viesti:
Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
Kaipa niissä keskenäänkin on, jotain pientä eroamkn kirjoitti:Voi olla isokin ero 400 ja 500 mallien hinnoittelun välillä. 400 kun on jo alkujaan liki täydellinen, niin se ei ole muuttunut 2010 kuin kosmeettisesti.
500:een on tullut nopeampi lukko ja ohjaustehostin. joten siinä on enemmän merkitystä ottaako 2009 vai 2010 mallin.

400 cc, 4-tahti, 1 sylinteri, nestejäähdytys, 4 venttiiliä, SOHC
500 cc, 4-tahti, V-twin, nestejäähdytys, 8 venttiiliä, SOHC
Näin jos periaatteessä, moottorin kestävyyttä ajatellen tosin eipä tuossa 400:kaan haukkumista.
Pitkät tovit niilläkin on hurautettu ja muita isompia huoltoja tulee ennen kuin koneisiin remppoja jotuneet tehrä.
Tähän pitää sit muistaa sanoo, tehkää niitä huoltoja niin koneet kestää nuorempana.
Can-Am 500 T3 -13 Viper Red, MAXia
EXäCan-Am 500 -08 Viper Red http://www.youtube.com/user/migu250
http://migu.kuvat.fi/kuvat/
[url=http://www.uudenmaanmonkijat.fi%20url]Uudenmaan Mönkijät ry[/url], EMK Espoon Kolmperässä HUOM KULMAKORVESSA
EXäCan-Am 500 -08 Viper Red http://www.youtube.com/user/migu250
http://migu.kuvat.fi/kuvat/
[url=http://www.uudenmaanmonkijat.fi%20url]Uudenmaan Mönkijät ry[/url], EMK Espoon Kolmperässä HUOM KULMAKORVESSA
-
- 6WD
- Viestit: 308
- Liittynyt: 02 Maalis 2006 22:20
- Paikkakunta: Oulunseutu, Can-am Outlander 570 T3
Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
Ymmärsin että kyse oli ylivuotisen hinnasta uuteen malliin.
Toki 500 on varmasti kaikinpuolin parempi kuin 400, mutta onhan se kuitenkin tuhansia euroja kalliimpikin.
500 on kehittynyt vuodelle 2010 niin paljon että kuvittelisin ylivuotisten, jos niitä jossain varastossa edes on, olevan hankalia kaupattavia. => 2009 500 voisi olla hyvin houkutteleva vaihtoehto (400n ostoa vakavati harkitsevalle) jos hinta putoaisi lähelläkään agressiivisesti hinnoiteltua 400 mallia.
Toki 500 on varmasti kaikinpuolin parempi kuin 400, mutta onhan se kuitenkin tuhansia euroja kalliimpikin.
500 on kehittynyt vuodelle 2010 niin paljon että kuvittelisin ylivuotisten, jos niitä jossain varastossa edes on, olevan hankalia kaupattavia. => 2009 500 voisi olla hyvin houkutteleva vaihtoehto (400n ostoa vakavati harkitsevalle) jos hinta putoaisi lähelläkään agressiivisesti hinnoiteltua 400 mallia.
- migu250
- Tracks
- Viestit: 1270
- Liittynyt: 23 Huhti 2007 00:35
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 T3 2013
- Paikkakunta: Pohjois-Espoo
- Viesti:
Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
Juurikin tätä meinasin, 500cc ja -09 tai peräti -08.mkn kirjoitti:Ymmärsin että kyse oli ylivuotisen hinnasta uuteen malliin.
Toki 500 on varmasti kaikinpuolin parempi kuin 400, mutta onhan se kuitenkin tuhansia euroja kalliimpikin.
500 on kehittynyt vuodelle 2010 niin paljon että kuvittelisin ylivuotisten, jos niitä jossain varastossa edes on, olevan hankalia kaupattavia. => 2009 500 voisi olla hyvin houkutteleva vaihtoehto (400n ostoa vakavati harkitsevalle) jos hinta putoaisi lähelläkään agressiivisesti hinnoiteltua 400 mallia.
Eiköhän nuita jostain löydy "uusinakin" vielä luulisi jonkin verran hintaa tullut alas.
Can-Am 500 T3 -13 Viper Red, MAXia
EXäCan-Am 500 -08 Viper Red http://www.youtube.com/user/migu250
http://migu.kuvat.fi/kuvat/
[url=http://www.uudenmaanmonkijat.fi%20url]Uudenmaan Mönkijät ry[/url], EMK Espoon Kolmperässä HUOM KULMAKORVESSA
EXäCan-Am 500 -08 Viper Red http://www.youtube.com/user/migu250
http://migu.kuvat.fi/kuvat/
[url=http://www.uudenmaanmonkijat.fi%20url]Uudenmaan Mönkijät ry[/url], EMK Espoon Kolmperässä HUOM KULMAKORVESSA
-
- Noppeli
- Viestit: 8
- Liittynyt: 24 Maalis 2008 13:18
- Mönkijä:: Can-Am 400 EFI EC Optio -10
- Paikkakunta: Etelä-Pohojam'maa
Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
Onnittelut uudesta! Mistäpäin ostit?Apsku kirjoitti:Eilen tuli taloon Outlander 400 2010. Ec optio ja warnin 2500 vinssi siihen 5490,- +tk (350)
Aivan mahtava vehje, tänään (sisäänajossa) tuotiin jo pari täyttä autokärryllistä puuta metsästä ja toimi kuin unelma.
c) Onko EC optiossa kuristukset mukana, vai ovatko vain maastokäyttöön myydyt ilman mokomia lähtökohtaisesti?
EC Optiossa on kuristukset kyllä olemassa, mutta ne voidaan käyttöönottohuollossa ottaa pois, koska laitehan on siinä vaiheessa "maastomalli".
-
- Noppeli
- Viestit: 12
- Liittynyt: 18 Marras 2009 23:12
- Mönkijä:: Defender 800 Pro
- Paikkakunta: Raasepori
Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
Ahaa, eli kuristukset ovat siellä?! No kympin huollossa sitten viimeistään poistetaan, paitsi että rekataan ehkä ensin
Ei sitä sisäänajossa oikein osaa sanoa, onko laite kuristettu vai ei. Yritetään ainakin ajaa kauniisti ja ohjeen mukaan, jos käyttövuodet lisääntyisivät, paitsi että heti piti laitteella vetää melkein 500kg puuta. Mutta toimi oikein odotetusti, eli hyvin.
Itse ostin Tampereelta, mutta optio tuli ikäänkuin kaupan päälle vanhan asiakassuhteen bonuksena.

Ei sitä sisäänajossa oikein osaa sanoa, onko laite kuristettu vai ei. Yritetään ainakin ajaa kauniisti ja ohjeen mukaan, jos käyttövuodet lisääntyisivät, paitsi että heti piti laitteella vetää melkein 500kg puuta. Mutta toimi oikein odotetusti, eli hyvin.
Itse ostin Tampereelta, mutta optio tuli ikäänkuin kaupan päälle vanhan asiakassuhteen bonuksena.