Tuossa tuli useampi päivä möyrittyä ja aurailtua eikä sähköstä ollut pulaa kertaakaan. Päivän mittaa useampi käynnistys, aina valot päällä, kuten lämppärit ja vinssiä vingutettin jatkuvasti puskulevyn kanssa, useampi vinssaus päivän aikana kun peli oli jumissa hangessa, paljon kääntejyä joten tehostin teki duunia jatkuvasti jne. Nyt voi jo sanoa että kerrankin virta riittää eikä' lopu kesken, kuten muutaman kerran kävi vanhemmalla pelillä.
Kylmäkäynnistyvyys on mielestäni parantunut tai sitten kyse on yksilöistä, nykyinen 500 tärähtää pakkasilla tulille todella ripeästi ja jää käyntiin ilman sammumisia/ontumisia. Ehkä yhtenä syynä on jälkeen laitetut Iridium sytytystulpat.
Ja se ohjaustehosti, aivan fantastinen väline myös aurauksessa. Urakka joutuu ihan eri tavalla tehostimen kanssa, varsinkin pihanäperryksissä ja ylämäkeen peruuttaessa.
Vielä kun päivittää kytkimen laakerin niin omaan käyttöön on aika paha keksiä parempaa laitetta, erittäin tyytyväinen tähän kömpijään
