nimim. Toivottavasti Jammu hajoaa äkkiä että sais tekosyyn ostaa uus Cana

Täytyy kyl todeta,et jo 50 luvul Jenkeis oli sellasii varusteita,mitä alko löytyy vast 90 luvun lopussa muista (kaukoitä)autoista.Ja saksan ylihinnoitelluissakin niitä sai vasta japsiauton hinnalla.T:V8,V6 ja 1 pyttyset vehkeet.artoav kirjoitti:Siellähän ne taidetaan tehdä kaikki muutkin muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Lähinnä mulla vastenmielisyys koskee Harrikoita ja jenkkiautoja, joiden omistajien fanaattisuus hakee vertaistaan. Jenkeillä kun tuntuu näissä kaikissa vehkeissä olevan erityisen vahva taipumus jättää tekninen kehitys puolitiehen ja korvata tuotteen puutteet markkinoinnilla ja brändinluonnilla. Jonka ne taas toisaalta osaavat hyvin, mitä tuo Amerikkaintoilijoiden merkkifanaattisuuskin todistaa.-mehtäratio- kirjoitti:Eiköhän ne paukuta siellä nuo Hondatkin kasaan, joita nyt on pidetty varsin kestävinä.Mun täytyy myös sanoa, että mulla on perinteisesti melko vahvoja ennakkoluuloja Pohjois-Amerikasta (erityisesti USA) tulevia kulkupelejä kohtaan.
Ilkeämpi voisi tähän sanoa, että tuonne 50-luvulle Jenkkien ajoneuvotekniikka on sitten jäänytkin.Rokki kirjoitti:Täytyy kyl todeta,et jo 50 luvul Jenkeis oli sellasii varusteita,mitä alko löytyy vast 90 luvun lopussa muista (kaukoitä)autoista.
Teillä on hauskat jutut ku kovasti "omaanne" puolustatte, eihän siinä nyt mitään väärä toki oleKoheltaja kirjoitti:Voimansiirron kulumisia en ajattele, käyttöä varten nämä laitteet on tehty ja voimansiirtoon kohdistuvat rasitukset on otettu huomioon jo suunnittelupöydällä, näin ainakin Can-Amissa.
Käyhän Janne välillä päristelemässä niin kyllä se siittä helpottaa.Janne 450R kirjoitti:Teillä on hauskat jutut ku kovasti "omaanne" puolustatte, eihän siinä nyt mitään väärä toki oleKoheltaja kirjoitti:Voimansiirron kulumisia en ajattele, käyttöä varten nämä laitteet on tehty ja voimansiirtoon kohdistuvat rasitukset on otettu huomioon jo suunnittelupöydällä, näin ainakin Can-Amissa.![]()
![]()
Tämähän oli mm. merkki mikä tuo koneet "valmiina" markkinoille, samalla tavalla näissä kuitenkin vetarit paukkuu ku muillakin![]()
Kuka tekis mönkivän kansan kommenteista vitsikirjan? Nimi vois olla saviset jutut