Alkuperäinen linkki ei enään toiminut,mutta tuosta pitäisi löytyä ilmeisesti samantyyliset vaihtoohjeet -> http://www.can-amtalk.com/forums/index. ... opic=11840
Sama homma. Huomenna pitäis laakerien lähteä tänne päin ja lasku kuulemma tulee perässärane kirjoitti:Tasangolta tuli laakerit tilattua ja taas tuli yksi ihmettelyn aihe.Sieltä pohjosesta saa laakerin puoleenhintaan mitä täällä etelässä pyydetään ja sitten kun kysyin että tuleeko postiennakolla niin vastaus oli:Kirjekuoressa tulee postilaatikkoon ja lasku perässä.Siellä näköjään luotetaan viellä ihmisiin ei täällä etelässä yksityinen laskulle saa hyvä kun edes joku myy.Ilmeisesti etelän firmoilla pyyhkii niin hyvin ettei myynti yksityisille kelpaa.Saman asian olen huomannut monessa asiassa,että kyl teil siel pohjosessa kelpaa.
Tasanto saa vasta maanantaina kollin NSK:lta,jonka jälkeen alkaa lähettelemään tilanneille.Sama homma. Huomenna pitäis laakerien lähteä tänne päin ja lasku kuulemma tulee perässä
Kyllä se on yks itikanpaska itämeressä noile laakerikauppiaile.gamo500 kirjoitti:Kyl laakerikauppiaat hykertelee!
Kauppias soittelikin mulle itse tänään ja pahoitteli ,kun saa laakereita vasta maanantaina.rane kirjoitti:Tasanto saa vasta maanantaina kollin NSK:lta,jonka jälkeen alkaa lähettelemään tilanneille.Sama homma. Huomenna pitäis laakerien lähteä tänne päin ja lasku kuulemma tulee perässä
Ajattelin laittaa infon tänne ettei meidän jokaisen tarvii soitella heille.
Hyvä kuullaMazaP kirjoitti:Tulipahan Vaihettua nuo laakerit itekki. Melko positiivisesti vaikutti nuo laakerin vaihot ei ois uskonnu.