Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
En ole millään mutta mielessä on käynyt tiivistenauha, vaikkapa ikkunoissa/ovissa käytettävä.
Kylätason mönkijäkuski
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Toimii ja helppo avata tarvittaessa.Koheltaja kirjoitti:En ole millään mutta mielessä on käynyt tiivistenauha, vaikkapa ikkunoissa/ovissa käytettävä.
Uudenmaan Mönkijät Ry
-
- 2WD
- Viestit: 27
- Liittynyt: 22 Huhti 2010 22:19
- Mönkijä:: Outlander 400 EFI
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Eli 400 outti 2010, sammu kone kesken ajon mettään ja anto vikakoodin p1656
keksikää viisaammat tuolle selitys, kiitos
keksikää viisaammat tuolle selitys, kiitos
448kg kone&kuski
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Ainakin V2-koneilla tuo vikakoodi liittyy DESSiin eli käynnistyksenestoon, tarkalleen ilmoittaa että DESSin piuha on jostain maissa. Virtalukolta jotain piuhoja rikki tms? Kokeilitko toisella avaimella?loso kirjoitti:Eli 400 outti 2010, sammu kone kesken ajon mettään ja anto vikakoodin p1656
Toki nelisatasen vikakoodit voi olla eriäviä, tietävämmät oikaiskoon.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Kertokaapa gurut, miten Rotaxin twinin öljynsuodatin vaihdetaan oikeaoppisesti niin ettei siitä tule tolkutonta sotkua? Vai onko mahdollistakaan? Jotenkin tosi tympeää kun nätisti ja tarkasti kaikki muut öljyt valuttelee kippoihin sotkematta, mutta kun suodattimen kannen avaa niin sieltä tulvahtaa kaikki pitkin koneen kylkeä ja panssarin päälle.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Twinistä enkä renestä tiiä mut nelisatasen kans kiroilin samaa asiaa, siinä ainaki mahtuu kivasti pahvinen kertakäyttökuppi putsarin kannen allapuolelle eikä tuu sotkua.
-
- 6WD
- Viestit: 292
- Liittynyt: 18 Loka 2007 17:04
- Mönkijä:: 800 rene TL, DS450 TL
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
kallista konetta reilusti kyljelleen niin ei paljoa valuttele 

pistetäämpä hösseliksi.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Noista akuista ku oli keskustelua tuossa aiemmin, niin mulla on 2006 Outlander 800 Max ja siellä näyttää nököttävän alkuperäinen akku paikoillaan. Tosin, jos vaikka lisävalot päällä metsässä ajelee, ni ei me ku 10min ja alkaa sanoon et "LO BATT", mut anyway, onhan tuo nyt aikansa sitten jo toiminutkin. Myös talvella aina käymään ja pyörittää hyvin, vaikka olisi tuota "LO BATT" kitissytkin ennen sammuttamista.
Kun ekan kerran jättää käynnistymättä, tai viittaa startatessa huonoon akkutehoon, ni sit vaihdan, mutta ei vielä ole ollut tarvetta..

Kun ekan kerran jättää käynnistymättä, tai viittaa startatessa huonoon akkutehoon, ni sit vaihdan, mutta ei vielä ole ollut tarvetta..

I Am,
I Can...
-Can-Am-
I Can...
-Can-Am-
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Eli siis -07 800 outti on ruvennut 5000km huollon jälkeen herjaan hi temp:iä ja limb home siihen kylkeen, kun rasittaa konetta vähänkin maantie ajoa enemmän.
Ennen huoltoa hi temp-textiä ei ole tullut. Syyläri, flekti ja nesteet ok.
Olivat lattaneet huollossa jonkun puuttuvan kylmäkäynnistysohjelman, ei kai se tuohon voi vaikuttaa?
Niin ja penkki suli tie ajossa ensimmäisen 2km aikana, tuotakaan vaivaa ei ole ennen ollut.
Osaako joku neuvoa vai kampe takas huoltoon?
Kiitos, Timo
Ennen huoltoa hi temp-textiä ei ole tullut. Syyläri, flekti ja nesteet ok.
Olivat lattaneet huollossa jonkun puuttuvan kylmäkäynnistysohjelman, ei kai se tuohon voi vaikuttaa?
Niin ja penkki suli tie ajossa ensimmäisen 2km aikana, tuotakaan vaivaa ei ole ennen ollut.
Osaako joku neuvoa vai kampe takas huoltoon?
Kiitos, Timo
- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Heleppo neuvoa että vie takaisin huoltoon
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Välillä on vaikia saada koukullista autoa ja kärryä lainaan, sillä kysyin jos tohon ois joku kotikonsti...
Kaikki huollot tehty samassa(merkki)liikkeessä ja ennen ei ole ollut mitään probleemia.
Kaikki huollot tehty samassa(merkki)liikkeessä ja ennen ei ole ollut mitään probleemia.
-
- 6WD
- Viestit: 292
- Liittynyt: 18 Loka 2007 17:04
- Mönkijä:: 800 rene TL, DS450 TL
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
eikös noissa ton ikäisissä outeissa ollut ongelmaa jäähdyttäjän korkissa ? eli ei päästä paineita pois joka aijeuttaa syylärin kennoston "turpoamisen" tukkoon jolloin ilma ei pääse kulkemaan syylärin läpi. tosin tuo penkin sulaminen tie ajossa ei kuulosta normaalilta. aikas kuumana vehje käy. pyydä laittamaan samalla päivitetyt lämpösuojat pakariin kaveri sai ainakin saman ikäiseen veloituksetta.
pistetäämpä hösseliksi.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mulla oli näytössä esim. Hi Low Low Hi Hi soon ja muita mukavia herjoja. Asiaa tutkittiin ja ilmeni että n.vuoden vanha akku on tullu tienpäähän, jonka takia alkoi tulla sekoitettuja tekstejä. Uuden akun jälkeen ei ole tullu mitään herjoja näyttöön.Samurai kirjoitti:Eli siis -07 800 outti on ruvennut 5000km huollon jälkeen herjaan hi temp:iä ja limb home siihen kylkeen, kun rasittaa konetta vähänkin maantie ajoa enemmän.
Ennen huoltoa hi temp-textiä ei ole tullut. Syyläri, flekti ja nesteet ok.
Olivat lattaneet huollossa jonkun puuttuvan kylmäkäynnistysohjelman, ei kai se tuohon voi vaikuttaa?
Niin ja penkki suli tie ajossa ensimmäisen 2km aikana, tuotakaan vaivaa ei ole ennen ollut.
Osaako joku neuvoa vai kampe takas huoltoon?
Kiitos, Timo
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Rene on jättäny öljylammikoita parin viikon aikana, kun on ollu parkissa. Vein sen roitemaan eilen ja tänään kävin kattoon miten on käyny.
Moottorin ja jakolaatikon akselin välinen stefa oli korkannu. Onneksi on can am, niin ei ole takuun kans mitään ongelmaa.
Moottorin ja jakolaatikon akselin välinen stefa oli korkannu. Onneksi on can am, niin ei ole takuun kans mitään ongelmaa.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mitäs olette keksineet tuon kasisatasen outin matkustajan penkin tilalle?
Omaan silmään tuo matkustajan penkki on aika ruman näköinen ja eipä tuolla tule paljoa ketään kuskailtuakaan..
Mutta ilman penkkiäkin näyttää hölmöltä, varsinkin kun penkin alta paljastuu penkin kiinnityskohdat ym.
Itse ajattelin että tuon penkin tilalle, kiinnityskohtien päälle voisi sopia jokin matala tavaralaatikko, mutta mitään tälläiseen sopivaa en ole vielä löytänyt..
Mitä muut ovat keksineet?
Omaan silmään tuo matkustajan penkki on aika ruman näköinen ja eipä tuolla tule paljoa ketään kuskailtuakaan..
Mutta ilman penkkiäkin näyttää hölmöltä, varsinkin kun penkin alta paljastuu penkin kiinnityskohdat ym.
Itse ajattelin että tuon penkin tilalle, kiinnityskohtien päälle voisi sopia jokin matala tavaralaatikko, mutta mitään tälläiseen sopivaa en ole vielä löytänyt..
Mitä muut ovat keksineet?