flektin toiminta ?
-
- 6WD
- Mönkijä:: xmr 650
- Viesti:
flektin toiminta ?
Joo kaevrin 650 canan flekti hurraa vaikka kone ei käy ja virta ei ole päällä eli jäähyttää jos on tarvetta. 800set ei onkoha tähä järki selitystä, 10 versioista kysymys. sitte tuo etupään raksutus 4veto päällä, ehkä vetoakselit. Oli jo ostaessa, sanoivat sen olevan 10 mallisa ominaisuus. raksuttaako tosiaan kaikilla, siis vetarit 

http://www.automaalaamolehtonen.fi http://www.youtube.com/user/harjakatto
Maastokiima, Jee mikä tekosyy.
Maastokiima, Jee mikä tekosyy.
Re: flektin toiminta ?
-09 800r kyllä pyöritti flektiä vaikka ei ollut virat päällä.
vaikkuttaakohan se että on ns. tl peli? mettämallit ei näy flektiä pyörittävän ilman virtaa. tiä häntä
Mun -07 800 tl ei pyöritä ilman virtaa.
Mulla ei oo mikään peli pyörittänyt flektiä muuten, kuin kone käynnissä. Ollut outteja muutama ja nyt rene. 650 tais pyörittää peli sammuksissa, mutta virrat päällä. Varmaankin mallikohtaisia eroja..
-
- 4WD
- Mönkijä:: Can-am renegade 800R
09 rene ei pyöritä muuta kuin käynnissä, sen takia olen laittanut erikoiskytkimen millä saa pyörimään koko ajan, on jotain häikkää kun meinaa muuten tulla vedet pihalle, tarttis varmaan tehdä jotain.
- mpon
- 4WD
- Mönkijä:: Rotax 800 tiekelponen
-06 800 mettä outti flekti pyörii tarpeen mukaan kone sammuksissa, mutta virrat tarttee olla päällä...
Exät: Kawa 160 2x3 3-pyör.......Honda trx450es 3x4 foremani.....Polle Sportman 4x4 700 twin...Polle Scrambler 4x4 500.....cana 800....
- kekkonem
- Tracks
- Mönkijä:: XP -14 T3
Mulla murheena flekti 07 XT 800 Outissa. Jotain palanu jossain, kun hävis sähköt vinssistä, ajovaloista, nelivedosta ja flektistä. Onko kaikki saman sulakkeen takana? Ohjekirja antaa "tuulettimelle" sulakkeeksi F2 tuuletin ( 20 A ). Onko sen takana nuo kaikki muutkin?
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
Ainakin 2010 renessä on erikseen sulakkeita edessä ja takana. Edessä on 20A sulake joka on pelkälle tuulettimelle. Mutta takana on 30A sulake jonka läpi tulee tuulettimen lisäksi noiden mainittujen muidenkin vehkeiden virtanen. Ja sama näyttää olevan systeemi vanhemmassakin outissa, sähkökaaviosta katsoen... Eli jostain sieltä koneen takaosasta tarvis löytää ne sulakkeet, valitettavasti en tiedä missä ne outissa on. Renessä ne on takaa katsottuna akun oikealla puolella.kekkonem kirjoitti:Mulla murheena flekti 07 XT 800 Outissa. Jotain palanu jossain, kun hävis sähköt vinssistä, ajovaloista, nelivedosta ja flektistä. Onko kaikki saman sulakkeen takana? Ohjekirja antaa "tuulettimelle" sulakkeeksi F2 tuuletin ( 20 A ). Onko sen takana nuo kaikki muutkin?
Vika löytyy takana olevasta sulakeboxista, on akun oikealla puolella takaa katsottuna musta litteä laatikko kiinni metalliklipsulla akkutelineen raudassa, ylin sulake on muistaakseni lisälaite ja alempi pääsulake, jos sulakkeet ehjät niin vääntele johtoja ja suihkuta wd-40 tai jotain sinne liittimiin jos ovat vaikka hapettuneet.