GT-555 kirjoitti:Hävis outista neliveto. Onko paha homma purkaa että pääsis sen nelivedon kytkentä holkin vaihtamaan? Sehän sieltä varmaan korkkas ku kilkatti.
Sama vika rahikaisella, lauantaina kuulu " naps" ja veto loppu etupäästä. Akseli poikki kuulemma kun avasivat. Ei siirtäjäholkki vaan koko prkleen akseli.
...telakalle.
Onko muilla ollut vastaavaa?
En tiedä mikä buumi on nyt meneillään mutta tämän talven aikana on tainnut mennä useampi akseli poikki, liekö raskaat lumiolosuhteet rankkoja voimansiirrolle vai mistä johtuu? Jos en väärin muista niin olisiko ollut 2007 kieppeillä akselia vahvistettiin kun jotkut oli saaneet niitä poikki.
mpon kirjoitti:Paljos on akselilla hintaa suomen maas?
Pari sattoo. Plus sit laakert ja stefat, elämä on Plus et laatikko avattii samal myös ni sielt paljastu et isonpuolen rattaasta on ne kytkentä palat kulunu sen verran et joutaa vaihtaa sen pienemmän rattaan, paljo lie se maksaa.
Paas laittain kyselyä Mönkän suuntaan, sillä on ylijäämää, josko raaskisi niistä luopua. Ebaysta löytyy kokonaista laatikkoa. Ihmetyttää hieman, jos ei saa osia laatikkoon.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
ilmeni sellainen ongelma tuossa canan 500 outlander max xt:ssä ,että aikani lunta pukattua rupes keittään ja pukkas paisunta säiliöstä nesteet pihalle (ei kaikkea) aikani tutkittua huomasin että flektin liitin oli irti. ostin siis kyseisen pelin pariviikkoa sitten ja takuutakin on vielä reipas vuosi jäljellä. onko noissa vehkeissä jokin ylikuumenemis suoja joka sammuttaa koneen kun on tarpeeksi lämmin. vai onkohan tuo polttanut kannentiivisteen kone kyllä toimii nyt ihan moitteetta ja nyt kyllä jäähdyttää. näytössäkään ei lukenut minkäänlaista tekstiä.
Outlander .ittuilee. Ei käy kun ryypyllä ja sillonkin huonosti lisäksi paukkuu kaasariin. Talvella toimi moitteetta mutta nyt tuollainen vika. Kaasari putsattu. Mitä teen seuraavaksi?
ilmeni sellainen ongelma tuossa canan 500 outlander max xt:ssä ,että aikani lunta pukattua rupes keittään ja pukkas paisunta säiliöstä nesteet pihalle (ei kaikkea) aikani tutkittua huomasin että flektin liitin oli irti. ostin siis kyseisen pelin pariviikkoa sitten ja takuutakin on vielä reipas vuosi jäljellä. onko noissa vehkeissä jokin ylikuumenemis suoja joka sammuttaa koneen kun on tarpeeksi lämmin. vai onkohan tuo polttanut kannentiivisteen kone kyllä toimii nyt ihan moitteetta ja nyt kyllä jäähdyttää. näytössäkään ei lukenut minkäänlaista tekstiä.
Ylikuumenemissuoja löytyy kyllä. Eli ensin menee ns, suojaustilaan jolloin kone rajoittaa tehoa käytännössä ajellaan pintakaasulla. Lopulta taitaa jopa sammuttaa koneen. Huollossa näkevät tietokoneelta paljonko on lämmöt olleet ja siitähän voi päätellä tuliko damagea
Ei minulla ainakaan sammuttamaan kerennyt, se ensin herjaa näytössä, sitten herjaa ja heittää rajoittimen kehiin, sit alkaa herjaamaan, rajoittaa ja neste pääsee paisunta säiliöön ja höyrystyy
Tarkkaile sitä flekstiä kun johdon takaisin laitat paikoilleen, nimimerkillä sen kanssa temppuillut, siitä tuolla toisessa topicissa.
Manuotus kirjoitti:Ei minulla ainakaan sammuttamaan kerennyt, se ensin herjaa näytössä, sitten herjaa ja heittää rajoittimen kehiin, sit alkaa herjaamaan, rajoittaa ja neste pääsee paisunta säiliöön ja höyrystyy
Tarkkaile sitä flekstiä kun johdon takaisin laitat paikoilleen, nimimerkillä sen kanssa temppuillut, siitä tuolla toisessa topicissa.
tuliko sulla koneeseen mitään damagea. flekti kyllä puhaltaa nyt normaalisti ajattelin vaan et ku mulla on takuu vehe ni pitääköhän tuo kiikuttaa tarkistukseen vai selviittiinköhön säikähdyksellä
Ajelehan canami menemään mieli kirkkaana kohti auringon laskua. Toki jos asia pahasti vaivaa mieltä, voi vehjeksen varuiltaan käyttää huollossa tarkistuksella, saa itselleen mielenrauhan.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
kyllähän tuo kieltämättä vähän kaivelee ,mutta kone toimii moitteetta niin tarkistellaan seuraavassa huolossa. laiton noi carlislen renkaat alle ja säädin auraukset uudelleen niin nyt menee ku juna